|
|
Auteur | Bericht |
---|
Daan
Profile Number of posts : 190 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 10:45 | |
| Hey mensjes, lang geleden !! |
|
| |
Norique
Profile Number of posts : 231 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 10:46 | |
| Yaay ik ben jarig! =3 Vanmiddag een high tea met mijn moeder en daarna de stad in om mijn Nintendo 3DS te kopen. =D |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 10:49 | |
| Gelukkige verjaardag rebecca, hier is alvast je taart. - Spoiler:
Veel plezier vandaag hé! En geniet er van! En wat is High Tea eigenlijk? |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 10:53 | |
| - Norique schreef:
- Yaay ik ben jarig! =3
Vanmiddag een high tea met mijn moeder en daarna de stad in om mijn Nintendo 3DS te kopen. =D GEFELICITAART c: |
|
| |
Daan
Profile Number of posts : 190 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 10:54 | |
| GEFELICITEERD !!!!!!!!! |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 10:56 | |
| Gefeliciteerd en goede morgen :') ik wil verder slapen .... |
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 11:11 | |
| Gefeliciflapperd drol! P: |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 11:14 | |
| |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 11:23 | |
| |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 11:23 | |
| met een vuurtoren |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 11:34 | |
| het regent hier vet hard omnom. En mijn moeder is uit rijden haha. :'D Hmm... misschien kan ik ook zo beter verder gaan aan mn art-trade, zo komt ie natuurlijk nooit klaar. :'D |
|
| |
Norique
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 11:36 | |
| Dankjewel iedereen en bedankt voor de taart! Hij is echt prachtig. xD Afternoon tea (Of High tea zoals het hier in Nederland wordt genoemd) is een lichte maaltijd die tussen 15.00 en 17.00 uur wordt gegeten in Engeland. Dus thee met zoete of hartige gerechten zoals cakejes, sandwiches, scones enz. =D
Ohja, @Nikki: Vind je het erg als ik het idee van Morrow gedeeltelijk over neem als voorbeeld of hoe je het wilt noemen? Ik wil mijn volgende paardje op een Amerikaanse leeuw laten lijken, dus ook wel een beetje met hier en daar langere vacht. |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 11:43 | |
| - SoulmadeMorrow schreef:
- het regent hier vet hard omnom. En mijn moeder is uit rijden haha. :'D
Hmm... misschien kan ik ook zo beter verder gaan aan mn art-trade, zo komt ie natuurlijk nooit klaar. :'D kijken ?? (A) |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:06 | |
| - Norique schreef:
- Dankjewel iedereen en bedankt voor de taart! Hij is echt prachtig. xD
Afternoon tea (Of High tea zoals het hier in Nederland wordt genoemd) is een lichte maaltijd die tussen 15.00 en 17.00 uur wordt gegeten in Engeland. Dus thee met zoete of hartige gerechten zoals cakejes, sandwiches, scones enz. =D
Ohja, @Nikki: Vind je het erg als ik het idee van Morrow gedeeltelijk over neem als voorbeeld of hoe je het wilt noemen? Ik wil mijn volgende paardje op een Amerikaanse leeuw laten lijken, dus ook wel een beetje met hier en daar langere vacht. Als hij/zij niet teveel op Morrow gaat lijken vind ik het prima. Volgens mij ben jij ook wel een persoon die begrijpt dat ik haar strepen/aftekeningen het liefst natuurlijk speciaal wil houden, maar als je het zo kan regelen dat het echt jouw design is, hoor je mij niet klagen! (: @Mischa: Zal zo wel misschien een Join Me openen via DeviantArt. P: |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:08 | |
| okee , heb toch totaal geen inspri om te antwoorden D: |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:09 | |
| ikr xD moet eigenlijk ook nog op Evsje posten, maar ben beetje leeg. :') bovendien moet Alli ook even opschieten met die collab *gromt* |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:10 | |
| oww nee ik kan niet meekijken , jij maakt echt die verschrikkelijke mooie dingen .. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:10 | |
| sorry, ben eerlijk gezegd echt een beetje op van alle stress de laatste tijd, ik zal hem zo af maken |
|
| |
Norique
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:11 | |
- Norique schreef:
Afternoon tea (Of High tea zoals het hier in Nederland wordt genoemd) is een lichte maaltijd die tussen 15.00 en 17.00 uur wordt gegeten in Engeland. Dus thee met zoete of hartige gerechten zoals cakejes, sandwiches, scones enz. =D
Ohja, @Nikki: Vind je het erg als ik het idee van Morrow gedeeltelijk over neem als voorbeeld of hoe je het wilt noemen? Ik wil mijn volgende paardje op een Amerikaanse leeuw laten lijken, dus ook wel een beetje met hier en daar langere vacht.
Als hij/zij niet teveel op Morrow gaat lijken vind ik het prima. Volgens mij ben jij ook wel een persoon die begrijpt dat ik haar strepen/aftekeningen het liefst natuurlijk speciaal wil houden, maar als je het zo kan regelen dat het echt jouw design is, hoor je mij niet klagen! (:
De stepen/aftekeningen ga ik niet jatten hoor, alleen het idee van een Feline-achtig paard vindt ik wel leuk. =3 Dit wordt ongeveer het design van haar/hem. xD Ik zal mijn best doen om het origineel te houden! =) |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:12 | |
| - perfectperfection schreef:
- sorry, ben eerlijk gezegd echt een beetje op van alle stress de laatste tijd, ik zal hem zo af maken
Ahw, drollie, je moet je niet gehaast voelen hoor. :'D Dit moet tenslotte iets zijn wat je leuk vindt om te doen, niet iets waar je stress van krijgt. *sadface* <3 |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:16 | |
| - Norique schreef:
- SoulmadeMorrow schreef:
- Norique schreef:
Ohja, @Nikki: Vind je het erg als ik het idee van Morrow gedeeltelijk over neem als voorbeeld of hoe je het wilt noemen? Ik wil mijn volgende paardje op een Amerikaanse leeuw laten lijken, dus ook wel een beetje met hier en daar langere vacht.
Als hij/zij niet teveel op Morrow gaat lijken vind ik het prima. Volgens mij ben jij ook wel een persoon die begrijpt dat ik haar strepen/aftekeningen het liefst natuurlijk speciaal wil houden, maar als je het zo kan regelen dat het echt jouw design is, hoor je mij niet klagen! (:
De stepen/aftekeningen ga ik niet jatten hoor, alleen het idee van een Feline-achtig paard vindt ik wel leuk. =3 Dit wordt ongeveer het design van haar/hem. xD Ik zal mijn best doen om het origineel te houden! =) Dankje. (: Als er echt niet aan te ontkomen valt dat ze op elkaar beginnen te lijken, kunnen we misschien desnoods iets doen van dat ze gerelateerd zijn aan elkaar? P: |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:21 | |
| |
|
| |
Norique
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:40 | |
- Norique schreef:
- SoulmadeMorrow schreef:
- Norique schreef:
De stepen/aftekeningen ga ik niet jatten hoor, alleen het idee van een Feline-achtig paard vindt ik wel leuk. =3 Dit wordt ongeveer het design van haar/hem. xD Ik zal mijn best doen om het origineel te houden! =) Dankje. (: Als er echt niet aan te ontkomen valt dat ze op elkaar beginnen te lijken, kunnen we misschien desnoods iets doen van dat ze gerelateerd zijn aan elkaar? P: Hm. Dat kan. xD Ik moet alleen eerst de manip maken, daarna zie ik het wel. =) |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:44 | |
| IT'S RAINING (MEN), HALELUJAH! |
|
| |
mischatjeh
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic wo 11 jul 2012 - 12:47 | |
| - AbleToDream schreef: