IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

een korte voorstelling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 15:24

Ja, hhaa, die letters! Ik ging onlangs eens op een forum waardak vroeger kei veel op postte, en ge kon bijnan nie lezen wadak zei door die speciale techniek van schrijven da lik eindje in is geweest xD Omg, haha! Ik was ook ongeveer 12 jaar, omg en ik ben nu 18.. wij kenne elkaar al 6 jaar angieeee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 15:24

ja ik was ook 12 toen ik begon ben nu 19 pff amai dus rond de 6 à 7 jaar geleden dus echt heel lang. Idd heb ook nog die stallenspellen gespeelt had er zelf ook ooit eentje opgestart.
haha ja je blijft dit gewoon leuk vinden maar je vorderd ook wel he ;p steeds nieuwe verhalen enz je kan wel blijven doorgaan.

Ambi ;p,, zou kunnen hoor ik speelde heel int begin een zwarte berber en mijn plaatje was toen van slawik haha toen kende ik het recht van de copyright nog niet echt (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 15:26

Heb dat recht ook lang overschreden, ik ging zelfs zo ver dat ik plaatjes van dev gebruikte, echte manips die van mensen waren.. Best erg hoor als je dat nu bedenkt, 'k zou het zelf ook niet leuk vinden!
Terug naar boven Ga naar beneden
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 15:27

haha ik vond dat altijd grappig die letters maar je bent er dan met opgehouden omdat het lastig lezen werd dacht ik xD ,, dat was zo een kenmerk van jouw Very Happy,,
zo tof dat je nog zo'n site gevonden hebt!

jaaa idd! 6 jaar oe zot eigenlijk ö
Terug naar boven Ga naar beneden
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 15:28

ja ik was verslaafd aan die manips op te slagen! iedere keer ik er zag sloeg ik die gwn op omdat ik die zo mooi vond! en ik wist dus niet hoe ze dat deden e, en uiteindelijk heb ik lesjes bewerken gekregen van Lynn ik weet niet of je haar nog kent
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 15:38

Hmm, de naam zegt me wel iets, misschien helpt het als je zegt welke paarden we speelde?

Terug naar boven Ga naar beneden
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 16:09

gho ik kan niet meteen zeggen welke paarden ze speelde sorry kan met moeite de mijne nog onthouden xD haar spelersnaam was Lynni geloof ik maar haar paardjes weet ik niet meer zou het haar eens moeten vragen ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Emptyzo 12 feb 2012 - 21:10

Is het niet iets als Reyknir ofzoiets? Of is het een andere lynn? Razz

Amm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
een korte voorstelling - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: een korte voorstelling een korte voorstelling - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

een korte voorstelling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: een korte voorstelling - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Chats-
» CHATBOX