IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Profile
Onzin topic - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:38

een dunskin is ook mooi

Onzin topic - Pagina 6 Rckragtimetresoros

*SPAMSPAM*
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:40

omg omg omg omg omg i'm in love :')
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:40

Spoiler:

Mooooooie palomino
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:42

°_° Ali, cut it out. Ik ga kwijlen als je zo doorgaat °_°
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:42

Alleen jammer van het fijne staartje :')
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:44

Hoeveel maanden is E'ves nu al in BMH? Zou hij stout genoeg zijn en genoeg haat koesteren voor merrie's om er een te verkrachten? Anders heb ik wel een leuk idee (a)
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:50

Hmm, nee dat denk ik niet, maar hij is zeker wel in staat om een merrie over te halen iets te doen wat ze eigenlijk nooit zou willen. E'vesdar kan namelijk erg overtuigend zijn en haar overhalen tot iets doen dat in eerste instantie niet wou, en dat zij er dan op in gaat, en uiteindelijk is het zo vreselijk voor haar en had ze het eigenlijk nooit gewilt. E'vesdar boos omdat hij weer de schuld krijgt, maar hij kan er niks aan doen dat hij zo charmant is :3

Rabicano gen is trouwens wel dominant, zou best kunnen dat een veulen van E'ves dat gen krijgt xD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:51

Spoiler:

Flaxen, nomnom <333
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:51

Onzin topic - Pagina 6 Rabicanoinfo

Rabicano btw
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:52

ik spaaaam weer eens, bijna bij de 3000 :')
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:53

Misschien dat we iets met Aleera en E'ves kunnen doen dan? :3 Dan heeft Aleera weer wat verhaal, en komt er binnekort een veulentje van jouw lieve E'vesje :')

Alleen, Aleera gaat 't veulen verafschuwen, dus misschien zal 't noodzakelijk zijn dat het veulen op z'n minst iémand heeft om op terug te vallen, dus dan zou dat E'ves moeten zijn.. Of is hij niet echt een vaderfiguur? Naja, hij kan 't misschien proberen xD

OF! Hij moet eerst niets van het wezen weten, maar dan denkt hij terug aan dat verleden met dat verdronken veulentje, en dan geeft hij 't al de liefde die hij zijn vorige veulen niet heeft kunnen geven? Omg, how epic x3 xD
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:54

Haha, ik ben ook aan 't spammen, maak je geen zorgen. We zijn met z'n tweeën.. xD

EN OOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGG ! Ik ben verzot op die donkerbruine met witte manen :3
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:55

hmmm .. ik wil een nieue char erbij , (nadat ik terug ben uit Salzburg) dus wil graag meedoenin jullie complot .. als dat mogelijk is Smile
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:56

Eerlijk gezegt liever niet met Aleera, als je dat niet erg vind, die heeft namelijk al zo veel verleden met Avareth, en dan raak ik in de war en word E'vsdar Avareth XD
Oh en E'ves is wel een vaderlijk typje hoor, alleen geen 'boyfriend material'
Hij is zijn zoon verloren in een moeras heel veel jaar geleden, en daardoor heeft hij ook een beetje moeite met ergens waarde aan hechten, dus dat zal wel wat worden xD

Weetje wat epic zou zijn? Een palomino rabicano :3

ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:56

@ mischa: het gaat om slechts 2 reeds bestaande paarden en dan het nieuwe veulen zou door mij worden gespeeld, een 3e persoon in het verhaal is dus niet nodig.. Wel leuk dat je geïnteresseerd bent (:
En er staat ook nog niets vast, het zijn allemaal maar suggesties (:
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 17:58

Omg, Ali, weet je wat epic is? Jouw epic ideeën! Razz

Hmm.. Ik kan ook een nieuwe merrie joinen? :')
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:00

Je kan ook alleen het veulen spelen, is ook mogelijk xD
Alleen een merrie die een vrij agressieve relatie met E'ves heeft gehad zorgt ook voor drama xD
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:00

Ofwel géén merrie, het is al gebeurd, en dan join ik het veulen gewoon? Dan betrek ik de merrie in het verhaal dat het veulen vertelt :')
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:03

Idd, kan ook, maar vind het ook wel leuk als de merrie er is, zorgt voor een leuk topic en veel geheimen over een oude E'vesdar die zichzelf nog niet in de hand had xD

Als je voor Palomino Rabicano gaat dan maak ik wel een crappy reference, en manip, want die kleuren zijn geniaaaal <3
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:05

Oké, dan gaan we 't over het veulen zelf hebben.. :')

Naam?
Geslacht?
Kleur? een van onze epic kleurenmengselideetjes x)
Karakter?

Hmm, eerst geslacht weten voor ik verder kan :') Wat denk jij?
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:06

Mja, okay.. Dan ga ik denkik wel m'n Aleera'tje even in de oude doos stoppen x) Dan gaat die even de kast in en maakt het plaats voor een totaal nieuw maar géniaal idee :3

Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:06

Spoiler:

Volgens mij bestaat Palomino Rabicano niet in het echt, dus dit is de beste ref die ik nu kan laten zien xD

De mamma moet dan palomino zijn, misschien kunnen we daar iemand anders voor regelen xD
Misschien moeten we even een plotting topic maken op plotting, we spammen het hier vol xD
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:07

Hahahaha, ja, en het heet 'onzin' topic. Dit is geen onzin joh :O xD

Ik wil best de mama en het veulen spelen, vind persoonlijk dat dat beter gaat (a)
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:07

Hahahaha, ik lach me ziek met die ref xD Een plastieken popje xD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Emptydo 17 mei 2012 - 18:08

Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 6 Empty

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 6 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 6 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX