IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Liberty and freedom~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Liberty and freedom~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Liberty and freedom~ Liberty and freedom~ Emptyza 15 sep 2012 - 22:50

Liberty and freedom~ 2uzyplw
alézna

Not all of us can do great things.
But we can do small things with great love.



Ik keek mijn moeder in haar diepe blauwe ogen aan.”Het is oké mam, we zijn volwassen je moet ons leren gaan” Klonk mijn stem geruststellend met een glimlach op mijn lippen. Ik kon niet wachten erop uit te gaan. Te ontsnappen uit het toeziend ogen. Zelf het leven in te gaan. Ik was oud genoeg. Wist dat aliens niet bestonden. En nu moesten papa en mama ons laten gaan. Ik knikte om haar gedag te zeggen en draaide me vlak erna om. Mijn ogen gleden over het bloemenveld. Mijn mondhoeken gleden omhoog. Ik zette mijn lichaam in een soepele galop vol kracht. De souplesse van mijn moeder en kracht van mijn vader. Het gewoon perfect. De bloemen kwamen wel tot mijn knieën. IK zag hoe ze op stoven wanneer ik mijn hoeven op ze plantte. Het was heerlijk om vrij te zijn.

Ik had het gevoel als een vogel dat voor het eerst zijn nest uit vloog. Dat ik me mee kon laten zweven op de wind die in mijn rug duwde. Mijn manen klapperde wild op de wind. Ik nam mijn lichaam terug tot een stap om me languit neer te laten vallen in de klaprozen. Ik slaakte een tevreden zucht. Het was zo heerlijk. Languit lag ik tussen de bloemen. Ik snoof de geur in me op. Ik sloot mijn ogen en vroeg me af waar zusje heen was gegaan. Ook zij had de vrijheid gekregen. Al had zij het een paar dagen eerder gehad om het uit te proberen. Omdat zij de ‘wijze’ is... Ik slaakte een klagende zucht. En ik was de ‘sterke’. Wat had ik daar nou aan?


Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Liberty and freedom~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Liberty and freedom~ Liberty and freedom~ Emptyza 15 sep 2012 - 23:25

Aleydis the wise one
Show me what it's like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be


Aleydis zocht haar zusje. Waar was Alezna? Snuivend hief ze haar hoofd even wetend dat ze toch echt hier moest zijn. De goud bruine merrie was er wat later achtergekomen dat ze eerder losgelaten was door haar geliefde ouders dan haar zusje. Iets wat nergens op sloeg als je het haar vroeg. Maar het was omdat ze wijs was whatever dat dan mocht betekenen. Misschien omdat ze toevallig ouder was maar ja dat maakte toch niet uit? Ze waren een tweeling per slot van rekenen. En dit maakte de jonge merrie iet wat depri.

Maar het was geen tijd om depri te zijn. Ze zou haar zus vinden. En deze ochtend nog wel! Het moest gewoon. Die twee hadden een mentale connectie dus het zou toch niet moeilijk moeten zijn? De gouden merrie stapte wat vrolijker dan voorheen rond. Naar alles kijkend om haar heen. De wereld die ze al haar hele leven kon leek anders door volwassen ogen. Waar ze vroeger zo op iemand af stapte wist ze dat ze nu de verantwoordelijkheid droeg om voorzichtig te zijn. En niet te snel van stapel te lopen zoals ze zo graag wou. Het liefste was ze nu meteen naar Minanter gerend om Allen op te zoeken. Maar dat moest nog even wachten. Ze wist zeker dat haar vader het niet op prijs zou stellen als ze meteen als een gek overal heen ging zonder dat ze wist van welk gevaar dan ook. In stilte lachte ze even maar schudde ook weer haar hoofd. Nee nee ze moest niet weer in de wolken gaan lopen. Het was tijd om serieus te worden. Iets wat haar moeder zo vaak tegen haar en haar zusje had gezucht. En dat moest ze nu dus maar een keer doen he? Volwassen worden. Het klonk zo saai.


Wat niet saai was was de geur van Alezna die er in haar neus kwam. Van blijdschap gooide ze haar voorhand omhoog en stormde in de richting van haar zusje om vervolgens de afstand verkeerd in te schatten en bijna over de merrie heen te struikelen. "Zussie!!" Riep ze lachend uit en duwde haar neus tegen Alezna aan. "Waar was je?" Hijgde Aleydis nog even uit terwijl haar ogen begonnen te glimmen.


-Lol miss leuk als dit hele fam reunie word x'D
Met Ther en Kay en As en dan vraag ik Gabs voor Hunter :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Liberty and freedom~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Liberty and freedom~ Liberty and freedom~ Emptyzo 16 sep 2012 - 22:42

Liberty and freedom~ 2uzyplw
alézna

Not all of us can do great things.
But we can do small things with great love.



Ik niesde hard wanneer een grassprietje mijn neus in waaide. Ik schudde geïrriteerd mijn hoofd. Nu had ik nog een paar minuten last van een geïrriteerde neus. Heb ik ook weer he... Wanneer ik plotseling een schaduw over me heen voel vallen trek ik neusgierig een oog open. Wanneer ik de schreeuwende stem hoor weet ik direct wie het is. Ik trok mijn lichaam overeind en keek haar vrolijk aan. ”ZUSJE!” Klonk mijn stem vrolijk. Daar was ze dus. Mijn zusje. Ik staarde bewonderend naar haar glanzende vacht. Wat had ze toch ook een schoonheid... Een speelse grijns sierde mijn lippen. Bij haar vraag rolde ik lichtjes geërgerd met mijn ogen. Niet in de richting van Aleydis, maar in de richting van papa en mama. Ik slaakte een zucht. ”Onder toeziend oog” Klonk mijn stem met een bittere ondertoon. Ik had het vreselijke dagen gevonden. Maar wanneer ik nu om me heen keek viel het allemaal wel mee hoe leuk het was. Zonder zusje was het zelfs best wel saai.

”Vind je het leuk ‘buiten’? Klonk mijn stem vragend terwijl ik haar een plagende duw geef en daarmee vraag me te volgen. In speelse bewegingen breng ik mijn lichaam langs haar zijde voort. Het was heerlijk om gewoon alleen met Zusje te zijn. Ik straalde. Mijn dag kon niet meer stuk. Ondanks dat het best saai was. Ik voelde me groot. Sterk. En verantwoordelijk.



Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Liberty and freedom~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Liberty and freedom~ Liberty and freedom~ Emptyma 17 sep 2012 - 17:46

Aleydis the wise one
Show me what it's like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be


De goudkleurige merrie begon te lachen bij de woorden van haar zus. Dat wist ze toch al dat hun lieve ouders haar langer vast hadden gehouden. Even schud ze haar lichte manen heen en weer. Vroeger als veulen waren haar manen zowel als die van Alezna veel langer geweest. Of lag dat nou gewoon aan haar? Ach ja wat maakte het ook uit. Korter stond iets stoerder bij hen. En tja daar ging het toch ook om? Wellicht dat ze later als langer terugkwamen en wellicht ook niet. De toekomst zou het zeggen.

Op de vraag van haar zusje of ze het leuk vond buiten begon Aleydis te grijnzen. Ze hadden toch nooit iets anders als buiten gekend? Ze waren niet geboren in een mensenhuis zoals hun vader hun had verteld. Dus tja. Het was eigenlijk een domme vraag maar Aleydis begreep meteen waar Alezna het over had en ze knikte zacht. "De wereld is schitterend." Sprak ze zacht en glimlachte nogmaals. Eventjes schoof ze met haar oren voor ze weer naar Alezna keek. "Zussie, naast mama en papa hebben we toch ook andere familie?" Begon ze zacht en schudde even met haar manen speels heen en weer. Ze was nog diep in haar hart een jong speels beest dat maar wat graag de wereld wou ontdekken. "Wat zeg jij er van als we hun gaan zoeken?" Ze gooide uit voorpret haar voorbenen half in de lucht om ze zo voorzichtig mogelijk op de rug van Alezna te laten vallen. Precies zoals ze altijd deden als veulens. Al zou dit waarschijnlijk iets meer gewicht op de rug van Alezna opbrengen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Liberty and freedom~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Liberty and freedom~ Liberty and freedom~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Liberty and freedom~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» the secret of happiness is freedom
» The boring hell of freedom • Flight
» The patriot's blood is the seed of Freedom's tree. // O P E N

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Liberty and freedom~ A2tpGgU :: » Archive :: Anderfels-
» CHATBOX