|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:56 | |
| Carneval!!! Ga ge u verkleden?
|
|
| |
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 12:57 | |
| Niiiikkkiiiii! Als ik thuis ben wi ik printscreeeen! Of join me xD (A)
eerst nog 2 uur m'n mentor overleven.. :C |
|
| |
ArchaneWolf
Profile Number of posts : 64
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:07 | |
| @Ali : Aah ok dat is handig zeg en veel plezier nog in A'dam lol. Als je Amsterdam bedoelt, als ik weer eens verlof heb dan ga ik eens naar nederland komen xD, Moet dan ook wel sparen, want ik ga een cursus fotografie volgen en dat kost me al bijna 300 euro of meer zelfs. Gelukkig kan je tegenwoordig thuis alles zelf doen en moet je enkel dat doorgeven via mail aan je begeleider, dus daar ga ik me vanaf september mee bezig houden. Dit omdat ik zelf stock wil hebben die ik voor mezelf kan gebruiken zonder bij andere mensen te moeten gaan vragen. Al zal ik veel van die stock ook te koop zetten op DA, maar de leden van BMH die graag manipulaties maken, die hebben dan weer het voordeel dat ze dat gratis mogen gebruiken. Ik wil namelijk via mijn eigen stock eerst centjes verdienen, al hebben jullie hier een voordeel ervan. @Appeltje : Wat is je naam in Life Circle? Ik ben daar MythicalDreams en op Eternal Life ben ik BleedingWolf En die .dll download daar ga ik over nadenken, maar ik geloof dat ik dat al heb. Piratebay is eigenlijk illegaal dus ik denk dat ik Ali ga opvolgen en het gewoon ga kopen. Maar ik zie nog wel wat ik doe of hoe ik het doe. Het eerste waar ik me op ga concentreren is sparen voor eindelijk mijn cursus te kunnen volgen. Ik wil namelijk 600 euro gespaard hebben om begin september die cursus te kunnen betalen. Een voordeel is dat je er een camera bij krijgt als je de cursus neemt xD @iedereen : Ik zit met een dillemma voor een nieuwe merrie met ook Untamed voor de naam. Dit keer ga ik Untamed Beast aanmaken, maar zit een beetje te twijfelen of ik haar paarse manen en staart zou geven of niet. Iemand een suggestie voor me wat ik zou doen? Of een kleur die zou passen bij Untamed Beast? |
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:16 | |
| Jaaaah, rond 5 uurga ik verder. Lig nu op de bank hihi c: |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:21 | |
| Ellen, tis te zien wat kleur vacht ie heeft?? Paars is niet de kleur die ik bv aan een bont paard zou geven, ook niet op bruin eigenlijk ... De mijne hebben allemaal paarse ogen en zijn allemaal zwart met uitzondering van Hades.
=D |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:29 | |
| Jaaa, ik word sneeuwwitje <3 ghehe Zo papa van Rixan aangemaakt. Torak. :] Hoop dat jullie hem lief behandelen. muwhaha xd @Archane: Yup Piratebay is illegaal. maar goed daar heb ik um van. |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:34 | |
| @ Jennifer : Ik dacht meer aan een zwart of erg donkerbruin paard ofzo. Zoals chocolate bruin achtig en op een wit paard zie ik dat paars ook niet staan Roze zou wel op een wit paard kunnen of op een cremello of palomino, maar ik was van plan een donker paard te nemen daarvoor. Als staat roze bij een zwart paard ook niet slecht xD |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:35 | |
| Sneeuwwitje!! Vergeet de zeven shetlanders niet e. ;-)
Papa Rixan!! ö Zalig |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:38 | |
| Jaa; hoop dat ik hem goed krijg gespeeld. Hij moet nog erger zijn als Rixie. Paardje zonder gevoel. Deze zal ook geen merrie krijgen haha ^^ En de zeven shetlanders word een probleempje XD hahahahaha lol |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 13:39 | |
| - ArchaneWolf schreef:
- @ Jennifer : Ik dacht meer aan een zwart of erg donkerbruin paard ofzo. Zoals chocolate bruin achtig en op een wit paard zie ik dat paars ook niet staan Roze zou wel op een wit paard kunnen of op een cremello of palomino, maar ik was van plan een donker paard te nemen daarvoor. Als staat roze bij een zwart paard ook niet slecht xD
You're choose. =D kzou ook voor een donker paard gaan ofzo. ;-) |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 14:26 | |
| pff. Nu een half uur wachten op m'n bus.. Rond half 4 thuis, blech.. En dan met Rhhyyyys posten |
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 16:01 | |
| Er ligt allemaal kattenhaar op mn tekentablet. Õ3Õ Verdaacht.... *kijkt fronsend+denkbeeldigesik-strijkend Pinky's kant op*
This could really be a good life a good good life ~ <3
EDIT: Poep. xD De punt van mn pen is helemaal versleten. *gaat op zoek naar een andere* |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 16:34 | |
| Lalalala stage was epic <33 Stuur jullie zo wel wat ik gemaakt heb ;3 |
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 17:41 | |
| @ Nikki : misschien wou er een kat ook iets maken @Michelle : Waar ga je het tonen? Me wants to see it xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 17:47 | |
| ok, ik zal ze wel even fotograferen x'D
|
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 17:52 | |
| - Spoiler:
dat is t visitekaartje, het roze de achterkant :3 let niet op mn hoofd x'D maar dat is mn poster, als tekst staat er bij Never step back, Never fear, Never cry Stand strong like an angel.
|
|
| |
ArchaneWolf
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 18:34 | |
| Cool gemaakt xD Echt leuk als je zoiets kunt maken. Wou dat ik dat ook kon, maargoed ik hoop dat ik beter kan worden in mijn manipulaties. Aangezien ik die dan mss ga verkopen ofzo op DA, aargh ik vind geen mooi zwart plaatje om te manipuleren
Laatst aangepast door ArchaneWolf op vr 17 feb 2012 - 18:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 18:37 | |
| Ik heb dat wel bij een officiële drukker gedaan hea onderschat t niet, ik zou op mn eentje echt absoluut niet dat kunnen xD ik heb zo veel hulp gehad er mee. |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 18:46 | |
| Hehe, gelukkig dat iemand Sythka nog een beetje op prijs kan stellen _o-
Nu hebben we 3x A en 2x S als beginletter voor de schimmen XD
Can't waaait to play my Nëya <33 |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 18:47 | |
| Whahaha x'D Achilles is gwn epic >3
"Avanti toch, je wéet toch dat het eerste wat je je nieuwe fangirls bij moet brengen, is hoe ze fatsoenlijk kunnen buigen? Moeten zelfs, als je het min vraagt. Eén van je merries lijkt een beetje jaloers te zijn, ik denk niet dat mijn verschijning haar aan staat." grinnikte ze tegen de grote hengst die aan haar zijde stond. Sjahada's stem was melodieus en mooi, niet te laag, maar ook niet te hoog. Al met al een stem die hem deed grommen. "Wie is hier nou de Fangirl" Siste hij zacht terwijl hij bijna even sinister van Ayana naar Sythka keek.
meest geniale stuk uit mn hele post >3 |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 18:48 | |
| Hahaaha,
Had m daarstraks gelezen ja. Ik ben nu met Rhys bezig ^^ |
|
| |
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 20:00 | |
| Yeaahh, internet in het eftelinghuisje!! Echter met vaste kabel, eentje maar.. Terwijl er 3 laptops zijn haha. |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 20:03 | |
| Hahahaha, alsnog beter dan niets XD.
Maar wel lekker ^^ |
|
| |
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 20:42 | |
| Ja indd! En heb nu 2 potentiele foto's voor Patriot, mr twijfel nog! Mr met foto's zoeken vond ik ook een merrie, hihi. Alleen heb ik jaren niet gephotoshopt (en ben ook niet zo goed als de talenten hier) en heb ik het niet op deze laptop. |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic vr 17 feb 2012 - 20:43 | |
| Ik besteed het ook uit hoor. Een goed idee die Commissions xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |