|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 21:39 | |
| Sorry Melissa had een beetje inspiratie xD |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 21:41 | |
| Ik heb niet zoveel inspiratie! Maar heb al twee dagen last van men allergie pilletjes. pff -_- Ik loop super suf en zo moe beetje ... dat da effect maar snel uitwerkt want tis nie leuk. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 21:44 | |
| |
|
| |
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 21:46 | |
| Bah, dat is alles behalve prettig Ik heb iig met Gaby weer geantwoord, maar Mimi kan eventueel ook eerst antwoorden ^^ |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 21:50 | |
| Op Im aw ik iets later vanavond of morgen ergens. :'] Wil nu eerst Ragnar's post doen, :'] |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 21:51 | |
| - Sapphire schreef:
- Bah, dat is alles behalve prettig
Ik heb iig met Gaby weer geantwoord, maar Mimi kan eventueel ook eerst antwoorden ^^ Vervelend inderdaad! Jah, Mimi zal eerst nog moeten antwoorden denk ik. ^^ Maar misschien dak morgen al antwoordt. =D |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:05 | |
| Zou wel leuk zijn, maar kijk maar hoe je je voelt Ik moet waarschijnlijk morgen avond toch wel werken, dus zal denk ik niet kunnen antwoorden voor donderdag.. Maar wie weet. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:10 | |
| Ugh, doodop, morgen post ik wel weer Dx |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:17 | |
| Ik duik denk ik m'n bedje in. Gister is het laat geworden omdat we de laatste dingen aan het project moeten doen en vanochtend kon ik er gewoon niet uitkomen (lees wekker ging om half 8 en nog lukte het niet). Gelukkig kan ik morgen de bus van half 11 nemen en dus tot half 10 maffen (A) Nu nog lekker lezen in het laatste deel van m'n trilogie |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:21 | |
| Ik moet alleen nog antwoorden bij Torak, maar denk dat ik dat morgen even doe, ben echt bekaf |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:34 | |
| Ik antwoord zo nog even, moet eerst eventjes huiswerk afmaken.. Onverwachts toch een opstel |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:36 | |
| |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:39 | |
| Yup~ Dan aw ik op Im morgen en jij op Torak ghehe :3
Heb mijn post eindelijk met Ragnar geschreven.. Poeh wat is dat even wennen. Echt heel anders om weer met een nieuw karakter te schrijven. maar wel een leuke uitdaging ;3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 22:45 | |
| Haha dat heb ik ook met Taddy, hij is zo zoet en lief en eigenlijk alles wat goed is, terwijl al mijn oc's een vreselijk leven hebben gehad xD |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 23:13 | |
| Ik heb een poging gewaagd een antwoordje te plaatsen, maar er komt echt niets zinnigs uit D: Het spijt mijjjjjjjjjjjjjjjjjjj.. Ik haat school |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 23:16 | |
| awwwh geen zorgen, een antwoord is altijd leuk, maakt niet uit hoe lang :3 |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 23:16 | |
| Die van jou, maar die van mij niet xD En mijn paard heeft afgelopen nacht koliek gehad, heb dus ook een slapeloze nacht achter de rug.. Nu is zijn toestand stabiel, maar ik ben zo bang dattie zal hervallen dat ik nog steeds geen oog dichtkrijg -_-' |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 23:17 | |
| awh wat vreselijk voor je ;o Zou je dan niet lekker gaan slapen? Ik ga nu ook mijn bed in, ben bekaf.. had gelukkig vanmiddag al een paar uur geslapen.. |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 23:20 | |
| Ja, ik was zó in paniek.. Eerst tot 1u30 deze nacht bij hem in de manege geweest, om hem in beweging te houden. Hij wilde eerst niet recht, toen hij recht wilde springen viel hij gewoon weer neer. Omg, ik zie dat beeld de ganse tijd door men hoofd gaan :'( En deze morgen ook niet naar school gegaan om een kijkje te gaan nemen en weer wat te longeren, deze namiddag na school weer naar hem toegegaan en hij was al veel beter. Maar hij was nog steeds heel futloos.. Hopen dattie goed blijft nu!
Maargoed, ik moet inderdaad maar eens m'n bedje opzoeken, slaapwel lieverd (: x |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 23:22 | |
| echt vreselijk voor je. Hoop dat je je snel wat beter voelt en wat meer uitgerust, en dat je paardje natuurlijk snel beter word! Welterusten alvast, hoop dat je een beetje kan uit rusten xx
(zal ik even wachten op Kayleigh in het Lerav/Kayleigh/E'ves/en schimmen die nu weg zijn topic) |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 8 mei 2012 - 23:24 | |
| Ja, oké, zag ook net dat m'n post niet terzake deed.. Had de 2 posts op pagina 2 niet gezien, waardoor mijn antwoord dus totaal niet meer klopt. Ik verander het morgen, ga nu echt naar bed!
Slaapwel! x |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 9 mei 2012 - 0:49 | |
| Pomme gaat ook slapen. Good night iedereen die eventueel nog wakker is. <3 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 9 mei 2012 - 0:51 | |
| Poehh, nog heel even half uurtje geleerd voor frans, beter iets al niets Dx Niet genoeg maar goed Dx |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 9 mei 2012 - 12:20 | |
| Amber is er weer (: Ik ga wel deze namiddag naar het paardenzwembad met mijn paard, schijnt goed te zijn voor de spierontwikkeling. Aangezien mijn jonge spruit maar 4 jaar is en wel wat spiermassa kan gebruiken, ga ik dat eens doen met 'm (: Alsie 't leuk vindt wordt het misschien een maandelijks uitstapje |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 9 mei 2012 - 12:33 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |