IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 14:51

Jep!
En wat zou de naam zijn voor een merrie?? Kben al nieuwsgierig. XD
Looking foward, nog een Avanti-veulen bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 14:52

Nyxerinn, bijnaam Nyx/Nyxe.
Alleen dan nog even bedenken waarom Avanti haar niet af zou maken ofzo? Want hij is niet zo gek op babies, en ze heeft verder niets speciaals. Dus is er iets wat ze voor hem zou kunnen doen?
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 14:58

Coole naam! =D
Eumh ja, hij heeft altijd wel een reden waarom hij ze laat leven.
Hades was er oorspronkelijk om hem te dienen maar dies zo doorgedraaid en bang van zijn vader dat hij er niets mee kan aanvangen. Xenos was er om Axis de grond in de boren, Nëya kan soms de toekomst zien dus ze dient hem (als die nog gespeeld wordt, weet ik niet) en dan Nyx ... hmm kan ook zijn om de kudde mee te pesten aangezien Delaney een brede vriendenkring heeft ... en Avanti ziet nu liever wa meer veulens gestoord van hem rondlopen om de kudde wa bang te maken.

Tzou ook al leuk zijn dat Nyx met haar gespleten persoonlijkheid, haar slechte kant Avanti vaker komt opzoeken. Er is niets zo erg voor moeder en familie om te kijken hoe hun veulen
naar BMH's meest slechte paard te zien trippelen omdat het haar gebrek is. En dat breekt waarschijnlijk heel veel harten als Nyx in haar 'slechtere dagen' goed spreekt over Avanti of dergelijke ofzo. Kdenk da ze er gewoon zou zijn om de kudde te tergen. =P
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 15:04

Ja dat lijkt mij heel goed mogelijk. Haar donkere kant is erg manipulatief, sadistisch, maar ook erg charmant enzo. Op die momenten kan ze alles en iedereen pijn doen, maakt niet uit of het haar vrienden zijn. Avanti kan haar op die momenten zeker wel gebruiken, want dan staat ze daar zeer voor open.
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 15:07

Whihi! Kijk er naar uit. =P
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 17:01

Jenn ik zar misschiend te denken dat je aphrodite het topic laat maken om schim te worden, maar dat avanti haar dan afkeurd en zegt dat hij kratos op haar afstuurt? Lijkt me fijner dan gewoon los op haar af te gaan.

Hoe zit het trouwens met mensen die weigeren om verder te rpen wanneer er een schim reageert? Daar was sprake over geweest....
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 17:06

Eumh, ja als ze niet online komt kan ik dat moeilijk toestemmen e. ;-)

Mensen die weigeren te rpgen wanneer een schim binnenvalt ... je mag hun paard vermoorden, zo simpel is het.
Triptune

Triptune

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 17:08

Oh had niet gezien dat ze niet online was geweest..
Wat als ze niet meer on komt? Dan is kratos,een beetje taakloos
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 19:18

Kratos mag zich uitleven op Axis samen met Avanti en eventueel Achilles en Ayana.
Als waarschuwing zodat Axis zich niet gaat moeien met Amosis. =P
Triptune

Triptune

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 19:19

Ideaal Very Happy heb er zin in
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 19:22

Avanti zal hem die opdracht geven in onze topic die we hebben lopen.
En das een hele eer voor Kratos om te mogen afhandelen met Axis. =P
Alleja, toetakelen, want hij kan niet dood omdat hij rang 4 is.
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 19:39

Trouwens ik zat vandaag even te denken. Maybe kan Del wel al verkracht worden door Avanti. Dat haar zwangerschap een beetje gespeelt word? Aangezien er nogal veel in zou gebeuren. E'ves die haar verlaat. Vestain die zn liefde aan haar uit en alles. Ook lijkt t me leuk een zwangere Del te spelen :3

Maar dan wil ik eerst dat topic met Vestain een klein beetje meer posten tenzij Lauren t niet erg vind. En Ali wou toch al het topic E'ves-Del stoppen dus tja (:
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 19:45

Ge laat maar weten wenneer ik mijne super "dekhengst" beschikbaar moet stellen.
Kmoe wel meegeven dat hij echt prachtige en brave veulens geeft. =P

Nee, eumh, ge laat maar weten e. Kweet niet wat Wazzie ervan denkt aangezien zij
het veulen zal spelen.
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 19:57

Ik vind het prima zolang ik ook even de tijd krijg om eerst even wat met Allen bezig te zijn, voor ik gelijk 2 hele actieve chars erbij krijg meteen als school begint. Maar als Del een tijdje langer zwanger is, dat alles een beetje rustig aan gaat, dan is da prima.
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:09

Haha ok, maar laten we dat dan doen rond de blauwe maan?

Eerst even die andere topics half afwerken anders krijg ik er echt te veel x'D
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:17

Oh ja eventueel als niemand iets te doen heeft mag een schimmie ook wel mijn Aleydis dan een beetje pesten?

Niet te erg maar gewoon zodat dr papa Theron een beetje ziek van verdriet kan worden xD[quote]
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:21

Neem na blauwe maan, niet tijdens want dan zal Avanti zich niet inhouden om Del te vermoorden. XD
Das begin september, heb jij mims tijd om je andere topics eventueel af te ronden of
te laten vlotten en dan kan Wazzie haar inleven met Allen. Kdenk da we anders beetje
teveel gaan hebben ...

Laten we eerst kijken om al onze slachtoffers te grazen te nemen tijdens blauwe maan
en daarna kan Avanti zich volledig op Del richten, tgaat anders misschien beetje chaotisch worden.
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:26

Vanth komt Aleydis anders wel pesten zne Mimi xD
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:31

Ik heb Del graag nog levend ja xFd
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:34

Pip is weg tijdens de blauwe maan he ??
En Morax kan n ergers helpen door Achilles ??
Dus de vechters staan er alleen voor O.o
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:37

Kdacht ik ook Mims. =P
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:39

Achilles neemt Moraxje onder zijn hoedde
en volgens mij is Pip er weer dan?

Maar ik zal wel even Lauren en Ali vragen of ze nog door willen met topics tot na blauwe maan :3

anders zit Del even enkel met Serano (niet dat ik dat erg zou vinden) x'D
te te veel topics
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptydi 21 aug 2012 - 22:22

Ok Jenn zeg hallo tegen je nieuwe speeltje x'3

http://phantastico.deviantart.com/art/TheWorldisOurs-322561773

Ik ga sheetje aanvragen en daarna haar aanmelden :3
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptywo 22 aug 2012 - 12:28

Nieuw Speelgoed! Avanti blij. =D

Ook even melden, ik maak ter loop deze week een topic aan met Axis, bedoeld voor Achilles, Kratos, Ayana en Avanti zelf. Aangezien we met zoveel zijn maak ik hem gewoon al wat eerder aan anders zullen we in tijdsnood komen op de blauwe maan. =)
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Emptywo 22 aug 2012 - 12:56

Haha is goed (:

Ik wil trouwens wel eerst Nirvana iet wat inwerken voor ze tegenover Ayana komt x'3
Gezien ik haar vanuit ik persoon wil spelen omdat ik anders constant in de war raak met haar en haar gespleten persoonlijkheid. Maar dat gaat wel een paar postjes duren voor ik [u]ik[/i] persoon er goed in heb zitten x'3
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 Empty

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 10 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Blauwe Maan topics.
» Tijden van de blauwe maan.
» Aan/Afwezigheid tijdens Blauwe Maan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 10 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX