|
|
Auteur | Bericht |
---|
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 21:47 | |
| ik ben nog bzig aan m'n samenvatting, sorry liefjes :'(
|
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 21:49 | |
| 't is n beetje dood vdg had er net zo zin in |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 21:56 | |
| Ewel Hanne, kzal keer in actie schieten, kmoe tog even pauze nemen met men boek, denken wat ik als volgende ga schrijven. =P Dus die tijd kan ik opvullen door hier te posten. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:03 | |
| |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:25 | |
| ö Wat het woord Hazelaar in een rangpost tog allemaal kan doen. Behoorlijke post getypt bij Vladimir voor iemand die eerlijk gezegd niet al te veel inspiratie heeft. =P |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:30 | |
| Ik heb net m'n manip van katar aan m'n vriendje laten zien. Die weet niet echt dat ik paarden rpg's doe, want ik denk dat ik dan lang wordt uitgelachen, dus ik zei dat ik dat deed uit verveling omdat ik toch een grafische richting volg op school. En hij vindt het cute... Ooit moet'k em toch eens zeggen dat ik me met rpg's bezig hou :d |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:37 | |
| Toen ze hier bij ons hoorde dat ik aan RPG deed lachen ze me uit. -_- "Ale jennifer, ge moet mij een paardje spelen en het enige wat ge ziet is een dom plaatje en het beweegt dan nog niet ook.' ... Da was hun antwoord. En nu zit men zus s'avonds altijd naast mij mee te kijken, kan daar echt niet tegen e. XD |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:40 | |
| dan nodig haar uit om ook te spelen xD
mn moeder maakt zich altijd boos :') mijn fantasie wereld en dan verteld ze dat aan haar vrienden .. omg echt ommogelijk.. Mijn moeder kan het dus niet tegen dat ik dit doe . ze denkt dat ik doe omdat ik altijd een paardje wilde. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:41 | |
| hahahaha :d ja hij zou eens moeten weten. ach, hij speelt zelf WOW op level 'no life' dus... :p het is zelfs zo erg dat hij nu een xbox kaske heeft gekocht zodat hij toch nog in bed bij me kan liggen als hij aan het gamen is :p en dan zit ik op de mini laptop op tumblr. |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:49 | |
| Mijn ouders snappen het ook niet, als ik op de pc zit is het altijd van "allez, zit ge weer op u boktje, of is't weer me die paardjes?"
Nog 3 daagjes examen volgende week dus nog even doorbijten en dan een mooi manipje proberen maken voor Vanganti...
|
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:51 | |
| Ik heb nog vijf dagen exames te gaan :c inclusief kunstgeschiedenis, geschiedenis en frans. I'm doomed. |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:52 | |
| Erg e! En dan ist van 'verslaafd'. -_-
SUCCES! =D |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:54 | |
| Ach ik ben wel een beetje laptop-facebook-rpg-tumblr verslaafd; Maar wat moet je dan in een grafische richting? Het is alsof ik dag en nacht achter de laptop moet zitten, dan kan je beter ook laptop-ontspanning zoeken |
|
| |
Soepsas
Profile Number of posts : 429 Status : Active
| Bleh toetsweek :3 eindelijk de kans om mijn neef te zien acrogymen (hij deed NK O.o dus is super goed) Mag ik niet >.< |
|
| |
Eve
| @ Triptune: Ooh, kunstgeschiedenis heb ik vorige eek maandag gehad, onze leerkracht zei dat iedereen geslaagd was dus dat is al een hele opluchting.
Waar ga jij naar school? En welke richting volg je?
En ja, mijn ouders zeggen soms al dat ik verslaafd ben aan mijn computer maar ik heb heus nog een leven daarbuiten. Ik heb gewoon het afgelopen jaar veel op de pc gezeten omdat ik niks kon doen in die rolstoel. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:56 | |
| Kunsthumaniora Hasselt en ik volg Toegepaste Beeldende Kunsten. Beetje photoshop/illustrator/flash/tekenen/maquettebouwen achtig. Totaalpakketje dus. Maar we leren alleen maar van die statische reclame-basis dingen en ik ben het eigenlijk al een beetje beu. Ik volg het nu een jaar en ik kan nog niet meer dan ervoor.
Maar met tekenen ben ik wel goed vooruit gegaan c: |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:58 | |
| Klinkt allemaal zo ingewikkeld. XD |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 22:59 | |
| Ik zit in de binnenhuisarchitectuur, ook KSO op de berkenboom in Sint-Niklaas. Wij leren vooral maquettes maken en plannen tekenen maar weg van dat hebben we ook nog waarnemingstekenen en Sketch up op de computer.
In welk jaar zit je? |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 23:02 | |
| xD ben ik blij met mn opleiding. Laborante lekker veel bloed enzo, beetje ontleden (A) |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 23:07 | |
| Mmm, ben niet zo'n fan van bloed dichtbij. Op tv kan ik er wel tegen, raar eigenlijk... Ik kijk zelfs naar Bones...
Ook kikkers ontleden? |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 23:07 | |
| Ja bij ons hebben ze die richting ook, ABK, architecturale beeldende kunst Ze hebben hier net nieuwe tekentabletten gekocht trouwens haha. Ik kan er absoluut niet mee werken, dat is zeker. Ik zit nu in het vijfde jaar, normaal moest ik naar het zesde, maar ik heb mijn 1e jaar kso (dus mijn 3e jaar) overnieuw gedaan. Pikoh begint pas vanaf het derde jaar dus ik vond het 3e (of 1e) jaar wel nuttig. Dus ik heb het gewoon vrijwillig overnieuw gedaan daar |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 23:09 | |
| Nee we ontleden geen kikers :') heb nu lever (niks bijzonders) hardt , ontleed , maar ik doe graag an microscopie , dus dingen onderzoeken onder de microscoop |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 23:10 | |
| Misch topicje van Kay met weglopen gaat och komen xD |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 15 jun 2012 - 23:10 | |
| xD okee , ze gat toch verwijnen van de aardbodem ?? :'( |