| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 30 dec 2015 - 23:19 | |
| Good evening everyone Heb opzich wel zin in een topicje, iemand die zin heeft om Madalyn aan te horen? |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 30 dec 2015 - 23:34 | |
| Pick me pick me pick me Als niemand anders zich meldt xD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 2:09 | |
| Pfoe vandaag druk bezig geweest xD (moet iig gaan slapen...) |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 10:13 | |
| Das best laat Mims wat heb jij onder je naam? XD goedemorgen iedereen laatste dagje van t jaar |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 15:17 | |
| Wauw ik kan niet beter t jaar uit gaan, single D: |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 17:00 | |
| |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 17:03 | |
| Hij was al superstil de afgelopen dagen, en vandaag vroeg ik of hij er klaar mee was, en toen zei hij ja, via whatsapp
echt geweldig D: |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 20:12 | |
| Auwth, niet leuk Bo.
Peeps, allemaal een geweldige jaarwisseling en het beste voor 2016! Ik was er niet echt afgelopen maanden maar hoop dat ik dat dat in 2016 wel kan zijn.
Enjoy your last hours! X |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 21:03 | |
| Awh Bo, dat is echt klote :c En zo kinderachtig van hem om het via de app uit te maken, zeker op oudjaarsdag. Als ik iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden <3
Guys, ik wens iedereen ook alvast een gelukkig nieuwjaar! <3
|
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 21:06 | |
| Iedereen fijne jaarwisseling! Jaa vind het een beetje zwak en laag, maargoed wat doe je ertegen |
|
| |
Mariëlle
Profile Number of posts : 601 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 31 dec 2015 - 22:55 | |
| Ah dat is heel erg lullig Bo.
Fijne jaarwisseling iedereen! |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 1 jan 2016 - 0:39 | |
| Gelukkig nieuw jaar iedereen! |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 1 jan 2016 - 0:53 | |
| Beste wensen voor iedereen <3 |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 1 jan 2016 - 0:55 | |
| |
|
| |
Femke
Profile Number of posts : 359 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 1 jan 2016 - 8:32 | |
| Gelukkig nieuwjaar en goedemorgen :'D |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 1 jan 2016 - 10:45 | |
| Goodmorning ~ Ik heb al weer lekker stalletjes staan uitmesten vanmorgen |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 1 jan 2016 - 11:38 | |
| Goodmorning and happy new year!
Lies, ik heb dat ookal vroeg achter de kiezen. Mijn paarden zijn ondanks het kabaal en het vuurwerk voorbeeldig geweest, de hele tijd staan slapen zonder echt naar iets om te kijken. Geweldige dat ze zijn! |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 1 jan 2016 - 12:05 | |
| Wauw fanatiek! Fijn dat alles goed is gegaan enzo Ik lig zegmaar op de bank, beroerd t jaar in met liefdesverdriet Maar ga wel zo posten |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 2 jan 2016 - 12:02 | |
| |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 2 jan 2016 - 14:51 | |
| Oh Bo, da's niet zo leuk..
Ik ga eens terug beginnen blokken, dus schrijven en posten zal er even niet inzitten. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 2 jan 2016 - 15:24 | |
| Oh Bo D= /hugg
sorry voor half afwezig zijn girlsss ik had t pittig druk met jaarwisseling enzo xD (en zou nu aan school moten werken...) |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 2 jan 2016 - 18:16 | |
| Het is voor iedereen, back to reality. Studeren, werken, school gaan, jeeej! Ik ben ookal weer druk bezig alles voor te bereiden om maandag weer te beginnen werken. Bleuuh. -_- |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 2 jan 2016 - 18:40 | |
| Ik heb gelukkig nog een paar daagjes extra vrij, maar succes all! <3 Altijd fijn om een paard te hebben die je altijd aan het lachen maakt |
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! za 2 jan 2016 - 19:08 | |
| Paarden zijn zo goede therapeuten |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! zo 3 jan 2016 - 15:58 | |
| Jaaah! Gosh ik maak t mezelf moeilijk, mega idee voor manip maar heb mn tekentablet bij mn vader liggen Dus ik dacht ik begin wel met muis, omdat ik het toch wel verpest, maar helaas niet xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! | |
| |
|
| |
| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|