IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Back again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Back again Back again Emptywo 10 jul 2013 - 12:53


L e g o l a s


Donkere hoeven bewogen een redelijk groot paard over het gras. De grijze vacht van de hengst was vies, zijn manen hingen slordig over zijn hals en hij was mager. Waar was hij? Hijgend keek hij naar de plek. Orlais... Hij was terug in BMH! Verward keek hij om zich heen. Het was een gevaarlijke plek, maar hij was toch blij. Blij om terug te zijn. Hij stapte naar de zee en waadde er een beetje in om zijn vacht weer schoon te maken. Je zou niet denken dat hij was aangevallen in zijn vlucht. Waarom hij was weggegaan? Hij wist het niet, hij had zijn vrienden al een tijd niet gezien, daarom was hij weggegaan. Maar zijn oude vrienden waren ook niet buiten BMH. Dus hadden zijn benen hem weer terug gebracht. Alleen op de terugweg kwam hij in gevecht met een roedel wolven. Maar de enige wond die hij had zat op zijn hals. Tenminste, de enige nieuwe wond. Legolas hield zijn hoofd hoog, zodat er geen zout water in de wond zou komen. Hij wist hoeveel pijn dat deed. Na een paar minuten ging hij het water weer uit en liep naar de rotsen toen hij een ander paard zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptywo 17 jul 2013 - 14:40


L Y N N

De merrie hield haar hoofd laag aan de grond, haar roze tong bungelend uit haar mond. ‘Zo.. warm. Ik.. heb.. water.. nodig..’ klonk de droge stem van het indianenpaard, haast smekend. De valkenveer hing slapjes in haar lange, geklitte manen. Al dagen had ze geen enkele druppel water binnengekregen. Logisch dat haar slanke lichaam nu vrijwel uitgedroogd en op was, ze had hoe dan ook snel vocht nodig om haar organen te laten werken. Lynn wist dat ze het niet veel langer dan enkele uren zou volhouden, hooguit vier uur.
Inmiddels waren er van die vier uur, al twee uur voorbij gevlogen. Wat ging de tijd toch snel soms. Lynn spitste haar oren toen het geluid van de zee die tegen Orlais’ kliffen sloeg hoorde. Water. Misschien was het dan wel zout water, maar het was en bleef water in haar ogen. Meteen dreef de chocoladebruine merrie haar vermoeide benen tot een sukkelig galopje, veel meer energie had ze op het moment niet. Binnen minuten bereikte ze de ruige kust van Orlais met diens typerende klippen, parelwitte strand, wilde zee.. en een grijs paard? Nieuwsgierig schoten haar kleine oortjes naar voren, ze minderde vaart tot ze stilstond, en tuurde naar het andere schepsel dat het strand met haar deelde. Haar hart begon sneller te kloppen van opwinding toen ze de hengst bestudeerde. Zonder verder nadenken stormde Lynn op hem af, zijn naam vrolijk roepend. ‘LEGOLAS!!’ De merrie hield halt toen ze bijna tegen hem op botste, met haar hoofd gedrukt tegen zijn vieze hals, dat laatste had ze pas enkele secondes later door. Ze deed een stap achterwaarts en keek bezorgd naar haar vriend. ‘Je ziet er slecht uit, lieverd. Wat is er met je gebeurd?’ vroeg ze bezorgd. Oh ja, ‘lieverd’ was het koosnaampje die ze aan al haar vrienden gaf. ‘Hoe dan ook, ik ben blij je weer te zien.’

-flutje, moet even weer in haar karakter komen xD



Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptywo 17 jul 2013 - 15:01



L e g o l a s


Nog voor hij het paard wat hij had gezien had herkend, kwam deze op hem afgestormd. Legolas hield zijn hoofd verbaasd schuin, deed een paar passen naar achter. "LEGOLAS!!" Verbaast hield hij zijn hoofd weer normaal, waarna zijn mond open ging van vreugde. "LYNN!!" schreeuwde hij terug, totaal overbodig want de indianen merrie was al voor hem gestopt. Bijna was ze tegen hem aangebotst. Ze drukte haar hoofd tegen zijn vieze hals, die hij snel weg trok van haar schone vacht. Toch zat er nu modder op haar hals. Lynn deed een stap naar achter en bekeek hem. Daarna keek ze hem bezorgt aan. Legolas zuchtte, hij wist wel wat er nu komen ging. "Je ziet er slecht uit lieverd, wat is er gebeurd?" vroeg Lynn. Maar toen hij zijn ogen over haar liet gaan, zag zij er niet veel beter uit dan hij. Ze was uitgedroogd, dat was te zien aan haar vacht en ogen. "Hoe dan ook, ik ben blij je weer te zien," zei de merrie. Legolas glimlachte. "Ik ben ook blij om jou weer te zien, Lynn" zei hij. Hij dacht even na hoe hij haar eerste vraag zou beantwoorden. "Ik ben aangevallen," zei hij. Maar het viel wel mee voor hem. Lynn zou dat ook weten. Hij wilde altijd andere paarden beschermen. Koste wat het kost. "Wat is er met jou gebeurd?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptyvr 19 jul 2013 - 13:28


L Y N N

De merrie kreeg een warme uitdrukking op haar gelaat, enkel en alleen al omdat ze een oude vriend na zoveel tijd weer tegen het lijf was gelopen. Nu pas besefte Lynn hoeveel ze Legolas gemist had in haar leven, maar er was ook zoveel met haar gebeurd en op haar pad gekomen dat ze het zelf niet eens meer kon bevatten. Ook al oogde de hengst tegenover haar nu slecht en onverzorgd, met wat hulp van haar en enkele kruiden kreeg ze hem er vast weer bovenop. ‘Ik ben ook blij om jou weer te zien, Lynn.’ waren zijn woorden, waarna volgde, ‘Ik ben aangevallen,’ Haar blik kreeg weer die bezorgde uitdrukking van net. De merrie wist niet goed wat ze precies moest zeggen. ‘Vervelend voor je’ of ‘wat erg voor je’ klonk ook weer zo clique. Met haar hemelsblauwe ogen probeerde ze hem te laten zien dat ze het echt erg voor hem vond en hem wilde helpen, woorden lukten gewoon niet op het moment.
‘Wat is er met jou gebeurd?’ vroeg hij. Lynn door zijn vraag weer naar het heden getrokken. ‘Ik raakte een soort van uitgedroogd toen ik opzoek was naar mijn zoon Toran. En toen kwam in Orlais terecht en besefte me toen pas dat hier vrijwel alleen zout water te vinden was.’ sprak haar opeens kurkdroge stem. Haar ogen gleden naar de zee waar ze haar weerspiegeling in zag. De merrie schrok van het beeld dat ze zag. ‘Wat lijk ik uitgedroogd en mijn ogen zien zo.. hol en leeg.’ mompelde ze tegen haarzelf, niet wetend of Legolas het ook had opgevangen. Ze draaide zich weer om en speurde de duinen af, opzoek naar geneeskrachtige kruiden. ‘Wacht even, ik ben zo weer terug.’ Zonder verdere uitleg zette ze een galopje in naar de duinenrij, vijftig meter verderop. Haar oog viel op een paarskleurig bosje bloemen. Zonder verder nadenken plukte ze die en ging er mee terug naar Legolas. Ze legde de plant voor zijn hoeven neer. ‘Eet deze op . Ze voorkomen dat je koorts krijgt.’ beval ze, maar op vriendelijke toon.



Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptyza 20 jul 2013 - 21:42


L e g o l a s


Nadat de bruine indianen merrie hem gezien had veranderde haar gezichtsuitdrukking. Ook Legolas' uitstraling veranderde van pijnlijk naar vrolijk, nu hij zijn oude vriendin weer zag. Maar nadat hij zei dat hij was aangevallen kreeg haar gezicht een bezorgde uitdrukking. Legolas glimlachte en duwde zijn neus zacht tegen de hare. "Het is niets, echt." stelde hij haar gerust. Oke, het was een leugen, en als hij schoon was zou een blik op zijn buik dat ook meteen laten zien. Zijn hele buik lag open, maar door het vuil was dat niet te zien. Hij gaf Lynn echter geen kans om te antwoorden omdat hij meteen vroeg wat er met haar was gebeurd. ‘Ik raakte een soort van uitgedroogd toen ik opzoek was naar mijn zoon Toran. En toen kwam in Orlais terecht en besefte me toen pas dat hier vrijwel alleen zout water te vinden was.’ haar stem klonk ineens kurkdroog. De merrie keek naar haar spiegelbeeld in het water en schrok ervan. Hij zag haar mond bewegen, maar ving haar woorden niet op. Ze draaide zich om en liet haar blik over de duinen gaan. ‘Wacht even, ik ben zo weer terug.’ zei ze. "Wat ga je...?" vroeg Legolas, maar ze was al weg. Na even kwam ze terug en legde een bosje paarse plantjes voor hem neer. ‘Eet deze op. Ze voorkomen dat je koorts krijgt.’ zei Lynn bevelend, maar toch op een vriendelijke toon. Legolas liet zijn hals dalen naar de plant. Snel at hij het op en smakte een paar keer met zijn mond, de plant had totaal niet lekker gesmaakt. Hij keek of hij in de buurt een beekje zag. Misschien verder tussen de rotsen en dieper in het bos. Hij keek naar Lynn. "Kom," zei hij. "We moeten wat water vinden." Hij liep in het richting van het bos, en al snel zag hij tussen de boomstammen een beekje lopen. Hij wenkte de merrie met zijn hoofd. Hij zag al aan haar lichaam dat ze niet veel tijd meer had, nog langer zonder water en ze zou het niet halen. "Hier, drink. Snel." zei hij. Zelf spetterde hij voorzichtig water over zijn lichaam, zodat dat schoon zou worden. Hij merkte echter niet dat hij zo ook zijn buik schoon maakte, zodat alle wonden daar zichtbaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptyzo 21 jul 2013 - 14:52


L Y N N

De wind blies verse zeelucht in haar licht-bezwete gezicht, bracht een verfrissend gevoel met zich mee. Ze had de parelwitte stranden van Orlais altijd al prachtig gevonden, en voelde zich daarom ook aangetrokken tot deze plek. Al moest ze stiekem toegeven dat Seheron ook een bepaalde charme met zich meebracht. ‘Het is niets, echt.’ waren de woorden die de hengst met zich meebracht, terwijl zijn neus de hare ontmoette. Een elektrische vonk leek als het ware daarbij over te springen op haar. Lynn was dan ook meteen klaarwakker. Een warm gevoel nestelde zich in haar hart, maar de merrie verbande die meteen uit haar systeem. Ze herkende de betekenis van dit gevoel, maar al te goed zelfs. Jaren geleden, precies elf maanden voor Toran’s geboorte, voelde ze dit voor het laatst toen ze een one-night had met de hengst Rimero. Alleen dat was van korte duur geweest, en zeker niet zo aanwezig als in dit geval.

Ze schudde met haar fijne hoofdje, alles wat er met die ene aanraking te maken had gehad moest ze zo snel mogelijk vergeten, het was immers onmogelijk om.. nou ja, ‘iets’ te beginnen met een paard uit een andere rang. Haar aandacht werd weer naar de aarde gehaald door de kauwgeluiden die vanuit Legolas’ richting kwamen. Hij had dus haar bevel braaf opgevolgd, constateerde Lynn tevreden. ‘Kom, we moeten wat water vinden.’ zei de hengst, waarna hij in beweging kwam. Lynn spoorde haar uitgedroogde lijf tot een slome draf en volgde Legolas op de voet. Ze kwamen al snel aan bij een snelstromende beek met vers, koud water. Haar al droge keel begon nu nog erger te branden dan net. ‘Hier, drink. Snel.’ Braaf volgde ze zijn bevel op en strompelde richting het beekje. De merrie was minstens vijf minuten zoet met drinken; ze slokte zoveel naar binnen als haar lichaam aankon. Wanneer ze eenmaal klaar was, richtte ze haar blauwe ogen op Legolas. Nu al het vuil weggewassen door het water, waren de wonden goed zichtbaar. De kleine merrie ging naast de hengst staan en raakte met haar zachte neus zijn nu schone hals kort aan. ‘Ik ga je er helemaal bovenop helpen, Lego. Maar eerst heb je rust nodig.’ sprak ze vastbesloten. Ze stapte uit het water, liep naar een hogere gelegen plek met veel mos en legde haar kleine lichaam ter ruste. Lynn wenkte naar de hengst, waarna ze haar ogen sloot en genoot van de fluitende vogels in het bos.



Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptyzo 21 jul 2013 - 18:46


L e g o l a s


Toen hij zijn neus tegen de hare duwde voelde hij een verandering bij Lynn. Alsof ze ineens klaarwakker was geworden. De merrie trok haar hoofd weg en schudde er mee. Legolas keek haar aan. "Sorry, deed ik je pijn?" vroeg hij. Zo was haar reactie wel. Had hij een blauwe plek geraakt? Had hij haar pijn gedaan? Toen hij de kruiden had opgegeten draafde hij weg, op zoek naar een beekje of iets. Hij keek vaak over zijn schouder om te kijken of de merrie volgde. Toen ze bij een beekje waren begon de merrie snel te drinken. Maar toen hij zichzelf schoon maakte kwam de merrie naast hem staan en raakte zijn hals kort aan. ‘Ik ga je er helemaal bovenop helpen, Lego. Maar eerst heb je rust nodig.’ sprak ze vastbesloten. Legolas keek haar aan, terwijl ze naar een hoger gelegen plek ging en daar liggen. Ze wenkte hem en sloot toen haar ogen. Legolas stond nog steeds op dezelfde plek. Hij had geen hulp nodig. Het was niets, toch? Legolas zuchtte en keek naar zijn spiegelbeeld in het water. Nu hij schoner was zag je duidelijk de wonden en dat hij best mager was. Ach, misschien was een beetje hulp wel goed. Hij moest het toch een keer accepteren. Hij kon de wereld niet in zijn eentje dragen. Legolas liep naar de merrie toe en ging naast haar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptyzo 18 aug 2013 - 17:13


L Y N N

Nachtmerries terroriseerden de merrie haar nachtrust, en die had ze nog wel zo hard nodig, vooral deze nacht. Lynn was moe, uitgeblust en totaal op na uren zonder water te hebben moeten leven. Zwarte hond-achtige wezens met brandende, rode ogen vielen haar zowat de hele nacht bezig. Uiteindelijk, toen de nachtmerries hun toppunt leken te hebben bereikt, ontwaakte de merrie. Hijgend werd ze verder wakker, hoorde de vogels hun ochtendlied zingen en de bladeren ritselen van de fluisterende wind die door het bos waaiden. In de verte was de wilde zee van Orlais hoorbaar. Alles leek zo vredig, in tegenstelling tot haar nare dromen. Lynn voelde de warmte van de slapende hengst naast haar, het bezorgde haar een gelukkig gevoel vanbinnen, warmde haar helemaal op, liet haar de nachtmerries totaal vergeten. Een zacht uitdrukking klom langzaam aan haar gezicht omhoog, terwijl ze haar neus tegen die van hem aandrukte. Het moment duurde enkel maar kort, want een krakkend geluid van twijgen liet haar weer alert worden. ‘Lego, wordt wakker, ik hoor iets.’ fluisterde ze gehaast op angstige toon in zijn gehoorgang. Lynn stond op, rekte haar stijf geworden lichaam uit en keek in het rond, zoekend naar de dader die de takjes had laten knappen. ‘Wie is daar? Toon jezelf!’ riep de bange merrie, haar woorden weerkaatsend tussen de dunne dennenbomen. Haar uitdrukking werd nog serieuzer dan daarnet, toen een vijftal paarden –hengsten zo te zien- ten tonele verschenen. Bloed droop van hun halfgeopende monden, hun ogen stonden emotieloos en kil. Het deed haar koude rillingen laten lopen over haar ruggengraat. Ze drukte haar oren plat tegen haar schedel en hinnikte waarschuwend.
Sorry, kreeg er niet meer uit. Inspi met Lynn is een beetje weg :c



Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Emptyma 19 aug 2013 - 13:43



L e g o l a s


Legolas keek naar Lynn, die zo te zien al snel in slaap viel. Legolas was moe, maar hij dwong zichzelf wakker te blijven. Straks gebeurde er wat en dan lagen ze allebei te slapen. Maar toch legde hij al snel zijn hals op de grond en viel in slaap.

"Lego, word wakker, ik hoor iets." haar angstige stem maakte hem wakker. Shit! Hij was wel in slaap gevallen! Hij kon zichzelf wel trappen. Hij moest wakker blijven! Snel stond hij op samen met de merrie. Legolas hoorde nu ook twijgjes kraken. Zijn oren draaiden zich naar het geluid en hij hief zijn hoofd. "Wie is daar? Toon jezelf!" riep Lynn, maar Legolas hoorde dat ze bang was. Hij moest zelf ook toegeven dat hij bang was, maar dat liet hij niet aan Lynn zien. Dat zou haar angst geen goed doen. Legolas verstijfde een paar seconden toen een vijf tal paarden uit de bosjes kwamen lopen. Bloed droop uit hun monden en hun ogen stonden kil en zonder emoties. Legolas drukte zijn oren in zijn rek, naast hem hinnikte Lynn waarschuwend naar de hengsten tegenover hen. Legolas ging als vanzelf voor Lynn staan, om haar te beschermen. Zo was zijn karakter nou eenmaal. Dat is iets wat hij al jaren deed, dat wist ze. De hengsten kwamen dichterbij, maakte een wijde halve cirkel. Legolas snoof en stampte met zijn hoef op de grond. Ineens schoot de voorste hengst naar hem toe en hapte naar zijn schoft. Legolas steigerde en gaf de hengst een rake klap tegen zijn kaak. Ineens zag hij dat de andere hengsten ook in beweging waren gekomen. Hij draaide zich om naar de merrie, maar ineens versperden de paarden hem de weg. "Lynn!" schreeuwde hij. "Rennen!" Hij kreeg een trap tegen zijn ribben en vocht terug, maar tegen drie paarden tegelijk kon hij niet op. Hij kreeg trappen tegen zijn benen en zakte op de grond. Hij voelde dat een van de hengsten zijn voorhoeven op hem had gezet en hem zo dwong te blijven liggen. Waar was Lynn. Plotseling zag hij de merrie weer, samen met de overige hengsten. "Lynn!" Schreeuwde hij weer, maar hij kreeg weer een trap in zijn ribben en schreeuwde.

-zo, ik ging best lekker eigenlijk xd-

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Back again Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back again Back again Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Back again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Back again
» see you back again! <3
» Back
» Back !! :D
» I'm back babyyyyy !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Back again A2tpGgU :: » Archive :: Orlais-
» CHATBOX