IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:34

Nahw Jenn :cc
*tightkillhug* Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
Zsa~

Zsa~

Profile
Number of posts : 128
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:36

Awhh ):

ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:36

Ja, mijn broer is ook ooit in elkaar geklopt geweest, gewoon zomaar, zonder reden, door 3 van die zwartzakken. Haha, ik ben ABSOLUUT geen racist, maar op dat vlak maken ze ons echt racistisch. Ze mogen al blij zijn dat ze in ons land beter leven dan hun thuisland, en dan zetten ze het kot hier nog op stelten ook. Ze zijn ondankbaar voor wat ze krijgen, aléja, de meesten dan toch. (Ge moogt ze precies ook nie allemaal over dezelfde kam strijken é ;P)

Kvoel met u mee Jenni <33
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:38

Thanx Ambi! <3
Maar tis echt wel zo, vroeger leefde ik ook in een straat vol turken en da waren super mensen maar om zo'n redens zou heel graag keer men ne basebalbad door hun straat gaan. Nouja, kben heel blij dat men broer enkel wa klappen eeft gehad en geen mes of kogel door zijn lijf want das daar in die straat al twee keer gebeurt. =S
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:39

Brr. U - U
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:42

Omygowd. ¨Je mag inderdaad van geluk spreken Jen!
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:43

Blij dat ik in de middle of nowhere woon :cc

Nahja, ben eigenlijk ook blij dat de mijne nog leeft, zijn school stond op de lijst van Kim de gelder geval ._.
Zsa~

Zsa~

Profile
Number of posts : 128
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:44

Wow, dat is echt erg o_o

Ik heb persoonlijk niets tegen die mensen, maar ben zelf al een paar keer lastiggevallen, in de buurt van m'n school ook steeds kinderen. Goed, ze zwaaien zelf ook met hun spullen bijna, maar dat is nog geen reden om ze zo te behandelen.
Broer is eens lastigggevallen, sprong hij bus in, kwamen ze achter hem aan, hij weer uitstappen aan andere kant, hadden ze het te laat door, reed de bus weg naar weetikhetwaar xD

Diegezichtentoen c:
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:45

Omygoad! Wat een vreselijke gevallen hoor ik hier x_X
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:48

& m'n plechtige comunnie was normaal bij die pedo geval in brugge daarzo, die ging speciaal naar Passendale komen ofzo o.o
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:52

Gereageerd Amber ^^

Wat lieft ik dat topic, okay, is nie heel gezellig, maar je maakt het me zo gemakkelijk :3
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:52

Ok net dus met mn mama gesproken. Damn wat kan zij dubbelzinnig zijn ><
Maar goed, internet en Ipod weten te redden, bovendien voel ik me even iets opgeluchter, Mim terug naar je werk. En proberen half 9 klaar te zijn om hier nog te posten.
Het gaat me lukken.
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:53

YOU CAN DO IT! c:
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:55

Ik houd op zich ook meer van dat topic dan verwacht. Alleen speel je Astra nogal abstract, hij kan zich totaal niet inleven in wat Lerav voelt, en dat wekt frustratie, uiteraard (:
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:57

Klopt, dat hij kan zich ook niet inleven in Leravje (: Maar als je even wacht pas ik het ietsje aan, wat minder abstract >.<
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:57

Omg, als ik Lerav in real life was geweest, en ik hetzelfde gesprek met iemand had gehad als tussen Lerav en Astra, dan was ik die persoon echt al in de haren gevlogen x_X
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 19:59

Klopt hoor :') Bij Astra wel hetzelfde. Hij vind het niet cool van Lerav dat hij hem ziet als een groentje :')
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:00

ik moet mezelf echt dwingen te antwoorden.. zal even bij lerav/nacht antwoorden en bij morrow.. en kijk dan even wat ik doe..
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:01

Dwingen is nie goed!
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:05

Amber, heb geen zin om de hele post opnieuw te doen :') Doe de volgende wel iets liever (:
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:06

ik ga een paar manipjes proberen afwerken, heb nog veel te doen voor dev'art. Dx
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:15

Nee, Pip. Volgens mij is het niet Astra, maar jij die niet weet dat je een paard speelt van amper 1 jaar oud. Lerav is er minstens 7, en dus heeft Astra geen énkel recht om zo de denken dat hij 'het beter weet'. Maargoed, Lerav zal er wel alsmaar feller op reageren als het zo blijft, want uiteraard gaat hij niet op zijn kop laten schijten x_X
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:18

Go Lerav! =P

Keb een topic gestart voor hem en Axis btw. Just let you know.
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:19

Nee,. Astra die denkt dat hij ouder is. Astra voelde zich zoiezo al snel volwassen. Hij is maar kort een speels veulen geweesd. Maargoed wij hebben helemaal geen topics meer gehad dus dat kon jij ook niet weten hé. Ik leef me volledig in in Astra. --"
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptyma 25 jun 2012 - 20:23

Weet iemand waar je bevolkingsgrafieken kan vinden?
het einde is in zicht <3
enkel bevolkingsgrafiek en voorkant
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 18 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 18 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX