IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 37 ... 41  Volgende
AuteurBericht
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 33 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 18:51

Regenboogschaap Yaaaaay =3

Ali: Als ik nu evt nog een aantal kadertjes wil, mocht ik die dan bij jou aanvragen? Aangezien er eigenlijk in dat topic staat dat je het niet meer doet ghehe..
Of bedoelde je dat ik gewoon bij iemand anders moest aanvragen? xD ghehe naja, smakelijk iniedergeval. Btw schrik niet: ik ben een beetje losgeslagen met de plaatjes >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Norique

Norique

Profile
Number of posts : 231
Status : Active

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 18:53

madeinspace schreef:
Nee nu niet meer zie ik maar toen eerst zag ik 'm niet meteen al staan. My bad. Ja doei ik ga niet allemaal van die rare dingen toevoegen hoor :')
Okay. Onzin Topic - Pagina 33 :okay:

Deze dan: Onzin Topic - Pagina 33 Slotje ?
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 18:55

Bleuh, ik voel me belabberd.
Misselijk en zo snel moe, mss iets aan het kweken.
Nouja, ik zie wel of ik post vandaag. =)
madeinspace

Profile
Number of posts : 429

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 18:59

Wahaha wie komt er nou weer op een slotje die aan het dansen. Ik denk dat we 't even houden bij de standaard extra's want ik ben bang dat de boel anders ondergespamd gaat worden..
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:00

TROLLFACE MOET ER WEL BIJ D:
en mr. me gusta xD
en en en, alle meme's van 9gag D:
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:01

Appel schreef:
Regenboogschaap Yaaaaay =3

Ali: Als ik nu evt nog een aantal kadertjes wil, mocht ik die dan bij jou aanvragen? Aangezien er eigenlijk in dat topic staat dat je het niet meer doet ghehe..
Of bedoelde je dat ik gewoon bij iemand anders moest aanvragen? xD ghehe naja, smakelijk iniedergeval. Btw schrik niet: ik ben een beetje losgeslagen met de plaatjes >.<

Liever bij iemand anders, maar je mag me pb'en als je special van mij een kader wilt met een speciaal plaatje (:
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:01

so how awesum is this Onzin Topic - Pagina 33 2076739323 maar nu ga ik eten :')
madeinspace

Profile
Number of posts : 429

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:03

Ik had vroeger op msn ook zoveel van die dingen werd er gestoord van straks kun je hier niet meer normaal iets meelezen en er staat weer een raar poppetje tussen. Volgens mij heb ik lichte emoticons trauma's haha :')
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:04

wahaha arme Ellen xD
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:06

En toen ging ik ook nog eens door mn enkel heen ._.
met het been dat dus gekneusd is.
Wouw.. GOOD JOB SO FAR DAY Dx
Awkward

Awkward

Profile
Number of posts : 116

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:12

En nu nog wachten op toestemming om het plaatje te gebruiken ;p
Damn.. xD
Waarom duurt dat altijd zo lang? c': Wacht je lang, en krijg je dan een 'nee'
Hoop dat het ja is {:
Norique

Norique

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:13

perfectperfection schreef:
en mr. me gusta xD
Onzin Topic - Pagina 33 Nyan_cat_screen_mate_1_4_by_cyber199-d3icp3w Onzin Topic - Pagina 33 Me_gusta_smiley Onzin Topic - Pagina 33 Fuuuface Onzin Topic - Pagina 33 E2847ca15e427138f3d028faa47d692d Onzin Topic - Pagina 33 Th_cute

xD
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:15

Regenboogschaap Regenboogschaap
Iemand Join. me?

JOINMEEEEE!Join. Me
Awkward

Awkward

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:16

I'm so bored D:
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:18

Norique schreef:
en mr. me gusta xD
Onzin Topic - Pagina 33 Nyan_cat_screen_mate_1_4_by_cyber199-d3icp3w Onzin Topic - Pagina 33 Me_gusta_smiley Onzin Topic - Pagina 33 Fuuuface Onzin Topic - Pagina 33 E2847ca15e427138f3d028faa47d692d Onzin Topic - Pagina 33 Th_cute

xD

OMYGAWD YESSSSSSSS DIE WIL IK D:
Awkward

Awkward

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:19

TROLLFACE ;'D
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:20

@Ali: Okay =3

Hmm.. dan ga ik Ellen onderspammen. xD
Awkward

Awkward

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:22

klik
NU alleen nog permissie van de eigenaar xD
Heb al een naam; Kayo
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:26

Ik ben even kaarten, even mijn gedachten verzetten.
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:27

Mijn Ratje heette ook Kayo Very Happy zon leuke naam.
En mijn andere ratje heette Rayo(ook een karakter van mij)
en nog een andere Mayo haha.

