IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 41  Volgende
AuteurBericht
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptydi 25 sep 2012 - 22:58

RainbowSet
met dank aan perfectperfection <3 free² use

Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset3 Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset4 Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset5 Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset6

Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset8 Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset7 Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset9 Onzin Topic - Pagina 8 Rainbowset10


Laatst aangepast door NK op di 25 sep 2012 - 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptydi 25 sep 2012 - 23:00

Oeeew Regenboogschaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptydi 25 sep 2012 - 23:03

Regenboogschaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptydi 25 sep 2012 - 23:05

haha idd zeer toepasselijk met dat schaap. xD
Maar ik houd het voorlopig bij m'n eendje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptydi 25 sep 2012 - 23:36

Ik zou er wel eentje willen,
Maar ben op iPod en wil je niet nadoen Nicky,
Ik ga morgen op zoek naar een leuk ava..
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 0:26

Wil eventueel morgen nog wel wat anders in elkaar flansen, als Ali er ook geen problemen mee heeft dat ik 'haar' foto's gebruik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 7:21

Sorry trouwens voor mijn inactiviteit, ik ben een week afwezig geweest op school en ik word bedolven onder het huiswerk. En mijn hoofdpijn helpt me er niet veel mee om vrijwillig nog meer achter de laptop te zitten dan voor schoolwerk.

ANYWAYSSS, vandaag is woensdag dus ik zal er wel wat uit krijgen vandaag Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 7:59

Goeiemorgen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 9:27

Morrrning
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 9:35

Helleuw! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 9:55

Goeiemorgennn.
Ahww die rainbow avatars zijn super cute. Regenboogschaap

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 9:57

Even als antwoord op de berichten van gister, ik heb nog steeds geen internet thuis en had dus geen mogelijkheid om te antwoorden.

1. De relatie's van schimmen. Ik snap best dat jullie de vrienden en familie willen behouden bij je schim, maar zodra een schim iets te verliezen heeft is het niet een door en door slecht 'persoon'. Het feit dat Torak iets voelt voor Nachtschade duidt al aan dat hij niet slecht is, hij voelt wel degelijk en zou zelfs zijn leven riskeren om haar te redden, dat vind ik persoonlijk geweldig, echt waar. Maar voor de schimmen klopt het gewoon niet, we zien veel te veel vriendschappelijke relatie's ontstaan (Avanti en Aerin, Vanth en haar zussen, en dan Torak en Nacht), allemaal wel leuk en aardig maar niets voor een schim, hun gevoelens worden letterlijk afgenomen naar mate ze langer schim zijn. In het begin zijn ze nog in staat om redelijk na te denken en gevoelens te hebben voor anderen, maar naar mate ze langer schim zijn zal het moeilijker worden en de gevoelens weg sterven, uiteindelijk blijft er enkel een zieke verknipte geest achter die enkel orders op volgt van Avanti. Want nu hebben we veel te lieve Schimmetjes.

2. Uiterlijk. Ik vind het persoonlijk behoorlijk erg dat mutanten/duistere wezens van de nacht hun maantjes en vacht goed willen bij houden, een alles verwoestend dier zou zich daar geen zorgen over maken. Maar dat is persoonlijke mening, van mij mag je best doen dat je schim een schoonheidsprinsesje is, maar dat sterkt nou niet bepaald het schim-gehalte aan. Wat ook is besproken is dat ze tijdens blauwe maan monsters worden, wat je buiten de blauwe maan doet maakt me niet uit. Buiten de blauwe maan mogen ze zo mooi en verleidelijk zijn als jullie willen. Maar Jen heeft het uiterlijk besloten, dus er moet met haar over legt worden willen jullie dit anders zien. Dit was simpelweg mijn mening.

3. Sterfelijkheid. Ja de schimmen zijn ook in staat om te sterven, het is behoorlijk zuur als ze werkelijk ongrijpbaar zijn voor andere paarden of leiders. Dus zolang je het woud niet verlaat ben je onsterfelijk, doe je het wel loop je het risico om verwond te raken. Betekend echter niet dat je direct vermoord word, je krachten zijn enkel weg, je schim blijft een getrainde moordenaar en niet makkelijk te vermoorden. En ja E'vesdar heeft de kracht 'lichtdrager' maar Jen heeft hier de regels om niet gepost. Een lichtdrager is een kracht die van Emperor naar EMperor word overgedragen, de emperor heeft ook de mogelijkheid de kracht in mindere mate uit te delen aan andere paarden, echter is de kracht zeer zwaar en moet opgeladen worden, het kan als schild gebruikt worden door een zwak licht op te roepen om de schimmen voor een bepaalde periode te verjagen. Of het kan als een intens licht gebruikt worden en de dichtsbijzijnde schim verwonden of vermoorden. Echter kan dit licht maar ééns per jaar intens gebruikt worden, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat E'vesdar achter je aan komt. Daarnaast zal hij enkel de schimmen grijpen die niet langer voldoen volgens Jen/Avanti.

4. Moorden. Ja het is moeilijk om te moorden als mensen erg gehecht zijn aan hun paardjes, maar de meeste staan open om een afgedankte oc te doneren aan het goede doel voor de schimmen. Daarnaast vind ik dat er hier mensen zijn die een vreselijk lange lijst aan oc's hebben die best ingekort mag worden, leef je daarop uit zou ik zeggen. Daarnaast heb ik Mayalynde en Imagnetrix nog liggen die eventueel wel aan hun einde mogen komen, al wil ik dat niet vlug gaan, dan wil ik een goed lopend topic en de meeste spelers van schimmen zijn niet actief genoeg om zo een topic aan te houden, dus dat weerhoud mij er van om mijn paarden daarvoor op te offeren. Dus wat ik zou doen:

- Zoek de mensen met veel oc's, pik daar degene uit die het minst word gespeeld en leef je daarop ui
- Open misschien een topic waarin mensen kunnen aan geven welke oude oc's ze misschien willen doneren tijdens een blauwe maan?

Ik stel Imagnetrix en Maya sowieso beschikbaar, als wil ik Image niet al te bruut aan haar einde laten komen (lijkt me dramatischer als Rixan haar in een schim-opwelling vermoord of Torak wraak neemt op Rixan door haar te vermoorden, waarna Rixan misschien zelfmoord pleegt). Domino is er ook nog, die heb ik nooit gespeeld dus die mag ook best met een gevecht neer gaan. En dan heb ik nog Vouh die hier ook ergens rond struint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:03

Dan vroeg ik me gisteren af waarom er geen reactie en vragen kwamen in het schimmentopic omtrent de veranderingen ... komen ze hier allemaal. -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:06

Ja ik begreep het ook niet helemaal Jen, maargoed
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:07

volgensm ij heb ik echt iets gemist.. komt dit nu allemaal voort uit het nieuwe verhaal?
waar kan ik de veranderingen vd schimmen vinden??

&&& tja Jenn, ik kan niet op het schimmentopic dus ik stel ze hier :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:09

Nee dit komt voort uit frustraties van het beheer dat de schimmen niet actief zijn en er te veel lieve schimmen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:10

En de schimmen hadden geen verhaal, geen regels of inhoud, het werd tijd dat de schimmen meer vorm kregen en dat is gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:12

Ik denk dat de discussie gewoon uiteindelijk hier begon xD
Haha en ik heb er niets tegen om Ayana er monsterlijker uit te laten zien tijdens blauwe maan. Schoonheidsprinces wil ik dr ook nie, maar ik had het idee bij de uitleg alsof ieder eruit moest zien als een of andere zombie. xD Had ik ook al uitgelegd aan Jen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:14

Ja, en als er vragen zijn (gericht naar degene die schimmen spelen) stel ze in het schimmentopic, heb niet voor niets alles uitgeschreven en er een speciaal topic voor
gemaakt, er is nog verandering mogelijk, het moet maar gevraagd worden daar,
dit zijn geen eisen, zoals ik daar geschreven heb kunnen er nog dingen worden aangepast.
Maar goed, .. tzal dan weer aan ons liggen. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:15

Het kwam een beetje over alsof t eisen waren xD Vandaar dat iedereen erover begon. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:20

Dat ze dan in dat topic erover beginnen en niet hier!
Niet moeilijk dat ik altijd de helft van alles mis. XD

kvond het al zo raar dat niemand reageerde daar ... schrijf je daar alles uit en komt er geen
reactie. XD Stond duidelijk in, voor verandering mogelijk, daarom dat ik er eerst een topic voor maak voor de schimmen zodat ze ook een inbreng kunnen leveren. Nouja *Haalt de schouders op*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:25

*pets Jen* it's okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:27

Thank You Ali! =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:31

we tried xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Emptywo 26 sep 2012 - 10:51

ik vind het wel awesome dan hoor.
De schimmen waren idd wel een beetje te lief.. zoals gister al gezegd werd; je hoefde niet meer bang te zijn dat je paardjes doodgingen, als je gewoon vroeg of ze mochten blijven leven was t ok.. ):

ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken, de veranderingen, het lijkt me een goede verbetering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 8 van 41Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 41  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 8 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX