IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 41  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 12:14

Jaa? tevreden? Mooizo, want dan ga ik met plezier er aan verder werken ^^
@ Jen, Ik zal het even voor je na vragen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 12:21

Heb ik al gezegd hoe geweldig je bent ali? Thanks. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 12:22

Btw, ik ben nieuwsgierig naar achilles!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 12:33

Ik hoop hem deze week af te hebben, dan kan iedereen hem zien :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 12:33

en thanks, vind het gewoon vervelend dat ze er zo lang over doen.. als ze het vergeten is of niet meer wilt doen dan ga ik zelf wle wat voor je maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 13:03

Oh, dat lijkt me ook gaaf Ali, om Nachtjes veulen te spelen c:
Ik moet zelf ook aan mn huiswerk, maar heb geen zin, ben bezig met een remake van één van mn favo filmpjes >< bijna alle beelden er in, en dan nog afbewerken. Moet echt nog 15 seconden, maar weet niet zo goed wat ik er moet plaatsen *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:03

Even over Nachtjes veulen.
Hoe moet dat nu? Aangezien Torak anders de kudde uit word gezet of vermoord door E' ves als hij haar ' liefelijk' dekt. Omdat ie anders gevoel heeft zal ik maar zeggen. Als Torak een ex-shim word is het einde latijn voor um aangezien hij al 50+ is.


Hrmz, moet ook even iets nieuws voor Aerin gaan verzinnen. xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:05

Het spijt me zo Pommie. =(
Kvoel me nu zo schuldig dak dat plot zo wat heb in het water gegooid vanwege mijne domme principes. pff
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:13

Gek. Je hoeft je niet schuldig te voelen. xD
Aub, anders voel ik mij weer schuldig dat ik je schuldig laat voelen x_x

Komt wel weer goed ^^'
Vind het goed dat er nu weer leven in de brouwerij komt. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:15

Haha, en dan ga ik me weer schuldig voelen omdat jij je schuldig voelt omdat ik me schuldig voel! XD =P

Maar nu zit ik nog altijd met men oorspronkelijke probleem ... keb nog altijd geen nieuw char want met Avanti topic ik niet zo heel veel aangezien het tog enkel is om kwaad te berokkenen en met Serano is het ook meestal rustig ... Hmm
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:18

Jaja, dus niet schuldig voelen lost alles weer op :3

Gewoon iets nieuws aanmaken zonder aanleiding ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:19

NK schreef:
RainbowSet
met dank aan perfectperfection <3 free² use

Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset3 Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset4 Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset5 Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset6

Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset8 Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset7 Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset9 Onzin Topic - Pagina 10 Rainbowset10


Nikky .. Surprised
kan je misschien zo iets maken met mijn hondjes erin ?
of uitleggen hoe je die mooie kleuren erin krijgt ??

Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:20

in ieder geval hallo Smile
voel me vandaag echt verrassend goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:22

Hello~

Gelukkig ^^
Topic tussen Ragnar en Zeel komt vanavond ergens oki? :]
Wil je eigenlijk iets met de vlammen of zonder vlammen? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:24

komt goed , geen haast Wink

eehm maakt me niet uit als geeft vuur wel wat meer ^^
ik ga nu even naar mn vriendin toe .

bye bye
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:24

@ Pomme, wel Torak is nog niet zo lang schim, we kunnen doen dat hij nu nog 'gevoelens' heeft, Nachtschade verzorgt nadat ze is aangevallen door weetikveelwievandeschimmen en dat zij dan toestaat dat hij haar dekt. Uiteindelijk vervagen Torak zij gevoelens volledig en blijft Nachtschade achter met een liefde die nog maar van 1 kant komt. Al zal ze tegen niemand zeggen dat het veulen liefdevol verwekt is, aangezien dat haar de kop kost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:25

hey Mischa! Mooi dat je je vandaag goed voelt, hoop dat je snel weet waar je aan toe bent <3
Veel plezier bij je vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:27

Have fun Mischa!!

Avanti gaat Nachtschade de nodige aandacht geven deze blauwe maan, als ge snapt wat ik bedoel! ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:28

Dan doen we het zo :]
Dan heb ik onbewust toch altijd een beetje een goed verhaal getypt met Torak. Dat hij langzaam niets meer kan herinneren enzo.. Toevallig xD

Okido~ Dan zal Torak er tussen springen en vervolgens gestraft worden denk ik ^^
Misschien zelfs gestraft worden doordat hij Rixan niet mag vermoorden, maar dat een andere schim dat doet? ... wel een gepaste straf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:29

Owhjah, ali, we hadden dus dat idee met blauwe maan van dat 'beschermingstopic'. Moeten we dat deze maand dan gewoon in het fire topic doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:31

Dus ik moet Nachtschade aanvallen ... Torak komt tussenbeide (wat hem behoorlijk zijn hoofd zal kosten | Strafje voor vinden) en beschermd Nacht en verzorgd haar wat verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:32

@ Pip, ja doe maar c:

@ Jen, oh help, arme Nachtschade xD

@ Pomme, je kan ook doen dat hij geen vin verroert als Nachtschade word gestraft, en dat hij naderhand haar op zoekt om haar te verzorgen? Weet ook niemand dat hij Nachtschade eigenlijk wel lief vind c:
En je kan natuurlijk altijd blijven spelen dat gevoelens de kop op steken wanneer hij Nachtschade ziet maar dat zijn duistere ziel het weg stopt. Ik persoonlijk heb er geen problemen mee als elke schim 1 paard heeft waar hij/zij gevoelens voor heeft, als het maar bij 1 word gelaten en dat ze niet straks een vriendengroep hebben ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:34

Beter zo Pommie, dan kan Torak schim blijven want Avanti weet er niet van. Op hoop van zege voor jou dat er geen klikspaan in de kudde zit. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:39

@ Jen, ze was je plaatje vergeten inderdaad! Maar ze gaat Avanti maken nu. Dit is wat ze zei:

Re: Hey!
from =Printed-Shadows
to *perfectperfection

Oh... Different horse than what I was thinking of. But I am sure I can get it done, (reminds me of my ez a bit <3) Don't expect it for at least two weeks though. Between getting Myst set up, puppies, and high school, life's trying to kill me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Emptywo 26 sep 2012 - 14:40

ghehe, jaja prima.
Anders dan is het einde verhaal voor Torak :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 10 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 10 van 41Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 41  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 10 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX