IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 14:10

Traag stapte Shylar naar de rand van Orlais, waar Minanter begon. Het gevoel van Gazardiel was bij haar blijven hangen. Ze wou een veulen, van deze sterke haflingerhengst die haar bevrijd had van alle angsten. Dagen had ze erover nagedacht, maar was er nu helemaal klaar voor. Midden in de nacht stond ze hier te wachten op hem. Een kleine schelle hinnik verliet haar lippen, hopend dat hij het zou herkennen en naar haar toe zou komen. Haar oren spitsten zich en luisterden naar de geluiden die om haar heen waren. Een paar vogels tsjilpten nog even en gingen toen slapen...
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 14:22

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel1



Ik lag rustig als ik word gewekt door een schelle hinnik die me bekend in de oren klonk. Het was Shylar. Ik spring recht en liep nog eventjes te wankelen. Al snel stond ik stevig en zet mijn lichaam in een stevige en snelle galop. Ik beantwoord haar hinnik met een luide, charmante, lage en zware hinnik. Al snel was ik bij haar en draai eens rond haar. "Dat is lang geleden." Zeg ik en wrijf met mijn hoofd langs haar hals.


I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 14:36

Al snel was hij bij haar. Shylar glimlachtte toen hij rond haar draaide. 'Dat is lang geleden.' Ze knikte en genot van zijn aanraking. Ze duwde haar neus diep in zijn manen en snoof zijn geur op. 'Ik miste je.' zei ze zacht, nauwelijks hoorbaar doordat ze zo diep in zijn manen zat begraven. Toen keek ze in zijn ogen. Haar goudkleurige oogjes fonkelden en kon niet wachten om te zeggen dat ze een veulen van hem wilde, maar ze hield zich in, ze wou hem immers niet afschrikken. Nog even drukte ze haar neus tegen dezijne en keek hem dan weer aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 14:42

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel1



Hij vond het leuk om te horen dat ze hem had gemist. Gazardiel genoot van al haar aanrakingen. Hij diep in haar ogen en vroeg zich slechts één ding af. Nou.. Misschien twee.: Waarom was ze toch zo mooi? En waarom riep ze zo? "Waarom riep je?" Vroeg hij. Hij kon zijn nieuwsgierigheid niet verbergen en boog zijn hoofd een beetje. Hijs was een grote hengst en Shylar was niet echt groot. Dus ze moest waarschijnlijk haar hele hoofd omhoog heffen.

*Weet ff niks sorry.. Moet weer aan Gazardiel wennen*


I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 14:54

Shylar glimlachte toen hij zijn hoofd een beetje boog, ze was vergeleken hem echt klein. 'Waarom riep je?' Een nog bredere glimlach sierde haar lippen. 'Ik heb lang nagedacht, en...' ze onderbrak haar zin even om te slikken. Ze hief zich op de toppen van haar hoeven om aan zijn oor te kunnen. Ik wil een veulentje met jou.' Shylar moest zich inhouden om te grinikken. Ze ging weer normaal staan en keek hem lief aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 15:04

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel1



Hij luisterde aandacht en lachte kort toen ze op haar tippen van haar hoeven ging staan. Wanneer hij de woorden had verwerkt verschoot toch wel even. "Weet je dat wel zeker?" Vroeg hij. Hij twijfelde niet aan haar, neen, hij twijfelde aan zichzelf. Hij wist dat hij bruut kon zijn en ook twijfelde hij of Shylar wel helemaal over haar angst is. Toch liegt hij zijn hoofd over haar hals en friemelt aan haar manen terwijl hij soms zachte kusjes gaf. Het was niet zo moeilijk om over haar heen te komen. Nog zo een struikelblok. hij had haar dan misschien wel al eens gedekt, maar dat was heel kort en dus woog hij niet zo door. De twijfel was toch wel op zijn gezicht te lezen. Hij sprak dan nog volgende woorden. "Lijkt me wel een leuk idee. Een lief veulentje. Met jouw schoonheid moet het wel mooi zijn." Zeg hij met zijn persoonlijk charmante toon.


I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 15:25

'Weet je dat wel zeker?' vroeg hij. Ze knikte. 'Als ik het niet zeker zou weten, zou ik hier nu niet staan.' fluisterde ze. Shylar lachtte zacht toen hij in haar manen friemelde en zachte kusjes gaf. 'Lijkt me wel een leuk idee. Een lief veulentje. Met jouw schoonheid moet het wel mooi zijn.' Ze bloosde bij zijn charmante toon, nog even drukte ze haar neus tegen dezijne.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 15:29

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel1



Hij had geen idee wat hij nu moest doen en stond een beetje stond voor zich uit te staren. Gazardiel kon haar nu moeilijk nu ga maar uit het niets gaan bespringen. Wel ?? Toch liet hij zijn neus afdwalen naar haar flanken en snoof de heerlijk lucht op. Zijn hoofd vliegt de lucht in en hij fleemt eens. Vervolgens laat hij zijn neus nog eens tussen haar benen gaan. Zijn palomino gekleurde lichaam springt op haar rug en schuift er weer af om er daarna weer op te springen en zijn benen rond haar flanken te knellen. Zijn tanden zetten zich bijna op hun hardst in haar manenkam en ook zijn benen spant hij nog veel harder rond haar flanken. Hij dringt bij haar binnen en begint hard te stoten. Zelf moet hij zijn achterbenen steeds verzetten door zijn bruut gedoe. Een laagje zweet komt over zijn hele lichaam te staan. Na het dekken blijft hij nog even op haar rug liggen en glijd dan van haar af. Pas als hij op de grond staat lost hij zijn tanden die ondertussen al ik haar huid zaten.


