|
|
Auteur | Bericht |
---|
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 19:27 | |
| Nogmaals een scroll proberen --'
|
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 21:25 | |
| Ik heb vlammende ruzie gehad met m'n vriend, ik ben vertrokken, en nu.. ja.. Ik denk gewon dat jullie me de komende week/twee weken niet veel gaan horen sorry voor de mensen met gesprekjes met diablo of katar dat : ) mannetje is hier wel heel positief zeg |
|
| |
Moko Editor
Profile Number of posts : 443 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 21:28 | |
| Jammer om te horen. Veel sterkte Hanne! |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 21:33 | |
| |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:29 | |
| Oei Hanne, hopelijk komt het weel goed!! Helemaal niet erg, prive gaat voor. |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:31 | |
| Sterkte!
Damn, ik heb zó lang over die post van Siberia gedaan, komt er niks uit. x_x |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:33 | |
| zow, leuk topicske geopend :3 kijken voor meeting op JAF hmm ik ga zo wel slapen, morgen eerste uurtje straf Dx waarom moest ik me ook verslapen.. |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:42 | |
| - Spoiler:
| Met wantrouwe en korte passen beweegt Saphira haar goudkleurige lichaam door Minanter, vanaf nu dus haar nieuwe thuis. Haar gedachten dwalen wat rond in een dimensie die niemand weet zijn. Haar lichaam brengt zich langzaam tot stilstand en zonder twijfel kijkt ze naar boven en een kleine traan rolt over haar ranke gezicht. Haar eerste veulen vroeger gestorven dan zij, hoe was het mogelijk? ”Rotzak dat je bent.” vloekt ze, gericht op de hengst die haar dit alles heeft aangedaan, het verdriet om haar veulen dat van hem kwam en is gestorven bij de geboorte. Haar zelfvertrouwen heeft hij ook afgenomen toen hij bij een andere merrie ook een veulen produceerde. ”Je ging me nooit later zitten!” Zelf had ze geen idee tegen wie of wat ze aan het praten was. Saphira is na dat voorval een bange merrie geworden zonder zelfvertrouwen. Ze is een prachtige merrie, toch wil ze dat van niemand meer aanvaarden, zelfs van haarzelf niet.
Ze galoppeert verder, haar lange manen gedragen door de wind en haar staart dans mee op het ritme van haar galop. Zonder het zelf te beseffen loopt ze een bos in en struikelt ze soms half over de stronken die uit de grond steken. Nu kon ze niet stoppen, ze moest de gedachten van zich afrennen en hopen dat ze nooit meer hetzelfde meemaakt. Een grote en dikke boom die is omgevallen verspert haar weg, zonder enige twijfel of probleem springt ze er sierlijk overheen. Na een tijd te rennen gaat ze weer naar draf, het zweet blonk op haar vacht, haar flanken zwoegen op en neer en de zon brand door de kruinen van de bomen op lichte vacht. Nog steeds met haar gedachten ergens ver weg blijft ze door draven tot ze over een boomstronk struikelt en op haar knieën valt. Haar lange blonde manen komen op de vuile grond en haar knieën zijn nu helemaal vies. Wanneer ze opkijkt ziet ze een paard voor haar staan. Gauw zet ze zich recht en stamelt een beetje. ”Euh.. Het spijt me.” verontschuldigd zichzelf. Wat dom van haar, kon ze nou niet gewoon voor haar kijken? Dan was dit allemaal niet gebeurt en had ze elk paard dat ze tegenkwam gewoon kunnen ontwijken.
Ze twijfelde of dit wel zou doen en of het niet te onbeleefd was, toch wandelt ze langzaam weg van het gestalte. Saphira wou geen vrienden meer, geen hengst meer voor zichzelf Deze konden enkel haar hart nog harder breken. Op dit moment had ze geen nood aan nog meer problemen en andere paarden die met haar vrienden willen worden. Toch kan ze het niet laten haar hoofd eens om te draaien en het paard aan te kijken. Dit was het onbeleefdste wat ze kon doen. Haar hoofd zakt naar beneden van schaamte, haar maantop raakt net de grond niet. De blonde staart van Saphira sleept over de grond door zijn lengte. Haar ranke goude hoofdje gaat weer in de lucht, het was onbeleefd wat ze deed, maar ze kan de tijd niet meer terug draaien, dus had het geen nut om erover te blijven piekeren.
