IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 24 ... 41  Volgende
AuteurBericht
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:40

Naja vroeger. In het oude BMH werd er veel meer gemoord etc. :3
Toen dacht ik er niet eens meer bij na.. best wel slecht. xD
daarwasRixanenAlvarodegrootsteschuldigevan

Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:40

Appel schreef:
Maar goed, ik snap de beslissing wel volledig..
De schimmen zijn ook een beetje .. liefjes geworden xD

Nja zo lief vind ik ze ook weer nie hoor.. En je weet hoe veel mensen er stopte met reageren in topics wanneer je binnen viel op blauwe maan. Angst hadden ze dus wel al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:40

Onzin Topic - Pagina 7 Moonlight_shines_down_on_us_by_moosje-d5fytsw

<333
Kelly gemaakt (:
t zijn Luna en Ammo
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:41

Maar we mogen niet meer zomaar moorden he xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:43

Vind je? Tegenwoordig kun je er bijna al vanuit gaan dat wanneer je een topic met een schim hebt je paard niet dood zal gaan. Alleen misschien ernstig verwond, en daar is over heen te komen binnen een paar dagen...

Maar dat is maybe m'n persoonlijke kijk op de dingen. xD


@Mim: mooi ;O !!

En mogen we niet zomaar moorden??? Niet? Anders heb ik niets tot nauwelijks gezegd xD


Laatst aangepast door Appel op di 25 sep 2012 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:43

We mogen wel zomaar moorden? Daar is nooit wat over gezegd. Niemand heeft gewoon de ballen. Ik ook niet trouwens, en ik krijg niet eens de kans. Iedereen vraagt altijd 'niet mijn char vermoorden he!' en anderen antwoorden helemaal niet meer als je antwoord. Ik ben geen liefdadigheidsinstelling, maar ik wil ook geen spelers tegen me. Dus het is heel dubbel allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:44

HappyBoy_SilverJet schreef:
Maar we mogen niet meer zomaar moorden he xD

Nee idd.. Maar ik denk ook dat je een hoop gekwetste en boze leden zou hebben als je zonder na te denken gewoon paarden zou gaan vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:44

@Hanne: Precies. Dat is het ook. Vroeger toen ik nog niet zo nadacht over die dingen deed ik dat gewoon. Maar nu zijn spelers zo gehecht aan hun beestjes dat ik het niet eens durf.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:46

haha, ik zou er twee kwijt kunne, maar zolang het niet hoeft, vind ik eht niet nodig, als iemand in die topics antwoord, tja dan sterven ze maar.
Het is virtueel, elk paard is vervangbaar..
Nou Morax niet echt xD En misschien Hay ook niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:46

Maar het is ook zo dubbel omdat ik zelf ook bijvoorbeeld Katar ofzo niet kwijt zou willen. Als wij nu bijvoorbeeld gewoon 'eventjes' iemands char vermoorden waar iemand jaren en jaren werk in heeft gestoken, dat is gewoon balen. Dan heb je je char niet meer, waar je zo lang aan gebouwd hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:47

Appel schreef:
@Hanne: Precies. Dat is het ook. Vroeger toen ik nog niet zo nadacht over die dingen deed ik dat gewoon. Maar nu zijn spelers zo gehecht aan hun beestjes dat ik het niet eens durf.. xD

Ik denk dat het gewoon een soort ongeschreven regel is geworden dat je niet zomaar iemands paardje doodmaakt. Simpelweg omdat we zelf ook allemaal chars hebben die geen schim zijn.. die willen we ook liever nie kwijt.. we zijn gwn geen in real slechte personen. We kunnen ons in de ander inleven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:48

@Pomme, bedoel je dat je m uitgerekt ziet?

-looks at screen- x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:48

Daarom ben ik heel blij dat Diablo leider is. Als iemand daar zou aan komen en hem zou vermoorden scheld ik iedereen de huid vol. En dat zou dan heel kut van mij zijn, dat is waar, maar Diablo gaat al minstens zes jaar mee... Wat moet je dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:48

Maar zoals ik, ik zou het niet erg vinden om er eentje te verliezen..
Dierbare zou ik ook niet kwijt willen,

Maar wat Waz zegt is waar..
We zijn geen echte mensen die belangrijke char zomaar willen afpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:51

Triptune schreef:
Daarom ben ik heel blij dat Diablo leider is. Als iemand daar zou aan komen en hem zou vermoorden scheld ik iedereen de huid vol. En dat zou dan heel kut van mij zijn, dat is waar, maar Diablo gaat al minstens zes jaar mee... Wat moet je dan?

Dat laat me toch afvragen. Sommige mensen zouden best zo kwaad kunnen zijn dat ze met hun eigen schim (als ze die hebben) weer wraak nemen op één van de paarden van de persoon die hun character heeft vermoord.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:53

Dat is absoluut iets wat ik in mijn achterhoofd heb gehouden de laatste maanden haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 21:55

Ja.. zo krijg je een beetje een keten van haat. En ja, idd.. we denken inderdaad na over wat voor tijd er in een paard heeft gezeten etc. Ik zou bijvoorbeeld Aerin nu niet kwijt willen, de rest kan me eigenlijk gestolen worden. Hoewel het wel pijn gaat doen wanneer Rixan dood gaat. xD

Dus.. het is idd niet eenvoudig. Maar denk dat het wel een echt discussiepunt is. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:05

Appel schreef:
Ja.. zo krijg je een beetje een keten van haat. En ja, idd.. we denken inderdaad na over wat voor tijd er in een paard heeft gezeten etc. Ik zou bijvoorbeeld Aerin nu niet kwijt willen, de rest kan me eigenlijk gestolen worden. Hoewel het wel pijn gaat doen wanneer Rixan dood gaat. xD

Dus.. het is idd niet eenvoudig. Maar denk dat het wel een echt discussiepunt is. :]

Het is zeker een discussiepunt. Maar het is natuurlijk ook zo dat we nu ouder zijn als op het oude BMH. Wanneer je jonger bent denk je niet altijd even goed na over hoe veel tijd iemand misschien in een karakter heeft gestoken, en daarbij waren die characters toen ook nog niet zo oud. Makkelijker dus om zomaar te gaan moorden.

En haha Hanne, ik heb daar ook wel eens over nagedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:13

Help >< morgen sollicitatie gesprek
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:15

Maarja, als bekend word dat de schimmen alleen maar mogen moorden met toestemming van iemand.. Dan is er ook weinig aan, niet dan? xD

Hrm, I don't know. Ben wel een beetje benieuwd hoe het beheer dit ziet?

Succes! Waar ga je voor solliciteren? :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:18

Welterusten mensjes :3 Ik ga mijn bedje een bezoekje brengen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:23

I don't know >< Heb me ingeschreven bij 'hulpstudent' allerlei baantjes aan huis en ze zochten iemand voor de vrijdag, dus komt morgen iemand langs voor een gesprek, haha

Wat het doden van andere paarden betreft: de moeilijkheid is inderdaad dat aan sommige karakters jaren is gewerkt, of dat het zo goed 'klikt' met een bepaald karakter dat het gewoon zonde is om hem dood te laten gaan. Zelf vind ik het vaak niet zo moeilijk om wat te verzinnen, maar een echte klik, dat ik alinea's vol kan schrijven, dat heb ik niet zo snel. Dat had ik met Myou, en momenteel heb ik het met Dimi en Flight. Hun zou ik voor alsnog echt niet dood willen hebben. Met Dimi zou ik eventueel vrede kunnen vinden, met Flight niet - al zal Flight niet zomaar dood gaan. En met Myou inmiddels ook wel, want die heeft gewoon alles meegemaakt wat er mee te maken valt.

Voor Ridderspoor, of Mirë daarentegen, maakt het me niet zo heel veel uit. Het is niet dat ik daar geen werk in heb gestoken - meer in Mirë dan in Ridderspoor, maar ik ben niet echt aan ze gehecht ofzo. Het zijn allebei geen 'wow'-karakters, en dusver ook geen echte klik nog. Met Mirë ben ik ook niet actief meer, maar als schimmen nog een slachtoffer zoeken en een meer serieus topic willen, sta ik daar wel voor open met Riddertje. Maar niet dat ze meteen Bam - dood is. Wil wel wat te RPG'en hebben nog, haha, ze mag best nog wat te vechten hebben voor ze sterft.

ik word echt über vrolijk van mn onderschrift en avatar


Laatst aangepast door NK op di 25 sep 2012 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:24

Haha luna wil ook wraaak
Wie wil Luna pesten tijdens de volle maan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:28

Luna gaat al gepest worden door dr schoonpapa >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Emptydi 25 sep 2012 - 22:36

Mimi schreef:
Luna gaat al gepest worden door dr schoonpapa >3

Hahah ja klinkt hilarisch! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 7 van 41Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 24 ... 41  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 7 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX