|
|
Auteur | Bericht |
---|
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 12:43 | |
| Ja, dat weet ik eig. niet zo goed.
Ik zat te denken Treasure aan te melden als vechter maar die zou het dan eventueel kunnen doen. |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 12:44 | |
| Waarom doen ouders altijd zo moeilijk.... Mijn ma heeft de kabel van mijn laptop verstopt en nu is ie leeg... En dat stomme kleine notebookje heeft geen Photoshop.
Nog 1 examen te gaan en dan ben ik eindelijk VRIJ!!!!! |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 12:54 | |
| Ik heb er nog drie :c Of twee en een half eigenlijk |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 12:58 | |
| Hoeveel examens moest je in totaal doen? Ik 11, morgen vier ik een feestje denk ik =D
Ik ga proberen om mijn ouders te overtuigen om nog 40 euro bij te leggen, dan kan ik mijn tablet kopen. |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 12:59 | |
| God, ik moet me dringend klaarmaken xD
I'll post when i'm back. <3 |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:01 | |
| Ik had er in totaal van theorie 10 en 5 praktijkopdrachten, dus ik ben ook best wel blij dat ik er bijna vanaf ben :p |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:03 | |
| Dat is ook niet weing. Nog even doorbijten en je bent er, ik ga eens gaan zie jullie vanavond nog wel eens.
Technologie, here I come!!!! (bleh, studeren....) |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:08 | |
| succes! |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:18 | |
| Ali! Roque hoort toch ook wel een beetje bij E'ves (a)
|
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:19 | |
| Ik moet er ook nog 3, vrijdag is het EINDELIJK voorbij! De laatste loodjes wegen wel het zwaarst zeg |
|
| |
Jizzle
Profile Number of posts : 126 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:29 | |
| Wil iemand nog een topicje met mij? |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:38 | |
| Ráva was / is zwart, beetje friesachtig maar dan ranker, halflange manen, blauwe stroken in d'r haar en gouden ogen (: maar ik heb haar nooit echt gespeeld ofzo, dus ze hoeft er niet perse op
Ik zit hier wat te lezen wat ik geschreven heb voor / over cats, maar er zitten random Nederlandse woorden door, omdat ik t juiste Engelse woord dan niet weet xD en toen ik deze zin las, lag ik helemaal vlak: 'he is mischievous, wild and always in for fun, even though it might not be legal. And, ofcourse, Tugger is the one to meet her in that dinges.' Like: ik weet wat ik wil zeggen maar weet ook het Nederlandse woord niet meer xD
Me likes this one too: 'when Misto more or less dumped Mungo on the Junkyard, the red tom was mainly very aggressive, stubborn and overall not aanspreekbaar. Tugger, with his I-don't-give-a-shit-about-what-you-might-think-and-say-attitude, just shrugged his shoulders and took him as member of his personal gang.' |
|
| |
Sweetie
Profile Number of posts : 45
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:41 | |
| - Jizzle schreef:
- Wil iemand nog een topicje met mij?
Ik wil wel. Heb Kai en Fynn in de aanbieding :3 |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 13:55 | |
| Ali.. Ik heb is zitten denken,
Taddy heeft dus veel gereisd hea? We zouden bijv. kunnen doen dat Treasure een tijdje mee heeft gereisd met Taddy?
Dit zou dan uitgebreid kunnen worden tot het volgende, maar dat ligt eraan of jullie het goed vinden als Treasure de plek van Amor neemt.
Dat vervolgens Treasure die op gesprek moet bij taddy, een soort "toelatingsgesprek". Dat ze elkaar dan niet herkennen. Maar als hij zijn verhaal verteld komen ze erachter?
Ik weet het heel zwak maar kan even niets anders bedenken :') |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:02 | |
| i zal even het verhaal van Libby vertellen, misschien past het er wel tussen.
Op jonge leeftijd verstoten door zijn ouders, gevangen genomen door indianen, daar opgevoed door een meisje welke hij tot zijn vriend rekenende, indianen worden aangevallen, meisje word vermoord. Libertad vlucht en blijft in een kudde rond hangen. Hij vind een merrie en krijgt een veulen met haar, het veulen overlijd (Jenna, de liefde van Serano) Libertad raakt depressief, merrie sterft van verdriet. Libertad trekt verder, reist heel veel, ontmoet Faolin en Thowra, word verliefd op Faolin, Faolin kiest voor Thowra groep valt uit elkaar. Libertad ontmoet Treasure, ze reizen een jaar samen rond, krijgen ruzie, hun passen scheiden en ze komen alleen aan in bmh
moeten we alleen de ruzie even verzinnen
@ nk, Ráva klinkt wel heel mooi <3 Wie weet gooi ik haar er ook bij (: |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:04 | |
| of, Treasure is een paard uit de kudde die Libby hebben verstoten, dat Treasure Libertad nog heeft opgezocht in het woud en soms wat voedsel mee nam bijv. Dan zou Treasure de broer van Libertad ook nog kunnen kennen, Ragnarok |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:06 | |
| Woeeh,
Mijn paardjes staan er vaak tussen! >.< Ragnar hoort ook een beetje bij Libertad, maar niet zódanig. ^^
Mja dat krijg je als al mijn paardjes een connectie hebben met een van die van jou haha! Maar ja vind het leuk leuk leuk~
En idd lijkt me dat hij Ragnar dan ook kent. |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:07 | |
| Ik voel toch wat meer veer het eerste. Weet niet echt waarom. :')
Treasure had in zijn geschiedenis ong. 2 jaar rond gereisd. Dus dat klopt precies :}
Hmm. waar heb je ruzie over... Bij merrie's al ik het wel weten. Met hun slechte richtingsgevoel :') |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:08 | |
| OHJA Shoooot, helemaal vergeten van Ragnar xD |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:08 | |
| Of we doen beide!!
Dat ze elkaar tussendoor een aantal jaar niet hadden gezien maar weer tegenkwamen. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:09 | |
| Libertad is vrij gevoelig over het onderwerp liefde/veulens, misschien dat Treasure een opmerking heeft gemaakt in de vorm van 'merrie's en relatie's moet je niet te serieus nemen' of iets in die richting
Libertad heeft btw ook vleugels, dus zou ook kunnen dat Treasure zich naar is geschrokken toen Libertad zijn vleugels liet zien |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:10 | |
| haha no problem, heb hem ook nog niet zo lang >.< Ik moet weer eens een discje met hem openen.. Raak ik zelf ook wat meer gewend aan um.
Pip heb jij Moira op inactief staan? Dan weet ik dat ik geen rekening meer hoef te houden met het topic tussen haar en Ragnar. |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:11 | |
| hmm, vind het eerste wel iets voor Treasure,
Tweede minder. Aangezien Treasure vriendschap heel serieus neemt, ongeacht wat het met zich meeneemt.
@Appel, nee, ik ben nog wel bezig met Moira, kom enkel wat inspiratie te kort, daar wacht ik ven op :')
Zal wel kijken of ik straks wat kan typen. |
|
| |
Jizzle
Profile Number of posts : 126 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:14 | |
| - Sweetie schreef:
- Jizzle schreef:
- Wil iemand nog een topicje met mij?
Ik wil wel. Heb Kai en Fynn in de aanbieding :3 Oke (: zijn ze allebij Rank 1? |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 19 jun 2012 - 14:15 | |
| nah, maakt niets~
Neem de tijd hoor, maar vroeg het me af omdat ze niet tussen je lijstje meer staat. Vandaar ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|