I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 21:52

Zijn neus daalde af naar haar flanken en hij sprong op haar. Shylar moest al haar kracht gebruiken om zijn gewicht te houden. Het zweet stond op zijn & haar lichaam van de inspanning. Zijn achterbenen trippelden door zijn eigen kracht. Toen hij klaar was bleef hij nog even op haar liggen en gleed daarna van haar af en loste zijn tanden die in haar huid zaten.

Ze draaide zich om naar hem en drukte haar neus zacht tegen de hare. Ze was drachtig, dat voelde ze gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 22:02

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel1



Hij knabbelt een paar keer op niks omdat zijn tanden pijn deden van de kracht in haar manenkam, waar ondertussen het bloed uitsijpelde. Hij voelde zich schuldig maar kon dat niet laten merken. Daarna duwde hij zich tegen Shylar en keek haar lief aan. Dit zou misschien wel het einde kunnen zijn van mijn vrijheid, maar dan was dat zo. Als Shylar dat wou dan wou ik het ook.


I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 22:13

Ze was stom geweest, nu zou ze worden teruggestuurd naar de eerste rang en daar moeten blijven. Maar dat weerhield haar niet om verder te gaan, ze verwachtte een prachtig veulen van Gazardiel, dat was het enigste wat voorhaar telde. Het bloed van zijn beet sijpelde nogsteeds uit haar manen maar dat deerde haar niet. Shylar richtte haar ogen in zijn lieve oogjes. 'Weet je dat ik hier voor eeuwig kan blijven kijken in jou ogen?' fluisterde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptywo 30 mei 2012 - 22:23

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel1



Gazardiel hield niet echt van kleffe merrie's en dus rolde hij eens met zijn ogen vlak na dat hij zich eventjes subtiel had omgedraaid. Hij was best wel opgewonden. Hij kreeg zijn eerste veulentje. Eindelijk vond hij het best wel jammer dat Shylar geen pijn had tijdens het dekken. Dat vond hij namelijk altijd best grappig. Hij wou haar ook helemaal geen pijn doen, maar zo is hij gewoon

*Weet ff echt niks te typen in dit topic xD*


I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptydo 31 mei 2012 - 7:44

Haar manekam deed pijn, waar ze hem eigenlijk wel voor vervloekte. Lanzaam liep ze langs hem heen, en beet in zijn flank. Als hij dacht dat ze geen pijn had, had hij het helemaal mis. Anders zou ze hem nu niet verassen met een beet. Al lang liet ze haar pijn niet meer merken bij hengsten, maar achteraf kregen ze steeds een paar beten en meestal hadden ze het daarna wel door. Toen ze even verder stapte, stopte ze om wat te grazen. Shylar had in geen dagen meer gegeten en een hongerige merrie, is een knorrige merrie.

Ze walgde er van dat ze zelf zo klef was, maar het is lente. Normaal zou Shylar nooit zo klef doen, maar dit was even anders. Ze verwachtte een veulen.. Diep in haar gedachten stelde ze zich voor hoe het veulen eruit zou kunnen zien. Lichte, bijna witte manen van Gazardiel, de vacht van Shylar. En karakter? Een mix van allebei. Ze schudde het van zich af. Libertad had gezegt dat je iemand niet moet voor je zien, want het kan in alle wegen anders zijn dan je je had voorgesteld.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptydo 31 mei 2012 - 12:05

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel1



Gazardiel sloeg zijn benen naar achter als hij een beet in zijn kont krijgt. Hij keek haar kwaad aan met zijn oren in zijn nek. Ze kon misschien zeer hebben, maar moest ze mij daarom bijten? Hij wandelde stevig verder zonder nog verdere aandacht aan haar te besteden. Hij kon zich het veulen niet helemaal voorstellen. Misschien had hij wel een speciale kleur en een speciaal karakter. Dat kon je nooit voorspellen zonder dat je hem/haar had gezien. Hij had wel een voorkeur van een geslacht. Het liefst een merrie. Daar kan je echt trots op zijn. Hengsten kunnen vaker iets mis doen en dat weet ik uit ervaring van mijn vader die ook altijd nijdig was als ik op een merrie sprong of haar te veel plaagde. Merrie's hebben dat minder, of het moeten sletjes zijn.


I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Emptyvr 1 jun 2012 - 19:26

Shylar rolde met haar ogen toen hij zijn benen naar achter sloeg. Toen hij stevig wegwandelde legde ze haar oren plat. 'Tuurlijk, loop maar weg..' zei ze zacht. Een paar meter verderop zag ze gras dat er sappig uitzag. Met kleine passen en haar bewegende buik stapte ze ernaartoe en nam een flinke hap.

*flutpost :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel I'm waiting here for you. ~ Gazardiel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm waiting here for you. ~ Gazardiel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Waiting for spring
» The moment we've been waiting for ~Astracan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: I'm waiting here for you. ~ Gazardiel A2tpGgU :: » Archive :: Orlais-
» CHATBOX