Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Aleydis the Wise one vr 14 sep 2012 - 19:23 | |
| Show me what it's like To be the last one standing And teach me wrong from right And I'll show you what I can be
Naam paard: Aleydis the wise one Roepnaam: Aleydis Geslacht: Merrie Familie: Moeder;; Kayleigh Guardian of the Forest Vader;; Theron Hunter of the West Zuster;; Alézna the Strong one (half)Broer;; Astracan Oom;; Hunter Karakter: Wijsneus | Eerlijk | Leergierig | Naïef. Verleden: Geschiedenis is iets wat ik nog moet maken. Ik ben jong en naïef. Ha ik geef het zelfs toe. Maar ja. Ik ben dan ook wel eigenlijk een verwend kreng. Ik heb een vader, een moeder, een tweelingzus en een halfbroer. Zelfs een oom niet dat hij me mag ofzo. Ik ben de dochter van Theron de op dit moment Alpha van rang twee iets waar ik wellicht iets te trots op kan zijn.. Maar daar ben ik ook weer jong voor nietwaar? Ik heb dus een perfecte jeugd gehad. Ik en mijn zusje Alézna onafscheidelijk. Op een keer na dan haha. De keer dat ik de jonge hengst Allen ontmoette. Iets jonger als dat ik was en zo'n lieverd. We gingen samen op avontuur al duurde dat niet lang. Nadat ik terug kwam was mijn vader er al achter. Dat was balen. Hij verbood me opnieuw naar het gebied van Rang een te gaan zonder dat mijn moeder of hij er bij was. Maar nu ik volwassen ben. Nu kan ik de hele wereld aan! En zeker weten dat ik Allen nog een keer opzoek. Want wellicht mag ik hem toch iets te veel. Haha. Rang moeder: Rang III Link veulen aanmelding: klik |
|
|
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Aleydis the Wise one vr 14 sep 2012 - 21:17 | |
| Geaccepteerd Welkom op Blue Moon Horses!
|
|