IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Aerin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Aerin - Aerin Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Aerin Aerin - Aerin Emptyzo 15 jul 2012 - 13:35

Afbeelding paard: <>^
Oorsprong afbeelding: Deze is van.. Um, deze heb ik van Ali gekregen dus weet even niet zeker waar hij vandaan komt, maar aangezien het Alimarije is weet ik zéker dat deze gewoon gebruikt mag worden. Dat geld ook voor m'n andere plaatjes van Aerin.

Naam paard: Aerin
Geslacht: Merrie
Karakter: Aerin is nog jong, en is daarbij dus nog een beetje naief. Ze ziet veel het goede in van dingen en maar weinig slechte dingen.. Ze weet van de schimmen en weet dat haar vader er een geweest is, daarom kan ze ook niet geloven dat schimmen écht zo'n verschrikkelijke wezens zijn. Kortom Aerin is nog zo groen als gras maar leert snel van haar omgeving en de wereld. Aerin kan wel heel erg koppig zijn en heeft een hele eigen kijk op de wereld, ze laat zich dan ook niet snel van het pad afbrengen.
Verleden: Aerin is geboren uit Imagnetrix en Rixan. Haar vader is een ex-schim en haar moeder een prachtige witte merrie. Ze zeggen dat ik het karakter heb ge-erft van m'n vader en mijn uiterlijk van mijn moeder. Maar ik denk zelf dat ik lang niet zo mooi ben als mijn moeder of mijn vader. Ik houd van mijn beide ouders hoewel ik graag mijn eigen weg ga, iets dat mijn vader vaak irriteerde. Als veulen heb ik nog niet veel gezien van de wereld doordat er blauwe maan was en mijn vader me er van wilde beschermen. Bovendien is mijn vader een Loner en word hij niet in de kudde toegelaten. Mijn moeder is beschermend over me en probeerd me alle goede dingen van het leven te leren, toch kan ik het niet helpen dat ik soms een compleet andere visie heb over bepaalde dingen. Die visie sluit dan weer beter aan bij mijn vader..

Rang moeder: 1
Link veulen aanmelding: https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t825-rang-een-aragorn-onbekend
Wie heeft je hier gebracht/link naar media: Mezelf <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Aerin - Aerin Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Aerin Aerin - Aerin Emptyzo 15 jul 2012 - 13:43

Geaccepteerd
Welkom op Blue Moon Horses!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Aerin - Aerin Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Aerin Aerin - Aerin Emptydo 30 aug 2012 - 17:47

Gepromoveerd
Gefeliciteerd, je bent een rang hoger! Gewonnen bij OTM.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Aerin - Aerin Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Aerin Aerin - Aerin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» What a suprice ... [Aerin]
» Sheet voor Aerin?
» Do you fear the dark? *Aerin*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Aerin - Aerin A2tpGgU :: » Archive :: Inactieve aanmeldingen-
» CHATBOX