|
|
Word er als maar beter in |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:48 | |
| Yay, klaar met het Schetsen van Cupidos- Spoiler:
|
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:49 | |
| Hij lijkt sprekend op mijn vorige paard, die ik dan ook als ref heb gebruikt met kleur en bles |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:50 | |
| Awesome |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 22:56 | |
| What do you have: [x] Mother [x] Father [ ] Step-Father [x] Step-Mother [ ] Step Sister [ ] Step Brother [x] Brother [/] Brother In Law [They are gonna get married over a half year] [ ] Sister [ ] Sister In Law [x] Half sister [ ] Half brother [x] Nephew [x] Niece [ ] Boyfriend/Girlfriend [x] Mobile phone [ ] Own bathroom [x] Own room [ ] Have/had a swimming pool [/] Have/had a hot tub [ ] Guest room [x] Living Room [x] Own computer [ ] Own TV [x] Flat TV [x] There is some big carpet at your house Total so far: 14,5
[ ] Full size/Queen bed. [ ] More than 8 pairs of shoes [ ] MP3 Player/iPod [/] PS2/3 [x] Nintendo DS or PSP [x] Gameboy/Advance ((I had one, but I sold it because I didn't play with it anymore)) [ ] Gamecube [ ] Xbox/Xbox 360 [x] Wii [x] Your Own Laptop Total so far: 19
[ ] Basketball net/hoop [ ] Air hockey table [ ] Pool table [ ] Ping pong table [ ] Football table [ ] Sport gear Total so far: 19
[x] Night stand [x] Stereo in bedroom [ ] Surround system [ ] DVD player in bedroom/portable Total so far: 21
[ ] Go shopping at least once a week with some exceptions [x] Expensive cologne/perfume [x] AIM/MSN [x] Camera on phone Total so far: 24
[ ] Go Cart/car/quad [ ] Guitar/drums/bass guitar [ ] Piano/Keyboard [ ] Any other instrument [ ] Been on a cruise [x] Traveled out of the country [x] Traveled out of the continent [x] Had a personal trainer [x] Expensive jewelry [/] Met a Celeb [Volendam tja, half aangereden door Jan Smit en je kwam Nick en Simon op straat tegen Total so far: 28,5
[x] Straightener/curling iron [ ] Have been to a batting cage [ ] Have €100 on you right now in your pocket/wallet [x] Credit card or ATM card or debit card or bank card [x] Have a TV in your room [/] Mirror in your room [Searching for one] Total so far: 32
[x] Window in your room [x] Been to Paris [ ] Been to Rome [ ] Been to Australia [x] Been to Switzerland [ ] Been to Dubai [x] Been to Germany [ ] been to a place written in 7 wonders Total so far: 37
[x] Parents have a car [ ] Have owned or own a Jet ski/boat [x] Had/have Camped [x] Been to 3+ states/countries/provinces [x] 80+ buddies on facebook/myspace [x] Home cooked meal almost everyday [ ] Been in a limo [ ] Been in a helicopter [x] Own a camera [ ] Have been to Disneyland/World more than 2 times Total: 43
Post as: 1-25 = Ghetto! 26-40 = Average Teen! 41-50 = Spoiled Teen! 51+ = Upper Class Snob!
Omg, I feel so spoiled Maar goed, werk keihard voor mijn geld, 8 uur per dag in een snikhete kelder IN EEN JURK I'm not spoiled.. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:02 | |
| Omg Mimi die ga ik nu ook invullen, heb zin om kruisjes te zetten. :} - Spoiler:
What do you have: [x] Mother [ ] Father [ ] Step-Father [ ] Step-Mother [ ] Step Sister [ ] Step Brother [x] Brother [ ] Brother In Law [ ] Sister [ ] Sister In Law [ ] Half sister [ ] Half brother [x] Nephew [x] Niece [ ] Boyfriend/Girlfriend [x] Mobile phone [ ] Own bathroom [x] Own room [x] Have/had a swimming pool [ ] Have/had a hot tub [ ] Guest room [x] Living Room [ ] Own computer [ ] Own TV [ ] Flat TV [x] There is some big carpet at your house Total so far: 9
[ ] Full size/Queen bed. [x] More than 8 pairs of shoes [x] MP3 Player/iPod [ ] PS2/3 [x] Nintendo DS or PSP [ ] Gameboy/Advance [ ] Gamecube [ ] Xbox/Xbox 360 [ ] Wii [ ] Your Own Laptop Total so far: 12
[ ] Basketball net/hoop [ ] Air hockey table [ ] Pool table [ ] Ping pong table [ ] Football table [ ] Sport gear Total so far: 12
[x] Night stand [x] Stereo in bedroom [ ] Surround system [ ] DVD player in bedroom/portable Total so far: 14
[ ] Go shopping at least once a week with some exceptions [ ] Expensive cologne/perfume [x] AIM/MSN [x] Camera on phone Total so far: 16
[ ] Go Cart/car/quad [x] Guitar/drums/bass guitar [ ] Piano/Keyboard [ ] Any other instrument [ ] Been on a cruise [x] Traveled out of the country [ ] Traveled out of the continent [ ] Had a personal trainer [ ] Expensive jewelry [ ] Met a Celeb Total so far: 18
[x] Straightener/curling iron [ ] Have been to a batting cage [ ] Have €100 on you right now in your pocket/wallet [ ] Credit card or ATM card or debit card or bank card [ ] Have a TV in your room [ ] Mirror in your room Total so far: 19
[x] Window in your room [x] Been to Paris [ ] Been to Rome [ ] Been to Australia [ ] Been to Switzerland [ ] Been to Dubai [x] Been to Germany [ ] been to a place written in 7 wonders Total so far: 22
[ ] Parents have a car [ ] Have owned or own a Jet ski/boat [ ] Had/have Camped [x] Been to 3+ states/countries/provinces [x] 80+ buddies on facebook/myspace [x] Home cooked meal almost everyday [ ] Been in a limo [ ] Been in a helicopter [x] Own a camera [ ] Have been to Disneyland/World more than 2 times Total: 26
Post as: 1-25 = Ghetto! 26-40 = Average Teen! 41-50 = Spoiled Teen! 51+ = Upper Class Snob!
I'm an Average Teen! :') |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:04 | |
| NOOOOH WAAROM BEN IK ENIGSTE SPOILED TEEN DX |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:05 | |
| Haha :3 M'n moeder heeft geen auto, ik ken m'n pa niet, ik heb geen spiegel of tv of een eigen pc etc xD
+ ik ga slapen, kan nu echt niet meer posten. Adios! <3 |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:09 | |
| Ik ben nog nooit op vakantie geweest, enkel Nederland voor een pony en frankrijk de hele tijd in een auto --' - Spoiler:
What do you have: [x] Mother [x] Father [x] Step-Father [x] Step-Mother [x] Step Sister [x] Step Brother [ ] Brother [ ] Brother In Law [x] Sister [ ] Sister In Law [x] Half sister [ ] Half brother [x] Nephew [ ] Niece [ ] Boyfriend/Girlfriend [x] Mobile phone [ ] Own bathroom [x] Own room [ ] Have/had a swimming pool [ ] Have/had a hot tub [ ] Guest room [x] Living Room [x] Own computer [ ] Own TV [ ] Flat TV [ ] There is some big carpet at your house Total so far: 13
[x] Full size/Queen bed. [x] More than 8 pairs of shoes [x] MP3 Player/iPod [ ] PS2/3 [x] Nintendo DS or PSP [ ] Gameboy/Advance [ ] Gamecube [ ] Xbox/Xbox 360 [x] Wii [x] Your Own Laptop Total so far: 19
[ ] Basketball net/hoop [ ] Air hockey table [ ] Pool table [ ] Ping pong table [ ] Football table [ ] Sport gear Total so far: 19
[x] Night stand [x] Stereo in bedroom [ ] Surround system [ ] DVD player in bedroom/portable Total so far: 21
[ ] Go shopping at least once a week with some exceptions [ ] Expensive cologne/perfume [x] AIM/MSN [x] Camera on phone Total so far: 23
[ ] Go Cart/car/quad [ ] Guitar/drums/bass guitar [ ] Piano/Keyboard [x] Any other instrument [ ] Been on a cruise [x] Traveled out of the country [ ] Traveled out of the continent [ ] Had a personal trainer [ ] Expensive jewelry [x] Met a Celeb Total so far: 26
[x] Straightener/curling iron [ ] Have been to a batting cage [x] Have €100 on you right now in your pocket/wallet [x] Credit card or ATM card or debit card or bank card [ ] Have a TV in your room [x] Mirror in your room Total so far: 30
[x] Window in your room [x] Been to Paris [ ] Been to Rome [ ] Been to Australia [ ] Been to Switzerland [ ] Been to Dubai [ ] Been to Germany [ ] been to a place written in 7 wonders Total so far: 32
