IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Caraphernelia (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptyvr 14 sep 2012 - 20:06

Caraphernelia (open) Diablo3y

diablo
alpha rank three
Ze had hem bewogen. Ze had hem geraakt, al was het maar een beetje. Ze had hem plezier laten voelen na een lange tijd rond te dwalen in een wereld van enkel serieuze dingen, leiderszaken, gebroken harten en het aanhoren van verhalen van leed en pijn. Ze deelde zijn voorliefde voor de zee en diens verwoestende alsook kalmerende krachten. Zij.

Bruut schiet Diablo wakker. Hij had geen idee wat hij net had gedroomd, geen idee wat hij had gedacht. Hij werd enkel bekropen door een vreemd gevoel dat hij niet helemaal kon plaatsen. Het was gelukzalig maar tegelijkertijd maakte het hem bang. Hij verafschuwde dingen die hij niet kon verklaren, ze joegen hem angst in en lieten hem niet rationeel denken. Gevoelens waren wreed, of ze nu goed of slecht waren. Ze lieten je dingen denken en doen die je niet voor mogelijk hield. Ze leden vaker tot slechte gebeurtenissen dan tot goede. Tot nu toe was hij er steeds in geslaagd om alles te negeren. Niet om het weg te stoppen maar om het zich daadwerkelijk gewoon niet aan te trekken waar de wereld dezer dagen om draaide. Who gives a shit? Hij niet in ieder geval.
Nuja, didn't gave a shit. Om de een of andere manier wou hij dingen weten, paarden ontmoeten. Niet meer de oude zak zijn die hij voorheen was en zijn hart openen. Maar wat moet je dan met een positie als de zijne? Diablo was een alpha. Hij had plichten, moest de kudde beschermen. Hij zou zichzelf van kant maken als ooit een van zijn dierbaren iets zou overkomen. De hoogste klif zou niet hoog genoeg zijn om zichzelf van af te werpen.

Een onbehagelijk gevoel bekroop de Shire. Dierbaren verliezen. Er werd een knoop gevormd in Diablos maag en zonder enige waarschuwing krimpt hij ineen van de pijn. Hij zou overgegeven hebben moest hij dat kunnen. In plaats daarvan hapte hij wanhopig naar adem, ogen en neusgaten wijd open gesperd. Paniek, angst. Sta op. Zijn dikke benen leken niets meer voor te stellen. Zoals de grassprietjes trilden, trilden nu zijn knieën en met betraande ogen duwde hij zichzelf recht. Lopen, beval hij zichzelf streng, een krakende en brute stem die niemand kon negeren - zelfs hij niet. Zo liep hij, knikkende knietjes en bezwete vacht, tussen de bomen door. Wensend dat niemand hem zag.

Hij liep even, enkele minuten. Het gevoel verdween. Het was nog steeds beklemmend en het wrong nog tegen, maar er was geen pijn meer. Nijdig wierp hij zijn hoofd de lucht in. In hemelsnaam, wat was er met hem aan de hand? Dit was meer dan enkel een spel van emoties.. Toch? Zou hij echt zo hard met zichzelf in zitten dat hij het lichamelijk begon te voelen? Waarom zat hij met zichzelf in? Hij was prima zo! Toch?
Een lange, tergende zucht - zoals die typerend was voor Diablo - verliet zijn lippen, rolde nog enkele seconden na en verdween tergend langzaam in de lucht. Zo'n zicht die je slaakt wanneer het allemaal even te veel wordt en je nood hebt aan.. De zee. Een snel gemaakt besluit, waar kon je beter tot rust komen? Nee, waar kon HIJ beter tot rust komen dan in en aan zijn felbegeerde, woeste oceaan? Hij zette een resolute en nog wat namankende pas in richting de stranden.


A blackened heart and a poison mind
I can't recognize the cruel from the kind

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptyvr 14 sep 2012 - 21:28

Caraphernelia (open) 2ex3byp
sokkepoot

Life in not measured by the breathes we take
but the moments, that take our breath away


Nieuwsgierig draaide ik mijn hoofd om de dikke eik heen alsof ik dacht dat erachter een eng beest verscholen zat. Wantrouwend bracht ik mijn elegante lichaam voort. Ik dacht aan de enkele ontmoetingen die ik in de afgelopen tijd had gehad. Elke keer waren ze weer onder de indruk geweest van mijn prachtige uiterlijk. Nee, ik was niet slecht om te zien. Maar het was niet belangrijk hoe ik eruit zag. Misschien was mijn uiterlijk juist wel vervelend. De eerste indruk was op je uiterlijk. Ze zagen niet wat voor monster ik eigenlijk was. Ik was een moordenaar, ik had mijn eigen veulen vermoord. Ik had mijn vaders bevelen genegeerd en ben daardoor alles wat ik had verloren. Al mijn vertrouwen in andere, liefde. Ik wist waar ik stond, onderaan de rangorde. Ik wist mijn waarde. En deed geen poging het te verhogen. Enkel het maximum van mijn waarde te bereiken. Om goed te maken wat ik had gedaan. Om eruit te halen wat mogelijk was voor mijn doen. Maar ik wou niet boven me uit stijgen. Ik had een limiet. En wilde daaronder blijven.

Ik snoof argwanend de geur in me op.  Mijn spieren opgespannen alsof ik elk moment beslopen kon worden door een paard of ander eng beest. ik snoof de heerlijke frisse geur in me op. Mijn ogen vielen op een witte pluisbloem. Ik had ooit geleerd dat het normaal gesproken de gele paardenbloem was. Hij was uitgebloeid. Klaar zich voort te planten. Ik tuitte mijn lippen en blies zachtjes naar de bloem. Mijn zeeblauwe ogen volgde de zaden die opwaaide en zich mee lieten voeren met de wind. Allemaal kleine paardenbloemen op weg naar een nieuw leven. Het echte leven. Ik volgde het zaadje dat langzaam op de mossige grond landde. Plotseling zie ik in de verte op de achtergrond een gigantische hengst lopen. Bewonderend staarde ik de hengst na. " wauw... " klonk mijn fluwelen engelen stem. Het was prachtig om te zien hoe de grote reus zich in slowmotion ( voor mijn gevoel dan ) zich voort bracht door het magische bos.

"ehh.. Meneer?" klonk mijn fluwelen stem vriendelijk vragend. Wat wilde ik eigenlijk vragen. In een sierlijke draf loop ik in de richting van de wonderlijke Shire. Zou hij dan Diablo zijn? De gigantische Shire, Alpha van Anderfalls? Mmm. Wat zou het geweldig zijn te kunnen leven in deze prachtige omgeving mijn ogen volgden de contouren van zijn brede gespierde lichaam geïnteresseerd.  Trots op mezelf grijnsde ik hem waterig aan. Ik ben voor de derde keer in contact gekomen met een ander paard. En deze keer was ik zelf naar hen toegegaan. Wauwie. Ik krijg ooit nog is vrienden... Ik zucht verlaat mijn lippen van verlangen. NEE, sok. Geen vertrouwen. Breek niet nog een keer de belofte van je vader. Paarden zijn niet te vertrouwen. Enkel jij zelf. Ik wilde niet nog een keer gestraft worden. Niet nogmaals in de hel belanden. Niet nog een keer alles kwijt raken. Geen vrienden dus. Punt. Geen discussie!



Laatst aangepast door pipvl op wo 26 sep 2012 - 18:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptyza 15 sep 2012 - 8:41

Caraphernelia (open) Diablo3y

diablo
alpha rank three
De aanwezigheid van de merrie bleef niet ongemerkt, de krakende takjes verraadden haar moeiteloos. Met één oor richting Sokkepoot slenterde Diablo verder. Maar veel gebeurde er niet, het leek alsof de merrie hem wat stond aan te staren en nieuwsgierig blikte de Shire vanuit zijn ooghoeken naar het kleine ding. En inderdaad, ze stond daar, hem schaamteloos aan te gapen. Ondanks de pijnlijke ervaring van enkele minuten geleden speelt er een kleine grijns rondom Diablos lippen en geamuseerd hield hij halt. Hij wou spreken, een van zijn spottende maar speelse opmerkingen maken, maar nog voordat hij de kans kreeg sprak het kleine ding zelf. 'Ehh.. Meneer?' De grijns die eerst zo subtiel op Diablos gelaat had gestaan werd nu breder en een ruwe, hese lach ontsnapte uit zijn keel. 'Meneer? Zo ben ik nog niet eerder aangesproken..' Voor het eerst draaide hij zich om, kijkend hoe Sokkepoot in die sierlijke draf naar hem toe kwam.

'Het laat me oud voelen, jonge merrie,' hij knikte, ter begroeting. 'Deze ontmoeting is niet ongewild, maar indien je verder wilt praten zul je me moeten vergezellen naar de zee.' Met die woorden hervatte hij zijn tocht even slenterend als ervoor maar dit keer keek hij achter zich om haar wel is waar uit te nodigen.
Wanneer hij haar lichaam langs het zijne voelt strijken blikte Diablo opzij en bekeek haar voor het eerst eens fatsoenlijk. Het was inderdaad een jong ding. Ze bevatte een zeker portie souplesse en breekbaarheid vond hijzelf en dat was een volledige paradox in hoe Diablo er uit zag. Natuurlijk had hij enkele minuten voorheen er zelf als een breekbaar takje uit gezien maar dat had Sokkepoot gelukkig niet gezien en dat stelde hem gerust. Voorlopig moest niemand weten dat er wat op de maag van die 'grote, machtige Shire' lag.


A blackened heart and a poison mind
I can't recognize the cruel from the kind

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptyza 15 sep 2012 - 14:48

Caraphernelia (open) 2ex3byp
sokkepoot

Life in not measured by the breathes we take
but the moments, that take our breath away


Een ruwe hese lach verliet zijn keel. Een schaapachtige glimlach sierde mijn gezicht. Niet wetend of ik nou werd uitgelachen of toe gelachen. Zou wel weer iets zijn komt door de lange pauze van sociaal contact. Ik keek hem aan in zijn diepe grote ogen. Een oprechte glimlach sierde mijn lippen vlak na mijn schaapachtige gelach. Bij zijn woorden verscheen een waterige lach op mijn perfect gevormde gezicht. ”Achja... Wat zal ik zeggen. Ik ben blijkbaar niet de doorsnee merrie.” Klonk mijn fluwelen stem met een aparte ondertoon die niet goed te beschrijven was. Het was gewoon de stem die bij het stomme gelach van me hoorde. Raar, vervelend maar waar. Ik volgde nogmaals de contouren van zijn brede, maar indrukwekkende, lichaam. Ik was duidelijk onder de indruk van de kracht en wijsheid die hij uitstraalde. En ik... Ik was een breekbare smalle complexe merrie voor de meeste. De meeste zouden mijn theorie over mijn leven niet begrijpen. Die zouden niet zeggen dat ik een moordenaar was maar dat het door een ongeluk kwam. Maar ik wilde er niet in geloven. Ik heb het vermoord door me niet aan mijn vaders woorden te houden.

Bij zijn woorden bloosde ik voorzichtig. Je zag de rode kleur dan wel niet door de vacht die er overheen zat gegroeid. Maar eronder was mijn huid vast rood gekleurd. ”Ik stop al, ik stop al...” Bracht ik lichtjes verontwaardigd maar vrolijk uit. Bijna speels. Zoals mijn stem meestal klonk. ”Dan zal ik u maar volgen....” Klonk mijn stem als antwoord op zijn uitnodiging. In een vlugge ruime stap vol souplesse volgde ik zijn lichaam. Mijn ogen blikte naar de hengst aan haar linkerzijde welke juist meer kracht uitbeeldde. Onvoorstelbare kracht. ”Diablo was het niet?” Klonk mijn fluwelen stem vragend. ”Ik had het één en ander gehoord over de Alpha rank 3, Diablo. De grote shire...” Klonk mijn stem nonchalant. ”Tenzij ik natuurlijk per toeval zijn tweeling broer tegen kom...” Maakte ik mijn woorden af. Eigenlijk was het gewoon een hervatting op de vraag om zijn naam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptyma 17 sep 2012 - 16:02

Triptune schreef:
Caraphernelia (open) Diablo3y

diablo
alpha rank three
'Ik denk dat je de juiste voor hebt. Voor zover ik weet loopt er geen tweede Ik rond. En daar kan je beter blij mee zijn.' Een speelse grijns sierde zijn strakke gelaat. 'De grote Shire..' imiteerde Diablo de kleine merrie. 'Ik hoop dat ze goed over me praten, want blijkbaar praten ze wel.' Natuurlijk baarde het hem zorgen. Enerzijds was hij een normaal paard zoals ieder ander maar roddels waren iets wat je niet in de hand had. Eenmaal voorheen had hij zijn verhaal verteld, aan de merrie Zehlia, en god mocht weten aan wie zij het had verteld. Voor hetzelfde geld had ze gezwegen natuurlijk. Maar Diablo was niet iemand die iedereen blindelings vertrouwde alhoewel hij ze wel altijd het voordeel van de twijfel gaf. Want wie was hij om een pessimist te zijn?

Het reliëf werd vlakker en de wind frisser, de zee was niet meer zo ver. In alle enthousiasme blikte hij opzij en trok twee maal snel achter elkaar zijn wenkbrauwen op. 'Wie het laatste daar is, is een sukkeltje,' en met die woorden schoot hij er als een speer vandoor. Wanneer Diablo gewoon zou galopperen was het gedreun van mijlenver te horen maar hij maakte zoveel snelheid dat zijn hoeven nog maar amper in contact kwamen met de grond. Energiek gooit hij zijn achterhand in de lucht, struikelt half maar stormt uiteindelijk - zichzelf uitlachend - als een stormram verder. Hoe goed Sokkepoot kon volgen wist hij niet want achterom kijken deed hij niet, maar de merrie zou uiteindelijk ook wel bij het strand uitkomen en daar zou hij braaf als altijd wachten op zijn gezeldschap.

Het gras veranderde in aarde en aarde werd omgewisseld voor zand. Zand dat op zijn allerzachtst gezegd rond zijn oren vloog, tot hoog boven hem uit. Om alles af te maken stormde hij als een ware poseidon - want geef toe, wie hield er zoveel van het water als hem? - de zee in. Hij liep tot zijn hoeven de grond niet meer raakten, dook onderwater en kwam uiteindelijk op zijn allergemakst terug boven, alsof de hele wildernis in zijn hoofd er nooit was geweest. Één en al zen stapte de Shire het water weer uit en draafde fier weer de richting uit van waar hij kwam, wachtend op Sokkepoot. 'DOE JE GOED!' zijn lachende stem bulderde over de vlakte uit wanneer hij in de verte de jonge merrie ziet naderen.

A blackened heart and a poison mind
I can't recognize the cruel from the kind

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptydi 18 sep 2012 - 17:19

Caraphernelia (open) 2ex3byp
sokkepoot

Life in not measured by the breathes we take
but the moments, that take our breath away


Ik grijnsde speels bij zijn woorden. Het was een oprechte glimlach, zelfs mijn ogen deden met mijn mondhoeken mee. ”Dan had ik het dus bij het goede eind” Klonk mijn stem triomfantelijk terwijl mijn ogen speels twinkelde. ”Ik weet het niet... Ik ben niet veel onder paarden... Ik heb geen idee. Jij bent volgens mij het derde paard dat ik in een jaar ontmoet...” Klonk mijn stem. Bij de laatste woorden stierf mijn stem weg. Het klonk zo stom. Welke merrie als ik kende nou drie paarden? Hij leek door mijn woorden duidelijk iets van slag. Het deed hem blijkbaar iets dat er over hem gepraat werd. Ik heb geen idee hoe er over hem gepraat werd, maar als ik hem zo zie zal het wel positief zijn, niet waar?

Mijn manen klapperde op de wind die bij elke pas in de richting van de zee wat sterker werd. Ik keek naar boven naar Diablo. Ik voelde me klein naast hem. Ik was niet echt klein, zo rond de 1.66. Maar naast hem leek ik een klein veulen. Vragend kijk ik hem aan wanneer ik zijn wenkbrauwen tweemaal omhoog zie bewegen. Bij zijn woorden ontsnapte een speelse lach mijn keel. Vol bewondering keek ik toe hij zijn sterke lichaam ook zich zo snel kon voortbewegen. Ik schudde mijn manen speels door elkaar waarna ook ik mijn lichaam in een razendsnelle galop breng. Mijn passen waren soepeltjes en vlot. Maar de achterstand kon ik niet meer inlopen. Echter was bij houden niet zo’n punt. Ik lette amper op de omgeving. Mijn spieren waren in volle werking. Tot ik plotseling...

STOP.. Water. Ik schoot in de noodrem. Het zand vloog enkele meters ze lucht in. In doodse stilte aan de rand van de zee. Mijn borst ging wild op en neer van het hijgen. Water was niet eng, maar vervelend als het opspatte. Je moest rustig wennen aan de kou vond ik. Voorzichtig plaatste ik mijn hoeven in het koele water. Een rilling liep over mijn rug van de kou. Ik keek naar Diablo die ondertussen lekker onderwater dook. ‘DOE JE GOED’ Klonk zijn stem lachend. Ach wat maakte het uit. Ik zette mijn lichaam met een flinke kracht naar voren en sprong recht voor Diablo zijn neus. Het water spatte hoog op. Mijn lichaam zakte wat onderwater voor ik naar boven kwam om te ademen. Mijn hoeven spartelde wild onderwater om mijn lichaam boven te houden. ”Mja... Kan altijd bter” Grijnsde ik speels. ”Sokkepoot” Klonk mijn stem terwijl mijn mondhoeken omhoog krulde. ”Maar noem me Sok” Voegde ik er snel aan toe.


Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptyvr 21 sep 2012 - 14:34

Triptune schreef:
Triptune schreef:
Caraphernelia (open) Diablo3y

diablo
alpha rank three
De sfeer in de woorden van Sokkepoot toverden een waterige glimlach op Diablos lippen. 'Er is niets mis met alleen zijn zolang je niet eenzaam wordt.' Hij kende het goed genoeg, zijn verhaal had hij al in best veel geuren en kleuren verteld tegen Nachtschade, hoe hij hield van het zwerven en reizen en hoe zijn liefde voor het alleen zijn veranderde in de angst voor het eenzaam zijn. Geschrokken schudde de hengst zijn hoofd, waarom gleden zijn gedachten wederom naar die tijd? Waarom kon hij niet loslaten? 'Soms, terwijl ik wacht om in slaap te vallen, wens ik wel eens dat de draden in mijn hoofd afbreken en nieuwe connecties maken. Dat alles opnieuw georganiseerd wordt..' zijn woorden waren prevelend en niet echt doelgericht, het was wel duidelijk dat de hengst er enkele seconden niet helemaal bij was.

Maar zo snel als het gekomen was verdween het weer en met ogen die wild en vurig stonden - in de betekenis van jong en speels - bekeek hij de merrie voor zich. Sokkepoot liep langzaam het water in en Diablo had haar grote sprong alles behalve verwacht. Zoutig water kletste tegen zijn hals en prikte in zijn ogen en terwijl hij deze dicht geknepen hield vulde hij zijn mond met water. Zijn bolle wangen die hem lieten lijken op een twee jarig veulen werden weer vlakker wanneer hij het water recht in Sokkepoot haar gezicht uit spoot. 'Zo. Nu staan we quite.' Maar de merrie had gelijk gehad toen ze aarzelde om het water in te gaan, de temperatuur was inderdaad niet wat het moest zijn vandaag. 'Kom klein ding, ik denk dat ik weer wat te vluchtig ben geweest met mijn keuzes. Ik wil je geen longontsteking bezorgen..'

Hij dribbelde het water uit, schudde zich uit als een natte hond en bekeek haar - manen in de war en een bles voor zijn ogen - een beetje klunzig aan. Want dat was hij wel, groot lomp en klunzig. Een held op... Ja, sokken. Hij grinnikte bij die gedachte - Sokkepoot - sokken, draaide een pirouette en bleef uiteindelij kweer staan. Energie, zoveel energie. De slechte ervaring van een kwartier geleden was hij helemaal vergeten.

A blackened heart and a poison mind
I can't recognize the cruel from the kind

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Emptywo 26 sep 2012 - 19:02

pipvl schreef:
Caraphernelia (open) 2ex3byp
sokkepoot

Life in not measured by the breathes we take
but the moments, that take our breath away


De woorden die Diablo vol liefde en herkenning uit leek te spreken deden me toch nadenken... Was ik eenzaam? Misschien wel... ik had nooit iemand om bij uit te halen, nooit iemand om mee te rennen of in het water te spelen. Ik was altijd alleen. Maar toch wist ik dat dit was wat ik nodig had. Ik zou te snel nog een belofte breken, ik was bang een belofte te breken. Ik was bang dat ik mezelf zou verliezen in de buurt van een ander paard. ” Mnee... Eenzaamheid is wat tragisch, maar op sommige momenten misschien wel het beste” Geschrokken schudde ik mijn hoofd. Ik was niet bang, ik was niet eenzaam ik was gelukkig, toch? Soort van... Opgelucht haar ik adem wanneer ik de stem van de vriendelijke reus voor me weer hoor. Maar zijn woorden stonden als een groot vraagteken. Ik vroeg me af wat er in zijn gedachtes rond ging dat hij dat zo bedacht. Ik dacht na wat hij er eigenlijk precies mee wilde bereiken of waar het in eerste instantie over ging. ”Soms zou ik willen dat ik alle beloftes in mijn leven nooit had gedaan, dat ik mijn verleden weg kon wissen...” Ik slaakte een zucht bij het verlangen. ”Als ik zeker was van het feit dat reïncarnatie bestond was ik enkele maanden al dit water ingelopen zonder naar boven te komen...” Klonk mijn heldere stem met een bibberige ondertoon...

Nog nalachend van zijn – in eerste instantie – geschrokken reactie en bolle wangen schudde ik mijn natte manen door elkaar. Ik moest zeggen, het water was heerlijk. Maar de wind die langs mijn hoofd suisde maakte het er niet warmer op. Een koude rilling loopt over mijn ruggengraat. Wanneer hij het water uit zijn mond in mijn gezicht uitspuugt sla ik geschrokken met mijn hoef op het vlakke wateroppervlak. ”quite, he?” Klonk mijn stem met een zuur gezicht. ”Over het algemeen neem ik daar niet zo snel vrede mee, maar vooruit.” Hervatte ik mijn woorden met mijn heldere lach. Wanneer hij voorstelt het water uit te gaan kan ik hem enkel gelijk geven. De wind die tegen mijn lichaam klapte wanneer ik mijn lichaam overeind trok was koud. Een rilling alsof mijn huid bobbelend was van kippenvel ging door mijn lichaam.

Ik volg zijn lichaam het water uit dat bij elke pas hoger werd en het water lager. Ik kon het niet laten te lachen wanneer hij zijn manen uitschudde en er uitzag als een klunzig lomp paard. Ook ik schud snel mijn vacht uit om de kou zo veel mogelijk te verminderen. Ik bleef verbaasd hoe soepel hij zijn bespierde lichaam toch nog kon bewegen. ”Het is koud, normaal gesproken zou ik voorstellen om in het bos op zoek te gaan naar warmte...” Klonk mijn stem voorzichtig terwijl mijn ogen naar boven gleden, naar de maan die blauw kleurde. ”Echter denk ik niet dat dat op dit moment het slimste idee is...” Klonk mijn stem iets wat teleurgesteld. Ondanks dat veranderde speelse houding niet. De enthousiasme van het denken en doen van deze hengst maakte me vrolijk. Het was de sfeer die het met zich mee bracht.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Caraphernelia (open) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Caraphernelia (open) Caraphernelia (open) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Caraphernelia (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» I'd rather be alone, just by myself [OPEN]
» You can't win (open)
» So this is It? (OPEN)
» Open - For the sea is all I need.
» Where am i? [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Caraphernelia (open) A2tpGgU :: » Archive :: Anderfels-
» CHATBOX