|
|
Auteur | Bericht |
---|
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 8:25 | |
| Ik blijf lekker thuis vandaag <3 voel me beroerd. :'D Misschien ga ik wel My Little Powny's kijken ofzo. Minder vermoeiend dan typen. xD
En het is zo lekker om naar Savage Garden te luisteren op momenten als deze. <3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 8:51 | |
| Ik ben lekker vrij, echt heerlijk ^^ Heb vandaag afgesproken met Suluias van Deviantart, heb er zin in! (: Iemand anders die nog wat gaat beleven vandaag? Nikki: Vervelend voor je |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 8:53 | |
| Nikki: Ben jij Mod of beheerder, admin of whatever op Dreamhorses? Terausor ofzo heeft mijn afbeelding gestolen en wilt niet antwoorden op mijn berichten daar, naar wie moet ik toe stappen zodat er ingegrepen word? |
|
| |
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 8:55 | |
| Beterschap!
Ik ga zo pakken voor de efteling ^^ |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 9:05 | |
| - perfectperfection schreef:
- Nikki: Ben jij Mod of beheerder, admin of whatever op Dreamhorses? Terausor ofzo heeft mijn afbeelding gestolen en wilt niet antwoorden op mijn berichten daar, naar wie moet ik toe stappen zodat er ingegrepen word?
Admin ja, en ik zal hem blokkeren. (: Helaas kan ik het op DreamHorses niet zo regelen als hier, hoe vervelend dat ook is aangezien er gewoon teveel accounts voor zijn om te checken. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 9:07 | |
| Ja dat snap ik, ik neem jou, of het beheer daar, ook niks kwalijk (: maar word een beetje geïrriteerd door het maar klakkeloos stelen van andermans plaatjes |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 9:14 | |
| - perfectperfection schreef:
- Ja dat snap ik, ik neem jou, of het beheer daar, ook niks kwalijk (:
maar word een beetje geïrriteerd door het maar klakkeloos stelen van andermans plaatjes Ik snap precies wat je bedoeld. _o- Op een ander RPG fora heeft er iemand een van mn manips als logo gebruikt. Hele eer, maar ik wist er niets van. Bovendien staan de stock providers er niet op en aan die regel hecht ik nogal veel waarde. Maar dat persoon reageert dus ook niet op mijn bericht. Grrr.. |
|
| |
ArchaneWolf
Profile Number of posts : 64
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 9:24 | |
| Aaah wat erg voor jullie twee Nouja het is maar te hopen dat niemand mijn manips gaat stelen |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 9:27 | |
| Ach, ik ga er niet dood aan. xD
Hihi, ik moet mn paypal accountje eigenlijk nog even activeren maar heb d'r geen zin in. :3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 9:36 | |
| Daar heb ik twee maanden over gedaan, en toen dacht ik 'he.. laat ik het maar eens doen' xD
|
|
| |
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 10:21 | |
| Aauwwhh, Niksel toch! En je weet dat je je tijd mag nemen voor die manips xD.
En Verdiana wordt gewooon veeet! |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 11:00 | |
| - Sapphire schreef:
- Aauwwhh, Niksel toch!
En je weet dat je je tijd mag nemen voor die manips xD.
En Verdiana wordt gewooon veeet! Jaaa, dat weet ik. <3 Maar ik doe het omdat ik het zelf ook gewoon onwijs leuk vind. Heb vanochtend de manen afgerond en ben nu bezig met haar staart. c:> Hihi |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 11:17 | |
| Mijn paypal is allang geactiveerd lol, maandelijks zet ik er ook geld op voor een spel. Het spel noemt Horse Isle 2 Eternal life is de server waar ik op speel. De paarden gaan op die server niet dood en je kan er ook niet op fokken. Dan heb je nog een tweede server waar ik ook op speel en die noemt Life Circle, daar gaan je paarden wel dood en kun je wel fokken en zelfs kruisingen maken. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 11:47 | |
| Ik gebruik mn paypal alleen voor commissions (: |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 11:57 | |
| gheghe.. na een half jaar eindelijk mijn beltegoed opgewaardeerd.. goh ik ben lui xD |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 11:58 | |
| later ga ik dat ook daarvoor gebruiken, zodat mensen betalen voor mijn stock te kunnen gebruiken(als ik mijn cursus voor fotografie heb tenminste) Buiten jij en Fahla mogen dat gratis gebruiken want ik wil namelijk bijverdienen zodat ik meer spaargeld heb voor later. ik werk namelijk maar halftijds vandaar dat ik dus een bijverdienste zoek. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 11:59 | |
| Ik zit elke dag van half 9 tot half 6 op school, ben ik tussen 7 en half 8 thuis, dus mijn commissions zijn het enige werk dat ik heb xD |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:04 | |
| Cool en is dat leuk om daarmee iets te verdienen? Wat zijn de meeste prijzen die voor manipulaties worden gevraagd? Ik bedoel ik probeer een beetje in te schatten hoeveel je ervoor kan vragen, zodat ik dat mss in de toekomst zelf zou kunnen doen. (Als ik er tenminste beter op word) En weet iemand hoe ik de serial number kan vinden voor photoshop CS5.1? Ik heb namelijk de trial gedownload en ik zou hem graag voor altijd willen hebben. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:06 | |
| Ik heb vanmorgen de serial gekocht voor het hele pakket, helaas maar voor 1 pc, dus sorry |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:09 | |
| Ik vraag van 20 tot 40 euro, en dan krijg je een bepaald pakket, op dit moment loopt het niet zo lekker, maar ben nu bezig met 2 websites waar ik 200 per voor krijg, dus dat is weer beter ^^
En ik heb laatste een logo ontworpen voor ene bedrijf, daar krijg je ook een lekker bedrag voor ^^ |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:10 | |
| Hoeveel kost de serial voor het hele pakket bedoel ik?? Hoe vinden die mensen jou dan? Is dat gewoon via DA? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:17 | |
| Websites etc. via school De serial? Wel ik heb korting omdat ik student ben van het mediacollege, dus het hele cs5 pakket voor 1 jaar was 111,50, en dan heb je alles, dreamweaver, illustrator, indesign, photoshop etc.
Via slim.nl |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:21 | |
| Wel ik ga er nu vandoor richting A'dam, tot morgen! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:24 | |
| omg happy <3 heb nu pauze en heb net een heel visitekaartje ontworpen :3 om 1 uur word hij ook gemaakt!! hoe awsome =D en daarna ga ik nog een poster maken, nou wat zal daar toch opkomen x'D |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:34 | |
| Good morning iedereen Wat ik vandaag ga doen? Carneval vieren ofc. @archanwolf: ik zit ook op HI2: Life Circle. En over de seriecode. Je kunt ze gewoon opzoeken, maar kans is dat het naderhand niet meer werkt. en of elke dag een andere moet invullen. Daarvoor moet je even de desbetreffende .dll downloaden. Als je precieze beschrijving wilt moet je even naar piratebay gaan eentje downloaden en de readme's doorlezen :] Dus.. dit weekend aw ik waarschijnlijk heel weinig, omdat ik wss veel uit ben |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|