misschien heb ik nog wel wat liggen als je mij pb't met wat je zoekt (:
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic zo 26 feb 2012 - 22:50
Ach, maakt mij niet uit. Zo lang het maar samen gaat met hoe z'n moeder eruit ziet. Dat is 'n bonte. Volgensmij met mustang..? Ach, weet niet meer zeker.
Maar het kan dus geen volbloed Arabier worden. Verder.. Tja, maakt me zoals eerder gezegd niet uit. Had nog geen beeld bij hem gecreëerd.
Edit Het plaatje dat Lye'et gebruikt is een Spaanse Mustang met een bay dun overo kleur xD
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 0:00
Ik heb net een heel lang inspiratievol tekstje gepost voor jou Ali x)
Jennes
Profile Number of posts : 179
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 9:54
Heb ook vier jaar op groenhorst gezeten. En of er nou kippenpest verkanspest of gekke koeien ziekte heerst die school weigert lessen te skippen. Haha maar vind je het een leuke school? Hoelang zit je al op die school?
Sapphire
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 10:33
Dit is mijn eerste jaar, volgend jaar m'n laatste. Heb t opzixh wel naar m'n zin met 3 dagen school, maar sommige dingen zijn gewoon te krom. Zit nu ook met telefoon op schoolinternet.. XD
We moeten perse aparte, schone kleren hebben en ontzettend veel moeite doen om t allemaal gewassen en apart te houden. Ik den de enige uit m'n klas die nog thuis woont, wassen is hier geen probleem, maar bij klasgenoten vvan mij wel..
Jennes
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 11:32
Ja inderdaad. Die wonen ook in barneveld? Haha ik woon er zelf een half uurtje vandaan dus ging ook altijd naar huis.
Maar wel minder.zo zijn ze dar geweoon want daar naast zit de vatkensschuur toch? Van ptc? En toen was er klauw zweer ofzo en moesten we daar gewoon heen echt stom. Ook toen voor ons best gevaarlijk..
Oh ja mon en klauwzeer heette het haha. Iedereen moest de varkens vermijden en niet in de buurt komen, overal werder kntsmet. En wij hadden les bij de varkens haha
Kusjes
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 11:53
Lalala ik verveel me
MAAIKE IK HEB ECHT MET JE TE DOEN EN JE WEET HET DROLLIEMOLLIE VAN ME <3 en ik zal vandaag ofzo dat topicje voor Syth openen hihi ~ alhoewel ik weet dat ik nog op zóoooveel andere plekken moet posten ewh, it's sow depressingg
maar Fawn zal lief zijn 8D soort van
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 16:45
yaaay~ Klaar met antwoorden ;D Hoop dat jullie iets kunnen met de antwoorden. Ik was niet overal even inspiratievol. :$
Gast Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 17:29
Ik ben nogal ziekjes, dus ik hoop snel te antwoorden maar weet niet of het gaat lukken..
Appel
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 17:40
ghehe no pressure, heb ik het ook rustig ~ ;P
Appel
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 17:40
Ahjaa; wel snel beter worden hé ;D ~<3
Jennes
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 17:52
Wou dat ik het iets drukker had aahh
Appel
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 18:07
haha, ik wilde soms dat ik het wat minder druk had. :'] Vooral omdat ik 't soms lastig vind om inspiratie te vinden om een goed berichtje te schrijven. Dus dan stel ik het meestal uit. En uiteindelijk als ik er aan begin komt het in me opborrelen. maarja, moet ik er wel aan beginnen ;P ~
waarom maak je niet nog een karakter aan? ;o
Gast Gast
Profile
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 18:10
Jennes, je kan ook even bij Plotting kijken, zoek nog mensen die het leuk vinden om mee te doen aan een verhaal, doen al heel wat mensen mee, krijg je lekker veel berichtjes ^^
Jennes
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 18:35
Ahh bedankt ik ga is ffies kieken tnx meis
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 18:44
Aaaah! Ik kan het haast niet geloven! Ik krijg deze vrijdag een pc met de nieuwste PHOTOSHOOOOOOPPPPP !! Muaha, Iluvvit! x3 Dan kan ik eindelijk verder met het uitwerken van mijn creatieeees (a)
Jennes
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 19:04
Oee spannend.. Haha
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 19:29
ff kijken, topic openen en antwoorden op ander forum en hier dan op Calliope posten <3 en ondertussen rustig verder zelda spelen :3
Sapphire
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 19:41
Pff.. Ik moet in totaal 11 posts maken. En m'n concentratie is eigenlijk ver te zoeken.. :C
*dwingt zich naar word document*
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 19:46
zit in mn hoofd XD maar goed, Calliope dus vrolijke liedjes luisteren XDDD
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 19:49
Pff, kga proberen ier op iedereen te antwoorden vanavond!
En menskes ... Binnenkort weer een mooi volle BLAUWE MAAN!!! whoehoe
SoulmadeMorrow
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 19:54
Over hoeveel dagen is de volgende BM? ö EN AWHWWW< MAAIKE, JE KUNT HET WEL. <3 ik ga nu ook postje voor Syth maken in het Valkyrie topic <3
Sapphire
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 19:56
*Daansjee* Volle maan Volle maan Volle maan Volle maan. WHooohoeeeee!
En een antwoord kun je me heeeel blij mee maken. Haha, nu verder met dat postje voor Fawniee <3
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 20:05
6-7 en 8 maart denk ik. Je moet maar eens bij de blauwe maan topic kijken. =D Daar staat alles keurig op een rijtje.
Het lukt me dus nog steeds niet om te antwoorden, alsof het hierboven in men hersenen allemaal geblokeerd zit. *Weent zeer hard!!!* XD
SoulmadeMorrow
Contact
Onderwerp: Re: Onzin topic ma 27 feb 2012 - 20:06
WHieeejj~ duimen dat ik hem dan wel af krijg vanavond/morgenochtend want daarna ben ik tot vrijdag bezet. xD
En dat zal ik doeen~ Dankjewel Jennifer :3
Laatst aangepast door SoulmadeMorrow op ma 27 feb 2012 - 20:07; in totaal 1 keer bewerkt