IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Alézna

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Alézna Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Alézna Alézna Emptyza 15 sep 2012 - 15:36


alézna

Life in not measured by the breathes we take
but the moments, that take our breath away

Alézna, Alles, lesna,
Merrie, Arabisch, 4 jaar, 1.61m, donkerbruin, zwarte manen, bijzondere 'gestreepte' vlekken, smalle bles, bruine ogen.
    history
Mijn verleden en geschiedenis is nog niet echt interessant. Mijn verleden was vooral veilig. Ik werd geboren met mijn tweelingzus Aleydis als leidersdochter. Mijn papa is Theron de leider van de tweede rang op dit moment en ook toen ik werd geboren. We werden beide geboren met onvoorstelbare perfectie. Werden met liefdevolle blikken nagekeken door kudde paarden als papa ons net als Simba in de lion king ons toesprak dat we moesten luisteren. Ik ben niet zo slim als mijn zusje en ook niet wijs. Maar ik ben wel sterker. Mentaal en fisiek. Samen werden we ook wel de dynamische tweeling genoemd, door mijn moeder vooral...

We werden volledig in de watten gelegd en mochten enkel leven onder toeziend oog van ouders. En nu kan de echte wereld beginnen. Ik ben volwassen net als mijn zus. We kunnen wereld ontdekken zonder aan het lijntje gehouden te worden. Ik wist dat alles anders zou zijn. Ik weet dat ik nu mijn geschiedenis moet gaan schrijven met de wijsheid die ik van mijn vader heb meegekregen in de afgelopen jaren.

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Alézna Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Alézna Alézna Emptyza 15 sep 2012 - 15:44

Geaccepteerd
Welkom op Blue Moon Horses!

Terug naar boven Ga naar beneden

Alézna

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» so, you survived the fire? ~Alèzna
» RANG DRIE, Aleydis & Alézna

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Alézna A2tpGgU :: » Archive :: Inactieve aanmeldingen-
» CHATBOX