Maargoed.. Ik wilde even vertellen dat ik vanaf maandag 2 weken op vakantie ga Very Happy
Met mijn vriendinnen naar spanje, heb er zon zin in. En dan ook daarna mn studentenkamertje opknappen. Dus jullie zien me dan weer over 2 weken!
Awkward

Awkward

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:30

Kyali schreef:
Mijn Ratje heette ook Kayo Very Happy zon leuke naam.
En mijn andere ratje heette Rayo(ook een karakter van mij)
en nog een andere Mayo haha.

Maargoed.. Ik wilde even vertellen dat ik vanaf maandag 2 weken op vakantie ga Very Happy
Met mijn vriendinnen naar spanje, heb er zon zin in. En dan ook daarna mn studentenkamertje opknappen. Dus jullie zien me dan weer over 2 weken!

Lol dat wist ik niet xD Cool <'33
Mayo? ;'D
Norique

Norique

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:35

Norique schreef:
en mr. me gusta xD

xD

OMYGAWD YESSSSSSSS DIE WIL IK D:
Onzin Topic - Pagina 33 Rainbow2 Onzin Topic - Pagina 33 Rainbow_ice_cream_by_nekosushiii-d3atspb Onzin Topic - Pagina 33 Cute_smiley_by_lottiepopxx-d49iyn6 Onzin Topic - Pagina 33 New-Avi-cute-piggy-121190505?q=boost%3Apopular%20in%3Acustomization%2Femoticons%2Fanimated%20cute&qo=4 Onzin Topic - Pagina 33 _RainbowBummiesParade__by_MenInASuitcase Onzin Topic - Pagina 33 See_Saw_by_CookiemagiK Onzin Topic - Pagina 33 931ab944fe07de5d338210fd1b5751a8 Onzin Topic - Pagina 33 Walking_The_Dog_by_Neonick19881988 Onzin Topic - Pagina 33 _Don__tYouIgnoreMeh__by_MenInASuitcase Onzin Topic - Pagina 33 I__m_back_by_MixedMilkChOcOlate Onzin Topic - Pagina 33 La_love_by_converse_kidd Onzin Topic - Pagina 33 Bee_by_mintyy Onzin Topic - Pagina 33 Pwease_by_hellspardon Onzin Topic - Pagina 33 Banned-216739969?q=gallery%3Aindae%2F27951401&qo=9 Onzin Topic - Pagina 33 Clefairy__rainbowsz_by_converse_kidd-d3hovmo
Awkward

Awkward

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:35

die zien er echt blij uit x3
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:37

Haha ja ik heb een heel ratjes verleden:

Moosje-Panda-Beertje-Dolci-Banana-Rayo-Kayo-Mayo

Dolci had haar vriendinnetje verloren dus we wilde een nieuwe soortgenoot voor haar.
Het kleintje dat we namen was een zwarte dondersteen xp en Rayo betekend in het spaans donder zoiets dus vandaar. Maar Dolci was al wat ouder dus we besloten nog een kleintje erbij te nemen... een witte.. dus Mayo hahha. En op mijn verjaardag kreeg ik van iemand anders ook een rat want die wist niet dat ik er al 2 nieuwe bij had. En die noemde ik Kayo(omdat ik ook met een k begin).

De ratjes die bij elkaar leefde hebben een naam die verband hebben met elkaar:
Panda&Beertje
Dolci&Banana
Rayo&Kayo&Mayo

Ik vond het wel geinig.
Dus dat was het verhaal een beetje.
Norique

Norique

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Emptyza 14 jul 2012 - 19:37

Awkward schreef:
die zien er echt blij uit x3
I knoooow~! >u<
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 33 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 33 van 41Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 37 ... 41  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 33 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX