IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

A shade? [Achilles&Ayana]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Lizle

Lizle

Profile
Number of posts : 123
Status : Active
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Emptyza 29 sep 2012 - 18:26



A shade? [Achilles&Ayana] Iqjy86


De witte merrie haar ogen dwaalde over het oppervlak heen, het gebied van rank 1. Het was blauwe maan, schimmen dwaalde nu vrij rond en konden je zonder pardon vermoorden ookal was je in je eigen gebied. Een zucht verliet Yadin haar lippen en ze liet haar hoofd naar beneden dalen om een pluk gras,uit de grond te trekken en rustig op te eten, he gekauw klonk ijzig hard in de stille achtergrond. Een zwiep maakte Yadin met haar staart om wat kriebelende vliegen van haar lijf weg te jagen. Een zucht verliet haar longen en deed het gras voor haar benen licht bewegen. De wind streelde Yadin manen toen ze plots geritsel achter haar hoorde, snel draaide haar oren naar achteren en haar hoofd draaide zich voorzichtig om, als er nu een schim kwam dan zou ze er zeker weten geweest zijn. Een schok deed haar lichaam trillen omdat ze bang begon te worden. Haar ogen stonden angstig maar ze bleef staan omdat ze niet bang wilde overkomen.

OOC: Kort postje maar ik meot er nog even aan wennen om te posten als een paard ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Emptyza 29 sep 2012 - 18:53

Ayana
“Listen closely for it might be the last words you'll ever hear"

Ayana wandelde vrolijk lachend met Achilles weg van het vorige tafereel. Ze hadden samen wat lopen pesten, maar beide schimmen waren eigenlijk wel in voor wat meer dan alleen dat. Althans, Ayana nam aan dat ook hij graag wilde moorden. Het was al te lang geleden dat ze haar tanden in iemand had kunnen zetten zonder op te moeten passen dat ze hem of haar zou vermoorden. Het was tijd voor het echte werk van een schim. Gezien ze toch al in zijn aanwezigheid was, vond ze het prima dat ze dit maal een speelmaatje had tijdens haar verwoestende tocht. Wanneer het tijd was om afscheid te nemen zou dat wel duidelijk worden en konden ze beide hun eigen pad in slaan. Voor nu beloofde het toch een spelletje voor 2 spelers te worden. Het stoorde haar niet, gezien ze wel vaker had samengewerkt met de enorme hengst. Hoewel hij haar in hoogte oversteeg, was hij altijd respectvol geweest naar haar. Dat was een eigenschap die ze wel mocht, want niet elke schim was zo blij geweest met haar positie. Beide merries die hier echter de meeste problemen mee hadden gehad, waren nu uit het veld geslagen. Eventuele concurrentie waren zij niet meer.

Het duurde niet lang voor de geur van een merrie haar neusgaten binnen dreef. Voor de zoveelste keer op de avond verscheen er direct een grijns rond haar lippen, terwijl haar geheel zwarte ogen de omgeving in zich op namen. Ayana zette koers richting de bron van de geur en kwam aan bij een mooie strook gras. Binnen enkele seconden was de de begroeiing uitgestapt en wandelde nonchalant op de witte merrie af, haar onheilspellende grijns nog altijd rond haar lippen hangend. Geamuseerd keek ze naar hoe het witte paard haar angst probeerde te verschuilen. Haar ogen spraken echter boekdelen, dus een erg goede toneelspeler was ze niet. De schimmen merrie kwam nog wat dichterbij, voor ze haar mond opende. 'Is de voorstelling al begonnen? Want je act is niet erg geloofwaardig' sprak ze de merrie toe op zoete toon. Het blauwe licht van de maan twinkelde in haar zwarte poelen, die nu strak op het paard voor haar gericht waren. Haar handelingen zouden echter moeten wachten tot ook Achilles zijn intrede had gemaakt.


Shade // Avanti's Right-Hand
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Emptyza 29 sep 2012 - 23:20


Het was weer die tijd waar hij zo naar verlangt had. Blauwe maan. Bloed was waar hij naar verlangde. Nog hoger komen was zijn primere doel komende manen. In stilte likte Achilles zijn lippen af terwijl zijn zwarte poelen de omgeving afzochten. De ogen van een haai werden ze wel eens genoemd voor hun zielloosheid. Achilles lachte er om. Wetend dat zelfs de grootste haai als een klein visje voor hem zou wegzwemmen.

Toch wist de al wat oudere schim zijn plaats. Hij wist dat hij naast Ayana de enigste was die Avanti kon vinden zonder dat zijn meester hem daarbij hielp. Het woord meester kwam ook enkel uit Achilles' mond. Voor het feit dat hij meer respect had voor Avanti dan welke schim dan ook. Opnieuw wellicht op Ayana na. Dit respect had hem ook in leven gehouden. Dat was iets waar Achilles zeker van was

Maar genoeg. Terug naar zijn doel. Hij liep naast de schitterende Schimmen merrie, de rechterhand van zijn heer en meester Ayana. Samen hadden ze net nog Morax mentaal vernietigd. In stilte begon hij te grijnzen terwijl hij op nou ja neerkeek op de schimmenmerrie en zijn hoofd in een bepaalde richting wenkte. Voor hij het wist waren ze al uit de begroeien en staarde hij naar degene die hij zojuist geroken had. Zijn grijns werd bloeddorstig terwijl hij Ayana's schitterende stem aanhoorde. "Weetje waar ik vandaag echt geen zin in heb.." Begon hij zacht terwijl zijn grijns verging en hij in stilte naar de merrie staarde. "Slechte actrices zijn een schandvlek vind je niet Ayana?" Hij begon weer te grijnzen terwijl hij zijn hoofd schuinheid en in stilte zo bleef staan terwijl zijn tong nog een keer over zijn lippen gleed waardoor zijn vlijmscherpe hoektanden ontbloot werden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizle

Lizle

Profile
Number of posts : 123
Status : Active
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Emptyzo 30 sep 2012 - 11:55



A shade? [Achilles&Ayana] Iqjy86


Haar ogen bleven angstig naar de merrie kijken die naar haar toe liep. Aan haar ogen te zien was ze duidelijk een schim die honger had naar bloed, haar leider Avanti te eren door een onschuldig paard te doden. De schim sprak een paar woorden die Yadin amper verstond omdat die wel eens haar laatste minuten konden zijn die zij zou leven. Plots verscheen er een grote hengst uit het struikgewas met gitzwarte ogen die zielloos om zich heen keken. Weet je waar ik vandaag echt geen zin in hebt.. Verbaasd keek Yadin even naar de hengst omdat ze die woorden niet verwacht had, tot hij zijn woorden vervolgde. Slechte actrices zijn een shandvlek vind je niet Ayana? Yadin haar ogen keken hem woedend aan, misschien kon ze niet zo goed acteren maar ze kon wel brutaal zijn. "En nu?, wat gaan jullie doen. Mij eerst pesten en dan vermoorden?" Ze keek bijde paarden even strak aan. "Of maken jullie er gelijk een eind aan" Haar staart zwiepte even zenuwachtig omdat ze zich achteraf bedacht dat het misschien niet zo handig was om dat te zeggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Emptyma 1 okt 2012 - 11:24

Ayana
“Listen closely for it might be the last words you'll ever hear"

Achilles was haar gevolgd en maakte nu ook zijn opmerking om die van haar te versterken. Ayana kon het niet helpen opnieuw een grijns over haar lippen te laten spelen. Ze stond niet ver van de merrie af en zette de paar laatste stappen in haar richting. De woedende blik in de ogen van de merrie, na haar mede schim zijn opmerking, ontging haar niet. Het liet enkel meer woorden opborrelen. 'Achilles toch, je hebt d'r boos gemaakt geloof ik' zei ze op gemaakt plagende toon. Haar ogen schoten even naar de massieve hengst achter haar, voor haar aandacht weer volledig werd getrokken door het witte slachtoffer voor hen. Deze leek haar tong weer te hebben gevonden, want even na de opmerkingen kwamen de woorden eruit. Ze sprak zichzelf zo tegen, haar uitstraling nerveus en dan toch zo'n grote mond op zetten. De schimmen merrie liet haar tong even over haar lippen glijden. 'Worden we nu brutaal? Ik zal eens lief zijn en je een antwoord geven. Ik denk namelijk dat ik voor ons beide spreek' ze knikte even richting Achilles 'als ik zeg dat we liever voor de eerste gaan. Er simpelweg een eind aan maken is zo saai, we moeten toch kunnen genieten van onze avond' sprak ze grijnzend. Ayana was niet van plan om hier een snelle klus van te maken, niet nu ze te veel inspiratie had om zaken uit te voeren.

De valkkleurige merrie kwam weer in beweging en stapte een stukje langs de merrie, om zich vervolgens in een snelle beweging naar haar toe te brengen, zodat naar mond vlakbij haar oor hing. 'Dus vertel me eens, waar ben je bang voor?' fluisterde ze in haar oor, waarna ze haar lichaam weer kalmpjes een paar stappen achteruit liet zetten. Ze brandde van verlangen om te kunnen horen dat deze merrie bang was voor een bepaald dier, apart van hen. Haar lichaam reageerde al op het enthousiasme, want het branden vanbinnen begon al ietsje toe te nemen. Haar stalen masker liet echter geen pijn door. Als de merrie niet zou zeggen waar ze bang voor was, of als ze er niets mee kon, dan werd het maar de gewone aanpak. Niet dat deze minder angstaanjagend zou zijn, maar voor haar wel een teleurstelling. Heb je een kracht, dan wil je deze ook kunnen gebruiken, zeker op een avond als deze.


Shade // Avanti's Right-Hand
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Emptyma 1 okt 2012 - 21:58

Achilles begon te grijnzen terwijl hij de woorden aanhoorde van de merrie ze had een doodswens he? En Ayana dacht exact hetzelfde. In stilte luisterde hij naar haar woorden en knikte zacht met een grijns. "Arm meisje kan schijnbaar haar gevoelens niet goed onder controle houden. Meisje zou toch echt moeten leren haar mondje te houden tegen de grote paardjes vind je niet Ayana?"

Ogen zwart en zielloos als een maanloze hemel staarde naar de merrie terwijl Ayana opnieuw sprak en het enigste wat Achilles kon doen was zacht grijnzen waardoor zijn vlijmscherpe lange hoektanden ontbloot werden de hengst zou er toch niet meer op letten.

Achilles was een monster met monsterlijke charmes. Tenminste als je van ondood hielt met rottende wonden over z'n gehele lichaam. Zijn ogen waren rond deze tijd nog donkerder dan ze normaal waren allemaal dankzij de blauwe maan die op hem neer straalde. De kracht van de duivel die hij door zijn aderen kon voelen stromen. Als je niet de plakkerige wonden op zijn rug en flanken kon zien zou je zowaar denken dat zijn bloed zwart zou zijn.

Om Ayana haar te horen vragen waar ze bang voor was begon Achilles te lachen. "Mijn Ayana, die vraag kan ik je wel beantwoorden, ze is doodsbang voor zowel mij als jou, ze weet dat haar ogen het daglicht niet meer zullen ontmoeten. Nou ja, als ze slim was had ze dat bij nu door." Hij gromde zacht en schoot naar voren om zijn tanden bijna in haar hals te laten slaan maar hielt zich nog net tegen voor hij zijn hoofd ophief om boven haar uit te toornen. "Of heb ik het fout?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizle

Lizle

Profile
Number of posts : 123
Status : Active
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Emptywo 3 okt 2012 - 18:19



A shade? [Achilles&Ayana] Iqjy86


De merrie shade vroeg waar ze bang voor was, onrustig gingen mijn oren naar achteren. Yadin opende haar mond en wilde tegen de valkkleurige merrie spreken toen plots de hengst die naast haar stond begon te praten "Mijn Ayana, die vraag kan ik je wel beantwoorden, ze is doodsbang voor zowel mij als jou, ze weet dat haar ogen het daglicht niet meer zullen ontmoeten. Nou ja, als ze slim was had ze dat bij nu door." Zacht gromde de hengst tegen haar en hij schoot ineens naar voren en klapte zijn tanden angstaanjagend boven haar hals dicht, het geluid echode ijzig door de stille donkere nacht van blauwe maan. Yadin haar oogwit werdt groter toen de tanden boven haar hals dichtklapte maar haar net niet raakte. "Of heb ik het soms fout?" Vervolgde hij na zijn schijnaanval. Eerst keek Yadin bijde paarden strak aan, langzaam wende ze haar blik af en keek naar haar hoeven. Een zucht verliet haar longen. "Ja, ik ben bang voor jullie. Maar dat is onderhand elk paard tijden blauwe maan voor schimmen." Nerveus schraapte ze een keer met haar hoef het gras uit de grond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
A shade? [Achilles&Ayana] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A shade? [Achilles&Ayana] A shade? [Achilles&Ayana] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

A shade? [Achilles&Ayana]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Leaving the shade [Reducto]
» Shade
» Shade
» Paradise. ~ Shade?
» I think i'm cold enough to be a shade..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: A shade? [Achilles&Ayana] A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX