|
|
Auteur | Bericht |
---|
Yazuki
Profile Number of posts : 31 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:06 | |
| Hahah dat is iig makkelijk ja x3
Maar halleluja bij Azacar weet ik niet eens meer wie de merrie's zijn x3 Oké 4 doen dan maar? :} |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:08 | |
| Av heeft ook ong. 35 nakomelingen, weet er maar een paar, had ze ooit eens samen met Jolien geteld, maar ben kwijt waar dat stond xD |
|
| |
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:10 | |
| Whahaahah. Ook heeerlijk.
Azacar: x Pablo -> Deina, Scylla x Cadsuane -> Shenandoah *GRRR, name is mine! x Furious -> Destroyer & Rebirth x Unknown -> Aaliyah x Dreamtime -> Nilou
Als het goed is was dit het.. De pleeg niet meegeteld XD |
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:15 | |
| Seriously waarom hebben ze zoveel nakomelingen Q . Q It's just TOO MUCH TOOOOO MUCH D: Geen enkel van mijn karakters heeft ooit veulens gehad hihi, maar ook geen partners (behalve Amiya - half - sinds kort). MAAR SERIOUSLY wajooo. o3o Wel vet |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:17 | |
| Even een vraagje over BMH zelf tussendoor, vinden jullie het fijn als de afgehandelde berichten van 'Art' gesloten worden, en verplaatst worden naar een voor jullie niet zichtbaar forum, of hebben jullie liever dat dit open blijft staan zodat het nog bekeken kan worden? (: |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:19 | |
| Pff. Mij maakt het niet uit.. Als t goed is worden die dingen dan toch wel opgeslagen etc. Ik heb iig Gaby dr plaatjes wel op m'n pc staan xD |
|
| |
Yazuki
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:27 | |
| - Sapphire schreef:
- Whahaahah. Ook heeerlijk.
Azacar: x Pablo -> Deina, Scylla x Cadsuane -> Shenandoah *GRRR, name is mine! x Furious -> Destroyer & Rebirth x Unknown -> Aaliyah x Dreamtime -> Nilou
Als het goed is was dit het.. De pleeg niet meegeteld XD Thanks Hun x3 Dat zijn inderdaad zijn echte kinderen ja. Ooh wacht ik vergeet er nog een paar :} Met Paige had hij er ook nog een dacht ik. En laten we die pleegveulens maar zitten zo denk ik haha. |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:31 | |
| Paige is nog niet bevallen + de naam van ahar zoon staat nergens XD |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:33 | |
| Ik heb persoonlijk een hekel als dingen naar het archief verplaatst worden. Ik hou er echt van om dingen terug te kijken namelijk. xD Dus ik zou ze gewoon sluiten en verder gewooon laten. 8D Maar ik weet dat niet iedereen het met me eens zal zijn aangezien sommige van een opgeruimd forum houden.... GRrrrr ¬¬ *spreekt uit ervaring* |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:39 | |
| Ik wacht wel even af wat de meeste zeggen, en dan overleg ik nog even, en dan kijken we wel wat we doen ^^ |
|
| |
Yazuki
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 16:47 | |
| God het is wel weer wennen met Azziepazzie RPG'en but het gaat goedkomen x3 Hij is mijn favo char after all n_n
Ik zou het ook gewoon sluiten ipv in het archief plaatsen om dezelfde reden als Nikki hier ^-^ |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 17:16 | |
| |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 17:58 | |
| *Kijkt elke drie seconden bij de OTM topics..* |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 17:59 | |
| Ok schatjes zeg even wat jullie hiervan vinden :3 - Spoiler:
Hoofdstuk 1: De gepeste. Duizelig bleef ze liggen. Haar ogen stil en gesloten. Haar hoofd dreunde en haar wang voelde pijnlijk aan. Het lachen doemde opnieuw op en drukte haar opnieuw omlaag. Ver ver omlaag, een diepe valkuil waar ze niet uit kon ontsnappen. Dagen, maanden jaren, hoe lang ging het nog door? Hoe lang zou haar leven nog zo blijven? Het leek een cirkel en ze ging rond en rond, rond en rond dieper naar beneden.. Waarom.. De pijn van haar wang was al bijna niet meer merkbaar. “Kom op kutkind!” Klonk zijn stem zonder enig medelijden en pijnigde haar nogmaals. Tranen gleden toch over haar wangen en het lachen werd nog pijnlijker, het drukte haar omlaag. Vernietigde haar en vermoorde haar. Tranen.. Niets meer als tranen die haar gevoel verraadde. Uiteindelijk lieten de gasten haar alleen liggen op de grond met een bloeduitstorting op haar wang. “O nee..” Klonk een stem licht in de verte maar ze werd licht in haar hoofd. Waar was ze op geland toen ze gevallen was? Ze besefte dat haar hoofd pijnlijk dreunde en toen ze haar ogen langzaam opende zag ze het bloed dat naast haar hoofd lag. Toen besefte ze dat haar hoofd pijnlijk op de stoeprand was geland. De pijn nam haar mee opnieuw naar beneden maar nu, nu dit zwarte haar overnam.. Kwam ze niet terug zelfs niet voor de sirenes en het gehuil waarmee ze werd afgevoerd.. Hoofdstuk 2: De pester. Lachen klonk even rond hem heen terwijl hij met voldoening in zijn ogen naar beneden keek. Schuldgevoel en kracht stroomde door hem heen. Het was toch haar eigen schuld, ze was niet sterk genoeg en daar moest ze voor worden bestraft, als hij dit niet deed, deed een ander het wel. Want hij was niet de enigste.. En dat hij haar net geslagen had en uitgescholden en omvergeduwd was enkel een teken dat ze dus absoluut zwak was. Maar toch, ze bleef stil liggen.. Met haar hand beschermend rond haar wang en bloed dat zich leek op te doemen op de stenen. “Shit.” Klonk de stem van een van zijn maten achter hem terwijl die aan zijn schouder trok. “Docent komt meekomen” Klonk zijn stem sissend en gewillig liet hij zich meesleuren om langzaam aan weer bij zinnen te komen. Zo snel ze konden rende ze het schoolgebouw in en deden nonchalant of ze net van de pauze kwamen die zojuist was afgelopen. Met snelle passen zoals de andere haastende scholieren maakte voort naar hun klaslokaal. Na enkele minuten kwam zoals gewoonlijk hun docent Nederlands en opende onwetend de deur om hen in te laten. Nog steeds hoorde hij van sommige complimentjes met wat hij daarnet had gedaan maar die vlogen licht aan hem voorbij. Zodra het geluid van sirenes te horen was sprongen leerlingen op maar werd hij ijzig stil. Zijn ogen schoten naar de stoel waar zij normaal zat achterin de klas. Maar ze was er niet.. En toen iemand de deur binnen kwam en hen tot stilte vroeg werden zijn ogen langzaam groter, de directrice stond met een serieus gezicht waar verdriet in te zien was voor de klas. “Jullie..” Klonk haar stem zacht terwijl ze naar hem en zijn groepje keek. Hoe langer ze hem in zijn ogen aankeek hoe bleker hij werd. “..Hebben het voor elkaar..” Haar stem leek bijna te breken terwijl ze haar ogen weer naar de klas richtte. “Esmeralda is.. In kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.. Voor zover we te horen hebben gekregen zit er een scheur in haar schedel.. Of het geneest en terug kan keren in normale toestand is nog maar de vraag.. Goed gedaan.” Met die woorden draaide ze zich om en verdween door de deur om de ouders van het meisje te bellen. Die laatste woorden.. Langzaam leek het zwart te worden voor zijn ogen.. Dit was niet wat hij had gewild.. Dit was.. Fout..
is voor nederlands opstel <333 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 18:54 | |
| - Mimi schreef:
- Ok schatjes zeg even wat jullie hiervan vinden :3
- Spoiler:
Hoofdstuk 1: De gepeste. Duizelig bleef ze liggen. Haar ogen stil en gesloten. Haar hoofd dreunde en haar wang voelde pijnlijk aan. Het lachen doemde opnieuw op en drukte haar opnieuw omlaag. Ver ver omlaag, een diepe valkuil waar ze niet uit kon ontsnappen. Dagen, maanden jaren, hoe lang ging het nog door? Hoe lang zou haar leven nog zo blijven? Het leek een cirkel en ze ging rond en rond, rond en rond dieper naar beneden.. Waarom.. De pijn van haar wang was al bijna niet meer merkbaar. “Kom op kutkind!” Klonk zijn stem zonder enig medelijden en pijnigde haar nogmaals. Tranen gleden toch over haar wangen en het lachen werd nog pijnlijker, het drukte haar omlaag. Vernietigde haar en vermoorde haar. Tranen.. Niets meer als tranen die haar gevoel verraadde. Uiteindelijk lieten de gasten haar alleen liggen op de grond met een bloeduitstorting op haar wang. “O nee..” Klonk een stem licht in de verte maar ze werd licht in haar hoofd. Waar was ze op geland toen ze gevallen was? Ze besefte dat haar hoofd pijnlijk dreunde en toen ze haar ogen langzaam opende zag ze het bloed dat naast haar hoofd lag. Toen besefte ze dat haar hoofd pijnlijk op de stoeprand was geland. De pijn nam haar mee opnieuw naar beneden maar nu, nu dit zwarte haar overnam.. Kwam ze niet terug zelfs niet voor de sirenes en het gehuil waarmee ze werd afgevoerd.. Hoofdstuk 2: De pester. Lachen klonk even rond hem heen terwijl hij met voldoening in zijn ogen naar beneden keek. Schuldgevoel en kracht stroomde door hem heen. Het was toch haar eigen schuld, ze was niet sterk genoeg en daar moest ze voor worden bestraft, als hij dit niet deed, deed een ander het wel. Want hij was niet de enigste.. En dat hij haar net geslagen had en uitgescholden en omvergeduwd was enkel een teken dat ze dus absoluut zwak was. Maar toch, ze bleef stil liggen.. Met haar hand beschermend rond haar wang en bloed dat zich leek op te doemen op de stenen. “Shit.” Klonk de stem van een van zijn maten achter hem terwijl die aan zijn schouder trok. “Docent komt meekomen” Klonk zijn stem sissend en gewillig liet hij zich meesleuren om langzaam aan weer bij zinnen te komen. Zo snel ze konden rende ze het schoolgebouw in en deden nonchalant of ze net van de pauze kwamen die zojuist was afgelopen. Met snelle passen zoals de andere haastende scholieren maakte voort naar hun klaslokaal. Na enkele minuten kwam zoals gewoonlijk hun docent Nederlands en opende onwetend de deur om hen in te laten. Nog steeds hoorde hij van sommige complimentjes met wat hij daarnet had gedaan maar die vlogen licht aan hem voorbij. Zodra het geluid van sirenes te horen was sprongen leerlingen op maar werd hij ijzig stil. Zijn ogen schoten naar de stoel waar zij normaal zat achterin de klas. Maar ze was er niet.. En toen iemand de deur binnen kwam en hen tot stilte vroeg werden zijn ogen langzaam groter, de directrice stond met een serieus gezicht waar verdriet in te zien was voor de klas. “Jullie..” Klonk haar stem zacht terwijl ze naar hem en zijn groepje keek. Hoe langer ze hem in zijn ogen aankeek hoe bleker hij werd. “..Hebben het voor elkaar..” Haar stem leek bijna te breken terwijl ze haar ogen weer naar de klas richtte. “Esmeralda is.. In kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.. Voor zover we te horen hebben gekregen zit er een scheur in haar schedel.. Of het geneest en terug kan keren in normale toestand is nog maar de vraag.. Goed gedaan.” Met die woorden draaide ze zich om en verdween door de deur om de ouders van het meisje te bellen. Die laatste woorden.. Langzaam leek het zwart te worden voor zijn ogen.. Dit was niet wat hij had gewild.. Dit was.. Fout..
is voor nederlands opstel <333 Mooi geschreven, schokkend verhaalt, maar zo waar, ben ook mijn hele leven lang gepest, geen fijne gebeurtenis :s |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 18:58 | |
| Ahw. Ik kan daar echt niet tegen, als mensen gepest worden. Ben zo blij dat dat in onze klas niet gebeurd. Maar het komt voor. En dan zit je daar, niet wetend wat je moet doen. --- Met een spastische beweging stak ze haar kop in het water. Trok hem direct weer terug omdat het zout in haar ogen brande. ÁÁAGHHHHH Nah, dat stuk kan ik beter niet in mn postje doen... o3o Dan verpest ik het laatste beetje aanzien wat ze nog heeft. Arm ding. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:04 | |
| Wahaha, Morrow is gewoon echt geniaal xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:09 | |
| - perfectperfection schreef:
- Mimi schreef:
- Ok schatjes zeg even wat jullie hiervan vinden :3
- Spoiler:
is voor nederlands opstel <333
Mooi geschreven, schokkend verhaalt, maar zo waar, ben ook mijn hele leven lang gepest, geen fijne gebeurtenis :s Dankje :3 Ik ben ook mijn leven lang gepest Alleen niet zo erg natuurlijk. |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:11 | |
| Morrow is meer een beetje zielig aan het worden. :') Het was niet echt mn bedoeling om op deze manier te schrijven voor haar. _o- Ze begint steeds meer richting Fawn te neigen kut. WAAR IS AMIYA ALS JE HAAR NODIG HEBTBOEHOEHOEEE
Aviedavie is trouwens wel de eerste die geen sarcastisch lijkende opmerking naar haar kop slingert. c:> *kijkt beschuldigend Maaike's kant op - die waarschijnlijk nu aan het eten is* |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:12 | |
| Wahaha, nee Av ziet een merrie en dat is het enige dat hij ziet xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:13 | |
| ik ben even pizza eten, toedels xx |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:16 | |
| Wahahahhaha, wat doet Rhys nu verkeerd.. Wat doe ík verkeerd..?
Fawnie dankt dus wel mooi dr kudde aan mij hoor... Tsfu! |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:18 | |
| - Sapphire schreef:
- Wahahahhaha, wat doet Rhys nu verkeerd..
Wat doe ík verkeerd..?
Fawnie dankt dus wel mooi dr kudde aan mij hoor... Tsfu! Als ik Fawn hierheen haal moeten Fawn en Syth absoluut een topicje <3 Kunnen ze eindelijk lovey dovey worden~ *D |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:19 | |
| Whahhhahaah xD. Zal wel heeeel geniaal zijn. Maar Fawnie is gewoon leuk <3 |
|
| |
SoulmadeMorrow
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic zo 19 feb 2012 - 19:22 | |
| ROFL. _o- DAN DOEN WE DAT MWUHAHAHA. :drogeSythface:<--:fawntrollface: |