[x] Parents have a car [ ] Have owned or own a Jet ski/boat [ ] Had/have Camped [x] Been to 3+ states/countries/provinces [x] 80+ buddies on facebook/myspace [ ] Home cooked meal almost everyday [x] Been in a limo [x] Been in a helicopter [x] Own a camera [ ] Have been to Disneyland/World more than 2 times Total: 38
|
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:19 | |
| Ajj.. Ik denk dat ik hem doe dat ik de upper class snob ben |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:21 | |
| Haha.. Heey Mimi wat voor werk doe jIj eindelijk ?? Of snap ik het weer verkeerd --' |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:40 | |
| Ik werk in een kaas winkel in amsterdam, alleen maar toeristen Dx |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 17 jun 2012 - 23:43 | |
| Bah zou ik zeggen... Kan punt 1 niet goed tegen de geur van vele kazen en bah toeristen |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 18 jun 2012 - 0:58 | |
| - Spoiler:
What do you have: [x] Mother [x] Father [ ] Step-Father [ ] Step-Mother [ ] Step Sister [ ] Step Brother [] Brother [ ] Brother In Law [x] Sister [ ] Sister In Law [ ] Half sister [ ] Half brother [x] Nephew [x] Niece [x] Boyfriend/Girlfriend [x] Mobile phone [ ] Own bathroom [x] Own room [] Have/had a swimming pool [ ] Have/had a hot tub [ ] Guest room [x] Living Room [x] Own computer [] Own TV [x] Flat TV [] There is some big carpet at your house Total so far: 11
[x] Full size/Queen bed. [x] More than 8 pairs of shoes [x] MP3 Player/iPod [x] PS2/3 [] Nintendo DS or PSP [x] Gameboy/Advance [ ] Gamecube [ ] Xbox/Xbox 360 [ ] Wii [x] Your Own Laptop Total so far: 17
[ ] Basketball net/hoop [ ] Air hockey table [ ] Pool table [ ] Ping pong table [ ] Football table [ ] Sport gear Total so far: 17
[x] Night stand [x] Stereo in bedroom [ ] Surround system [x] DVD player in bedroom/portable Total so far: 20
[ ] Go shopping at least once a week with some exceptions [x] Expensive cologne/perfume [x] AIM/MSN [x] Camera on phone Total so far: 23
[ ] Go Cart/car/quad [] Guitar/drums/bass guitar [ ] Piano/Keyboard [ ] Any other instrument [ ] Been on a cruise [x] Traveled out of the country [ ] Traveled out of the continent [ ] Had a personal trainer [ ] Expensive jewelry [ ] Met a Celeb Total so far: 24
[x] Straightener/curling iron [ ] Have been to a batting cage [ ] Have €100 on you right now in your pocket/wallet [ ] Credit card or ATM card or debit card or bank card [x] Have a TV in your room (hadden we al gehad toch?) [x] Mirror in your room Total so far: 27
[x] Window in your room [] Been to Paris [ ] B een to Rome [ ] Been to Australia [ ] Been to Switzerland [ ] Been to Dubai [x] Been to Germany [ ] been to a place written in 7 wonders Total so far: 29
[x] Parents have a car [ ] Have owned or own a Jet ski/boat [x] Had/have Camped [x] Been to 3+ states/countries/provinces [] 80+ buddies on facebook/myspace [x] Home cooked meal almost everyday [ ] Been in a limo [ ] Been in a helicopter [x] Own a camera [ ] Have been to Disneyland/World more than 2 times Total: 34
Average Teen. Valt me nog mee xD als ik die dingen aan kruis voel ik me vet verwend, terwijl ik voor het meeste zelf hard gewerkt hebt xD |
|
| |
Kasmir
Profile Number of posts : 279 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 18 jun 2012 - 1:16 | |
| Wat een onzinnig lijstje ¬¬ Ik heb een zus, 2 broers, en mijn zus heeft samenlevingscontract met haar vriend (is dus wel beetje brother in law) en mijn broer gaat vrijdag trouwen.. Maakt dat mij verwend? >.< However had 29 punten dus ben een Average Teen xD |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 18 jun 2012 - 1:26 | |
| lol heb net geteld en heb er 45. Dus ik ben een spoiled teen XD ghehe klopt wel compleet ^^ |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic ma 18 jun 2012 - 6:44 | |
| - Appel schreef:
- lol heb net geteld en heb er 45. Dus ik ben een spoiled teen XD ghehe
klopt wel compleet ^^ Whooo I'm not alone xD |
|
| |
ForeverUnknown