IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 31 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:36

kut pip :')

Pomme , denk dat je het eerst moet laten zakken ... laat haar maar even . ik spreek amber er binnekort wel weer op aan .Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:37

oew mitchie :3
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:38

Wat nou XD *Pakt koekje voor Mischa's neus weg* Muhahah
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:39

Fijn pip. Ik hoop dat je heel blij bent nu iemand vertrekt hier door jou. Ik hoop het echt want dat is precies wat je bereikt hebt. Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik jou was. Misselijkmakend dit.

Sorry mensen voor mijn rant, maar kan er gewoon niet tegen dat iemand die al zo lang hier is nu vertrekt vanwege dit. En kan er dan helemaal niet tegen dat diegene niet kan inzien dat dat niet klopt..

Naja, ik ben écht waar diep teleurgesteld over hoe het hier moet gaan. Amber voelt zich nu écht kut door dit. Menselijke gevoelens, niet meer fictioneel.
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:39

Nee, jullie willen enkel de rust behouden, terwijl er een groot probleem is, die dríngend moet worden aangepakt. Naja, let it be. Ik ga wel weg, dat is tenslotte wat je wilt hé, Pip? Ga je gang maar nu, Lerav is the bad, the WORST! En ik ben nóg erger dan hem!

Ik wilde je naam hier niet noemen, ik wilde je ervan besparen om er anderen over op te hoogte te brengen, ALWEER ! Wat doe ik toch, iemand sparen die me toch alleen maar de grond inboort waar het kan!
mischatjeh

mischatjeh

Profile

Contact

* kijkt pip nijdig aan en duwt koekje in dr strot * Muhahahaha xD

stik voorzichtig lieve schat <3
mischatjeh

mischatjeh

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:40

Na ember . weet je we spreken elkaar zo , En PIP no comment please
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:42

*Stikt in koekje... I'll didn't say anything <33*
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:42

Ik wil niemand meer spreken, er is NIEMAND, uitgenomen Appeltje die me begrijpt. Ik heb me hier al een hele ochtend slecht om gevoeld, terwijl zij doet alsof er helemaal niets aan de hand is, en me nog uitlacht ook! Sorry, ik heb hier werkelijk genoeg van. Ik sluit de deuren van BMH, doe die op slot, en smijt de sleutel zo ver mogelijk weg. Het spijt me.
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:44

-______________-'
Zo maar even wat topics openen.
mischatjeh

mischatjeh

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:44

Amber, doe niet zo koppig aub. dit had eerder aan het licht moeten zijn gekomen. waardoor het probleem ook eerder onder handen kan worden genomen . zulke dingen moet je niet opkroppen ... je moet erover praten en dit is duidelijk te laat ... maar aub praat met me ....
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:49

Wat een klote situatie. En eentje die volledig onnodig was geweest, maar nu is die er eenmaal en dat kan niet meer ontkent worden. Ergens moet sorry gezegd worden en ergens moet wat worden veranderd qua schrijven.. Ik hoop dat er door een paar kleine aanpassingen een beter spel kan worden gemaakt. Apple out.
mischatjeh

mischatjeh

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:50

Pomme sta tot jou kant ..
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:51

'k Ga naar m'n paard, blijkbaar de enige die me nog begrijpt..
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:52

mischatjeh schreef:
Pomme sta tot jou kant ..
Idem.
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 13:59

ambrellaa schreef:
'k Ga naar m'n paard, blijkbaar de enige die me nog begrijpt..

Pomme, Mischa en ik begrijpen je ook drol, je bent niet zo alleen als je denkt dat je bent. <333
Toch denk ik dat deze dingen beter verder over pm besproken kunnen worden, als ik eerlijk ben. Zonder naaste partijen erbij. En dan weet ik zeker dat jullie er wel uit kunnen komen. <3
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:08

Ik sta volledig aan jouw kant Ambie, ik kan er niet tegen dat er zo vreselijk over jouw paardjes word gepraat. Misschien een goed idee om met een schone lei te beginnen? Een fris paardje zonder relatie's en verleden, en lekker de mensen negeren die je zo veel pijn doen. Je kan me altijd vinden voor een knuffel of een leuk plot, of wat dan ook. Het komt wel goed.

Verdere berichtjes over dit onderwerp ga ik gewoon verwijderen hierna want ik heb geen zin dat dit word uitgepraat in dit topic, desnoods word er een nieuw topic aangemaakt en word daar alles besproken.
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:12

Amen.

------
*music*
IKMOETANTWOORDEN :c
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:13

Ik moet ook antwoorden pff...
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:14

KLOPT. 8D
ik ook op Iliho fufufuuu -fl-
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:15

Ik ben weg, sooowrry mensen, postjes zitten er vandaag niet in... Heb teveel aan me kop..
mischatjeh

mischatjeh

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:15

en ik ga zo slapen .. heb hoofdpijn .. stomme weers wisseling . bah wordt ik zo ziek van he . Ik wil zon !! :"(
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:17

ah nee, vind dit beetje regen juist wel lekker. c:
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:17

Hier schijnt de zon Cx
mischatjeh

mischatjeh

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptyzo 8 jul 2012 - 14:19

honden uitlaten in de stromende regen is niks :')
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 31 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX