Heey,
Laat ik maar eens beginnen met het standaard gebeuren. Ik ben Wazoula, momenteel 16 jaar oud, maar volgende week zaterdag alweer 17. Ik ben een meisje (duh, mijn naam betekend Koninginnetje) en ik woon in Amsterdam. Dieren, tekenen, paardrijden, RPGen en lezen zijn echt mijn favoriete dingen.
Hoewel ik niet heel lang op het oude BMH heb gezeten (misschien iets meer dan een jaar), heb ik erg veel van de site gevolgd. In het begin durfde ik namelijk niet echt te joinen en dus las ik werkelijk ALLES door. Ik had zo ook mijn favo karakters die ik het liefst volgde. Het ging er allemaal in als een soort enorm boek en ik vond het geweldig. Na een hele tijd vond ik dat het toch wel eens tijd werd om op BMH te gaan en dus heb ik me toen aangemeld onder de naam Wazilikie. Wat een noob was ik toen.
Mijn paardjes Starlight en Thowra waren denk ik wel het bekendst.
Na het sluiten van BMH ben ik aan actieforum begonnen, aan Wolf Story om precies te zijn. Hierdoor heb ik het helemaal leren kennen en heb ik nu ook mijn eigen site hier op actieforum, genaamd Warrior Cats. Toch heb ik nooit afscheid kunnen nemen van BMH, aangezien ik nog altijd verlangde naar de spanning van het forum. Toen ik merkte dat het echt niet meer werkte op Omni Chat, heb ik voorgesteld hier een nieuw begin te maken, in de hoop dat ik mijn geliefde RPG terug zou krijgen.
Vragen kun je altijd stellen ^^
xx Wazzy