IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 26 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 12:07

Oh, idg welcome back en voor het hoesten nog: betschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseh

Mouseh

Profile
Number of posts : 19
Status : Active

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 12:55

Ligt het aan mij of doet een plaatje in de navigatiebar het niet? D:
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 13:20

Het ligt niet aan jou, heb hier ook dat rare ding daar staan xD
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 15:02

navigatie wattes waar hebben jullie t over? Surprised
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 15:26

Mouseh schreef:
Ligt het aan mij of doet een plaatje in de navigatiebar het niet? D:

Als het goed is heb ik het opgelost. Heeft niemand er meer last van?
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 16:04

ik niet (:
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 16:20

Pff.. Rotschool.. :C

Waarom moeten zelfs de opdrachten en dingen die we krijgen onduidelijk zijn..?

*Overweegt wat characters te joinen voor de snelle postjes ipv die volledig uitgebreide van Gaby & Syth..*
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 18:18

ABUUUUUUUURUMBLFF~ *springt vol enthousiasme in het topic*

IK MOET POSTEN. MAAR. niet alleen hier. effuuu~ En ik wil met Fawn beginnen, maar eigenlijk moet ik eerst de postjes van Morrow afronden o3o dilemma dilemma...

en HAHA ik ben nog steeds onderschriftloos lol
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:01

En noch steeds geen inspiratie ... hoe leuk is dat. -_-
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:03

me neither Sad
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:25

Hallo iedereen~

Pff ik ben echt onactief geweest deze week. I'm really sorry. Van de week zal ik proberen meer actief te zijn!!

Ben vandaag 4rde geworden met dressuur ;D. En ga zo nog naar de bios; War Horse :']
Hoe was jullie weekend/vakantie? ;]
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:32

ben ook naar warhorse geweest, vond hem tegenvallen (:
ben ziek, dus niet veel aan hier..
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:36

Ja? ik heb van veel mensen gehoord dat hij goed was Razz achjaa; ik zal het wel zien :]

En awh.. wat heb je? :O
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:40

War Horses, ge gaat moeten wenen Pommie! Tis ne keizielige film naar et schijnt.
En proficiat met de vierde plaats!! =D
Appel

Appel

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:43

ghehe ik huil niet zo vlug. Hoewel als het om paarden gaat .. hmm T_T
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 20:51

Ik wed erop dat je gaat wenen. XD
Men broer zijn beste vriend (zo ne kloeke stoere macho) heeft hem gezien en hij was zelf aan het huilen.

Weet me in ieder geval te zeggen hoe hij was want kwil em ook zien. =D
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 21:15

Jennie, hij is zéker om te wenen, ik heb hem gezien Razz Wel wat langdradig eigenlijk, want je weet zowiezo hoe hij af zal lopen, maar niet slécht vind ik Very Happy
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 21:39

Pff.. Zie behoorlijk op tegen school morgen.. Alleen praktijklessen in het vooruitzicht en dus op het paardencentrum.. Met de rhino uitbraak in gelderland is dat niet zo'n heel leuk iets.. En het gaat allemaal gewoon door.

Juist, dus dubbele kleren voor paarden.. Zo maar even een oude jas opzoeken.. want kleren mogen niet bij anderen paarden zijn geweest.. :C
Waarom moeten ze zo moeilijk doen als het makkelijk kan? -> geen praktijklessen..
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 21:51

Aah Maaike, wil je ruilen? Ik mag de paarden die ik rij niet meer rijden, omdat ik op een andere stal werk.. Mag het terrein niet meer op uit voorzorgsmaatregelen, dus ga nu maar paar lesjes nemen op de stal waar ik werk ookal is het engels rijden, in ieder geval een paardje onder mn reet! (en moet morgen half 8 op mn werk zijn, mestdag!)
Maar verder leef ik met je mee haha! Veel gedoe is het zeker Smile Vind je veulenstory leuk!
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 21:57

Tja.. Tis zo dubbel allemaal. Maar op het praktijkcentrum komen echt mensen uit alle streken van het land. Plus ik ga in Gelderland naar school, dus nog grotere kans. Natuurlijk, ik kom niet op de dagen dat ik naar school ga bij m'n bijrijdpaardje.. Maar toch. Wassen is zo onhandig, moeders wast ook niet zo heel veel. En schoenen en jas is echt ee probleem. Heb wel een paardenjas voor Jaron, maar ik wil m'n goede jas niet aan naar school. Niet als ik moet mesten/toileteren/etc. Dat werkt gewoon niet.

En mijn stal schoenen heb ik zowel bij Ico (paard van vriendin) als op het ptc als bij m'n bijrijdpaard aangehad. Dus dat word ook nog even uitvogelen hoe te doen... Zie er in ieder geval goed tegenop..
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 21:59

Ja, ken het gedoe, is enorm onhandig! Ik rij op 2 stallen en werk op een (werk is belangrijkste; inkomsten), maar de stal waar ik het meest was (ivm rijden) heeft droes, dus dan was je met elke x als je naar een stal ging moeilijk aan het doen! Hopen dat alles snel voorbij is.
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 22:00

Indeed indeed. Maar dat zal vast wel niet.. :C

Tot die tijd mams maar goed instructeren hoe en wat te wassen..

But fijn dat je m'n veulending leuk vind ^^
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 22:12

ik vond warhorse erg slecht, slechte acteurs en slechte dialogen (A)
de enige scene was die van het jonge meisjes, dat was leuk en natuurlijk geacteerd, die hoofdrolspeler vond ik erg slecht. Maar dat is mijn mening (:
Ohja en die scene tussen engeland en duitsland was erg leuk, met die tang xD
Maar dat was het zo een beetje, zeker geen huilfilm xD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 22:17

Ik ga zo of even snel antwoorden, en anders morgenochtend een lekker lang tekstje (:
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Emptyzo 26 feb 2012 - 22:34

Haha, morgen weer school voor mij. Dus zal hem ook pas 's avonds kunnen joinen. Als ik uit de naam ben en een goede afbeelding gevonden heb die ik mag gebruiken..

Hoewel, ehb ook nog 'n commission van een Fries staan.. Mja, dat is ook zo cliché.
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 26 Empty

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 26 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 26 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX