IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Hohooha, He is alive.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
L.I.

L.I.

Profile
Number of posts : 70
Status : Active
Hohooha, He is alive. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Hohooha, He is alive. Hohooha, He is alive. Emptyza 11 aug 2012 - 21:03


SCHEMER
Yes the past can hurt, but the way I see it is you can either run from it or learn from it.


‘Ik ben erg goed in het beoordelen van anderen Schemer. Ik weet hoe ze in elkaar zitten, waar ze van groeien en wanneer ze uit zijn op allesbehalve een meerwaarde aan de kudde.” Hij hield een korte pauze, waarna ze voelde hoe hij zijn neus bedrukt tegen haar hals duwde. “Het spijt me meisje, maar ik heb geen keus. De groei en ontwikkeling van de kudde is de hoogste roeping van het leiderschap, ik kan hem dus niet ongestraft laten gaan.“ Het beeld van de grote leider Loki vertroebelde naargelang Schemer’s ogen zich begonnen te verwateren. “Maar..”“ Niets te maren Schemer” Hij keek haar streng aan, geen greintje medelijden was te bespeuren. “ Nyorai zal nu voor je zorgen, en daar zal ik op toekijken.” …

Abrupt opende de merrie haar ogen, zweetdruppels gemengd met tranen sijpelden zich een weg naar beneden. Tasten deed ik in de duisternis, op zoek naar licht, maar tevergeefs. Koude rillingen lopen overheen haar rug, haar ademhaling is zwaar en onregelmatig. Het was maar een droom Schemer, een simpele rotte droom.. Maar dat was het niet. Het was tot voor kort nog allemaal werkelijkheid geweest. Ik hoorde mezelf nog smeken.. Een mist van wanhoop, onmacht en vooral.. verdriet. Schemer schudde verward haar bijzonder gekleurde hoofdje, haar verwaterde kijkers beroerd op een grijzig donkerbruine eekhoorn die zich op een reusachtig grote eik bevond die pal in haar gezichtveld viel. Zijn borstelige pluimstaart sierde vinnig zijn achterlijfje terwijl hij van de ene naar de andere tak leek te zweven. Illi was verwonderd door de schoonheid die de diertjes met zich meedroegen, net zoals de witte vos die op dit late uur terug kwam van de jacht met een wildkleurig konijntje bengelend in haar mond. Vermoedelijk voor de pups die zich af en toe laten horen als ze ongeduldig worden. Illinois voelde spijt voor de witte vos, door het smeltende ijs en het verdwijnen van de toendra wordt het voor de beestjes steeds moeilijker om zich te verbergen, laat staan te overleven, en dat.. tot er geen enkel van hun soort meer overblijft. Het was een triestige zaak. Bedenkelijk legde de merrie haar ene been gekruist over het andere, waarna ze langzaam haar kin erop plaatste.

Schemer hield van de natuur, met name het water. Het was ook voor lang haar enige toevlucht geweest, haar overlevingskans. Tegenwoordig nog steeds. Misschien was ze hierdoor wel verwilderd geweest, maar ach, zolang ze anderen wist te vermijden was er geen probleem. De merrie kende ook steeds angst voor diegene die haar zouden beoordelen op haar verschrikkelijk uiterlijk. Of net zoals Nyorai, die misbruik van haar dreigde te maken. Hij had haar verminkt, haar schoonheid afgepakt. Háar zelfrespect. Dim huiverde bij de gedachten, maar toch had ze zich sterk genoeg opgesteld om haar oorspronkelijke kudde te verlaten en weg te lopen bij Nyo. Zo was ze uiteindelijk bij Bmh terecht gekomen. Een uitgestrekt gebied vol mysterie en gevaren, waar Schemer – gelukkig – nog niets van af wist. Ze zou het zichzelf kwalijk nemen, iemand die altijd de verkeerde keuzen zou maken…

Plots viel haar aandacht op iets wat zich achter de reusachtige eik afspeelde. Na enige twijfeling voelde ze toch hoe haar benen haar lichaam van de grond ophijst en zich naar de open plek net achter het bos bracht. Daar viel haar oog op de ongelofelijk mooie lichtschakering hoog in de hemel. Illinois verliet haast nooit het bos. Het zou haar uiterlijk nog meer laten opvallen. Ze zou nog meer verschrikking teweeg brengen.

Afgezien van het hemelsblauwe water,waar ze tot aan haar kogels instond, en de groene aurora boreali, dewelke het uitzicht werkelijk adembenemend maakte, zag de rest van de omgeving er -in haar ogen- koud en kil uit.



Laatst aangepast door L.I. op zo 12 aug 2012 - 18:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
L.I.

L.I.

Profile
Number of posts : 70
Status : Active
Hohooha, He is alive. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hohooha, He is alive. Hohooha, He is alive. Emptyza 11 aug 2012 - 21:56

SCHEMER'S ENGLISH PHILOSOPHY
It's a theory, philosophy, Hakuna Matata

Nickname; Dim

Nobody knows the trouble I've seen. Nobody knows my sorrow. -

Illi, you have forgotten me. You have forgotten who you are.
Look inside your self Illinois, you are more than what you have become,
you must take your place in the circle of life. Remember who you are.... remember.... -

When we die, our bodies become the grass, and the antelope eat the grass and so,
we are all connected in the great circle of life -

What do you want me to do, dress in drag and do the hula? -

Well, forgive me for not leaping for joy...bad back, you know... -

_________
Have we not come to such an impasse in the modern world that we must love
our enemies - or else? The chain reaction of evil - hate begetting hate, wars
producing more wars - must be broken, or else we shall be plunged into the
dark abyss of annihilation.

Love is the only force capable of transforming an enemy into friend.

I believe that unarmed truth and unconditional love will have the final word in reality.

Only enemies speak the truth; friends and lovers lie endlessly, caught in the web of duty.
Terug naar boven Ga naar beneden
I.mes

I.mes

Profile
Number of posts : 112
Status : Active
Hohooha, He is alive. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hohooha, He is alive. Hohooha, He is alive. Emptyzo 12 aug 2012 - 18:08

SCHEMER'S PAST
It's a theory, philosophy, Hakuna Matata

Hohooha, He is alive. 2eaqq9d

Alsjeblieeeft Adore
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Hohooha, He is alive. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hohooha, He is alive. Hohooha, He is alive. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Hohooha, He is alive.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Awake and Alive
» Patriot| When you risk anything to stay alive.
» I learned to live half alive, and now you want me one more time ✦ Rayo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Hohooha, He is alive. A2tpGgU :: » Archive :: Drop-
» CHATBOX