| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 27 nov 2015 - 15:26 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 27 nov 2015 - 15:46 | |
| Weer een afwijzing gehad omdat ik 'teveel' ervaring heb.... T-T wtf..... |
|
| |
Femke
Profile Number of posts : 359 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 27 nov 2015 - 16:03 | |
| Hoe kan je te veel ervaring hebben? |
|
| |
Esperanza
Profile Number of posts : 23
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 27 nov 2015 - 16:55 | |
| Waauw super gaaf Eve!
@Mariëlle: Lol? :') |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 27 nov 2015 - 17:08 | |
| Ja dat vraag ik mezelf ook af.... |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 27 nov 2015 - 21:56 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 27 nov 2015 - 23:52 | |
| Woehh je hebt dr aangemaakt |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 28 nov 2015 - 7:57 | |
| O yes, een Marwari |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 28 nov 2015 - 14:03 | |
| Hihi, mims, spot ik daar een paar verwijzingen naar GoT bij dacosta? |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 28 nov 2015 - 15:46 | |
| @Femke, yesssss @Eve, maybeeeeeeee c: |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 28 nov 2015 - 20:47 | |
| Haaay peeps, hoe is het hier? Ik ga proberen mijn allerliefste Avanti actief te krijgen, niet dat iemand daar een topic mee wil maar goed. Mss maak ik een nieuw char, om de inspiratie op te peppen. Alleen de tijd heb ik er niet voor. -_- But, gonna try! =D |
|
| |
GhostAttack
Profile Number of posts : 133 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 28 nov 2015 - 21:08 | |
| Ik post ook wanneer ik weer tijd heb. Heb het er helaas nog even niet voor gevonden, morgen ook weer de hele dag weg omdat ik op wedstrijd ga. Mijn eerste keer L1 met mijn verzorgpaard! Heb er iets te veel zin in c:
Gaaf Jennifer, weet je al wat voor char het gaat worden?
|
|
| |
Esperanza
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 28 nov 2015 - 22:27 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 28 nov 2015 - 23:38 | |
| Wil iemand topicje met Dacosta? (Nee Jen geen Avanti x'd) |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 29 nov 2015 - 2:38 | |
| |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 29 nov 2015 - 9:22 | |
| Ik heb gisteren nogal een emotionele dag gehad, dus ik heb vannacht erg slecht geslapen en ik denk niet dat ik er nog een post uit ga krijgen vandaag :') |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 30 nov 2015 - 13:24 | |
| Waz is dat tegen mij ._. Want dan ren ik heel snel weg xD |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 30 nov 2015 - 18:05 | |
| *kruipt onder steen vandaan* Sorry peepz dat ik zo afwezig ben de laatste paar dagen/week, heb nogal een kl*te leven op het moment :c Ik wil wel posten, maar de inspi en motivatie zijn ver te zoeken momenteel.. |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 30 nov 2015 - 18:15 | |
| Geen zorgen Lies, we snappen je. Ik heb ook aardig wat meegemaakt de laatste dagen, dus als je een praatpaal nodig hebt staat mijn inbox voor je open. In ieder geval veel sterkte! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 1 dec 2015 - 11:39 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 1 dec 2015 - 12:15 | |
| |
|
| |
Esperanza
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 2 dec 2015 - 9:31 | |
| Ik ben zo niet klaar voor school. Ik kan echt niet wachten op de vakantie D: |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 2 dec 2015 - 13:48 | |
| |
|
| |
Mariëlle
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 2 dec 2015 - 13:49 | |
| sneeeuuuwwwwwwwww |
|
| |
Femke
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 2 dec 2015 - 13:51 | |
| Mariëlle, jouw sig is awesome! Zelf gemaakt? c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! | |
| |
|
| |
| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|