IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 41  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:42

Thank You Ali!!

En ook aan haar, ze moet zich helemaal niet haasten, keb al het geduld van de wereld!


Wha! Damn, tis al blauwe maan, kdacht pas morgen.
Ali, maak ik vanavond topic voor Nacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:43

Ben nu weg naar het paard toe dus lees de rest strakjes wel :']
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:43

Jen nog even over dat eerder. Mensen waren echt nie kwaad ofzo hoor.
Dat ene zinnetje over E'ves die dan zijn eerste slachtoffer zou hebben, liet ons allemaal een beetje ons mond dicht houden in dat topic, althans dat was mijn reden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:45

OEH !!! Ik wou eens ff kijken hij mijn otter ava eruit zag xD
Ga sebiet weer een andere maken.;
Moet wel nog een mooi plaatje zoeken..

Eerst studeren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:46

Als Image en Rixan allebei dood gaan, vind ik idd ook dat er op z'n minst een soort dramatisch verhaal omheen moet gaan zitten. Poor parents. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:46

=P
Ik ga jullie niet opeten, Avanti misschien maar ikke niet dus hou jullie vooral niet in om je mening te brengen!! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:49

@Mischa: ik heb gewoon een regenboog texture erover heen gegooid en die op overlay of soft light, oid gezet c: als je foto's stuurt van je hondjes kan ik ook wel wat voor jou in elkaar gooien, geen probleem ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 14:52

@ Moko, Waarschijnlijk vermoord Rixan Image en kan vervolgens niet meer leven omdat hij iets vreselijks heeft gedaan
EDIT: waaaarschijnlijk word Image gepakt door Torak en gooit Rixan zichzelf van een klif omdat hij Torak niet het plezier wil gunnen om hem te vermoorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:01

@ Nk, als je interesse hebt dan mag je van mij het veulen spelen, het zag er niet naar uit dat ik tijd had om haar te maken, en volgens mij heeft Pomme ook genoeg oc's
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:06

De drama. D:

Mag Aragorn zich ook nog ergens mee bemoeien? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:10

Jahoor, van mij mag hij, en I know dikke drama, maar het word denk ik tijd om afscheid te nemen, heb Image al zo lang en ze is gewoon uitgespeeld, ze heeft liefde gevonden en een gezin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:13

Aawh gossie. Nee, ik begrijp 't wel. Je hebt haar al sinds het BMH van mns groups, toch?

En oke, even kijken.. Is Rixan erbij als Image vermoord wordt?
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:14

Hello c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:15

Hello tiny ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:17

Nogsteeds allesgoed hier? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:17

Als Pomme het er mee-eens is, wil ik dat wel ja ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:33

@ Moko, ze was mijn allereerste char, dus heb haar al vanaf mijn 13e denk ik, wow gewoon 6 jaar! Maar Rixan is er bij ja, daarom vlucht hij ook, want zijn vader (torak) kan hem makkelijk om brengen, en dat is ook Torak zijn doel in het leven volgens mij

@ NK, awesome, even wachten op goedkeuring van Pomme dan. Had je al een ideetje in je hoofd? Ik heb wel een design voor haar liggen mocht je dat willen gebruiken, maar ga vooral lekker los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:36

@ NK, wie wil je dat ik eerst doe? Flight of Ridderspoor? Neig zelf naar Flight, maar als jij liever Ridderspoor hebt doe ik die eerst. Zit trouwens nog op werk hoor, maar dan maak ik misschien alvast een begin.

En dan moet ik maar kijken welke ik nog meer moet doen daarna, sowieso Torak/Nacht
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:38

ik ben weg, ga met oma & opa uiteten, ik hoop op wat te ontspannen. (:

Adios!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:38

Toedels en veel plezier Tiny!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:40

Moet ik vanavond topic maken voor nacht en avanti? Kan later torak aanaluiten als avanti haar wat heeft toegetakeld en achter laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:42

jaa graag, want dan kan het topic lekker snel op gang komen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 15:52

perfectperfection schreef:
@ Moko, ze was mijn allereerste char, dus heb haar al vanaf mijn 13e denk ik, wow gewoon 6 jaar! Maar Rixan is er bij ja, daarom vlucht hij ook, want zijn vader (torak) kan hem makkelijk om brengen, en dat is ook Torak zijn doel in het leven volgens mij

Wow, 6 jaar. o.o

Dan kan ik miss wel doen dat Aragorn er dan ook bij is, probeert zijn moeder te redden, maar uiteraard geen schijn van kans maakt tegenover Torak. En dat ie dan daarna onwijs kwaad is op Rixan dat ie gevlucht is? Springt Rixan meteen van een kliff of is dat later en draait ie eerst nog even door? Om het zo maar te zeggen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 16:03

FLIGHT Very Happy doh (á)

Ik zat te denken aan de naam Wolfsmelk, of anders een ander heksenkruid, design heb ik nog geen idee, wat had jij liggen? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Emptywo 26 sep 2012 - 16:06

Veulen Nachtschade:

Je mag ook de naam wolfskers gebruiken als je dat wilt trouwens, als hij in de familie van nachtschade blijft vind ik het alleen maar leuk c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 11 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 11 van 41Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 41  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 11 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX