|
|
Auteur | Bericht |
---|
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:23 | |
| @appeltaart. ( :3 ) Ik wil Ragnarrie meeten, Torak heb ik al gemeet ghihi :3
@mischa, shylar is inderdaad gebroken, helemaal tot op de puntjes. :3 isgoedbtw ^-^ |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:25 | |
| alleen me kader van hem is kaduk. dus heb nog geen kader voor hem |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:25 | |
| Kadertje kaduuuuuk? =o Als je wil kan ik er wel even naar kijken c: |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:27 | |
| Lol. Okay dus jullie willen beide Ragnar meeten ='] Uhmz. Naja open maar beide als jullie dat willen ~ Ik zie wel hoeveel en hoe goed ik kan antwoorden, idk yet namelijk ;P.
En het is idd al middag O.o Ik heb gewoon 17 uur geslapen en ben nog moe, hoe mogelijk is dat?
Tiny, vond je Torak niet lief dan? ;o gnenenene |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:29 | |
| Shylar vond Torakkie heelerglief, voor schim te zijn dan. xD Siberia zou hem niet moeten meeten, die haat elke schim die er levend rondloopt Cx
& even op Theron & Alvaro aw'en, dan topicje openen voor Rag :33 |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:32 | |
| IK GA VANDAAAAG OP ALLES ANTWOORDEN!!! *Slaat zichzelf voor haar kop* |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:33 | |
| ghaha xD . pom ik ben echt super slecht in beginners posten _o- . en ben nu eerst bezig voor shylartje (A) |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:34 | |
| mhihihi, BAM Spirit schiet op, krijg weer zin in m'n nieuwe char aan te melden :c |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:37 | |
| @Mischa: Naja ik heb geduld hoor ^_^ En idc voor slechte beginnersposten het échte verhaal begint daarna pas. =] |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:38 | |
| Ikeeee ook, xD NOEEES, ME MOET POSTEN :333
|
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:40 | |
| - Appel schreef:
- @Mischa: Naja ik heb geduld hoor ^_^ En idc voor slechte beginnersposten het échte verhaal begint daarna pas. =]
True story pom. Door die ontmoeting met Torak ben ik écht gaan beginnen rpg'en en kan ik langere posts typen xD |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:42 | |
| Mensen, het spijt me, maar mijn dag is volledig en letterlijk in het water gevallen, ik neem even afstand van BMH, het spijt me. Ik heb zo mijn redenen. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:43 | |
| Geeft niet Amb, als je zelf vind dat het beter is, is het zo. <3 |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:44 | |
| @Amber: Wat het ook is, we begrijpen het =] One for all, all for one <33
@Tiny: Aaawh blij dat ik je heb kunnen helpen, misschien dat een topic met Ragnar je al helemaal dwingt om langer te typen.. Ik hoop het! Mijn insp niveau met hem is wel wat lager, maar het zal wel voldoen denk ik =]
Waah begin al wakker te worden in mijn eenzaamheid met harde muziek op =3 |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:45 | |
| Ik word toch niet geapprecieerd, en mijn karakters al evenmin. Dus waarom ben ik hier dan eigenlijk nog. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:46 | |
| Misschien haal ik wel een nieuw record ghihi =3 het staat op 379, door Torakje C:
@Amb, niet waar meid! Helemaal niet waar :c |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:47 | |
| Weet je, geloof het of niet, maar ik zit hier met tranen in mijn ogen! Ik ben heel diep teleurgesteld in wat over mijn karakters wordt gezegd, en dan heb ik gewoon geen krachten meer om er me nog voor in te zetten. Dus bij deze zeg ik gedag aan BMH, misschien wel voorgoed.. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:51 | |
| - ambrellaa schreef:
- Weet je, geloof het of niet, maar ik zit hier met tranen in mijn ogen! Ik ben heel diep teleurgesteld in wat over mijn karakters wordt gezegd, en dan heb ik gewoon geen krachten meer om er me nog voor in te zetten. Dus bij deze zeg ik gedag aan BMH, misschien wel voorgoed..
Ik heb er nog niks over gehoord, maar Amb, zet alles even van je af en pak rust. Het gaat je goed doen om even niet op BMH te zijn, niemand wil je weg, dat zeker niet! D: Zodra alles weer gaat kom je terug. Toch? *smeek* =c |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:52 | |
| hm? We appreciëren je wel degelijk, althans ikke wel =3 Je karakters zijn gewoon awesome; Aleera de merrie schim die mega mega awesome is <33 En Lerav die vader gaat worden en Torak die jaloers gaat zijn, ook al is hij een schim~
Maar ik kan wel helemaal gaan lullen over iets wat ik niet weet wat er aan de hand is.. dus: hoe komt het dat je je zo voelt? =] If you want to share ofcourse.
EDIT: zie nu dat het te maken heeft met iets wat over je karakters word gezegd? Ik weet dat op BMH nog al wat ruzie is ontstaan over een aantal hengsten en merries etc, en daardoor worden bepaalde OCs van mensen gewoon door de modder gehaald. Ook bepaalde ruzies zijn ontstaan door het wisselen van rangen en dan met name van de leiders... Ik snap echt niet dat er kritiek op anderen word geleverd, laat iedereen gewoon in z'n waarde en laat mensen zelf gewoon bepalen hoe ze hun karakter maken zonder daar een oordeel over te vellen. Naja idk natuurlijk of het toevallig iets hier mee te maken heeft, maar wilde dit zowieso wel delen >,< |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:53 | |
| I dunno. Ik zal zien, want ik wil nooit meer zo'n dingen lezen als ik deze morgen heb moeten lezen op mijn nuchtere maag. Met volle interesse begin je dan een disc te lezen, en blijkt dat je karakter toch alleen maar zwart wordt gemaakt. Naja, ik ga erover ophouden, ik ben weg, ciao.. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:54 | |
| We'll miss you all. :c <3 |
|
| |
-MaXx
Profile Number of posts : 101 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 12:55 | |
| Ik ken het gevoel hoor.. Maar toen heeft Mimi me overgehaald en nu ben ik er toch/weer C: |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:00 | |
| he ? snap er geen hol van . wat is er dan gezegd ? of misschien heb je het verkeerd opgevat . I love E'rayhon .... en lerav is ook un lkkrding .. |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:03 | |
| Dat zegt iedereen, maar als puntje bij paaltje komt zijn het allemaal verraders, hartenbrekers of engerds. |
|
| |
ForeverUnknown
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 13:04 | |
| - ambrellaa schreef:
- Dat zegt iedereen, maar als puntje bij paaltje komt zijn het allemaal verraders, hartenbrekers of engerds.
Not true ;c |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|