| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 4 jan 2016 - 11:18 | |
| Aaah dat suckt Bo. Pfft, ik heb mijn eerste examen nog niet gedaan en ik ben het nu al beu! IK WIL GAAN RIJDEN!!!! Zo opgesloten zitten in mijn kamer is echt een nachtmerrie...
Zeg Jenn, hoe zit het met je boek en die schrijf wedstrijd? |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 4 jan 2016 - 11:23 | |
| Elleuww peepzzz c: Ik zat vanochtend al om kwart voor 8 bij de huisarts met m'n joggingbroek en pyjamashirt nog aan xD Dus ben nogal brak |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 4 jan 2016 - 15:12 | |
| Pfoe daggie niets gedaan xD Maar goed op naar t stadje en dan snel naar huis en posten |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 4 jan 2016 - 18:06 | |
| Evening peepz, nu even eten en daarna posttijd c:
@Mimi, wil je het topic van Pillie en Spectre nog voortzetten? ^^ |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 4 jan 2016 - 19:44 | |
| Jaaaah Wil nog ff wachten met specie volwassen maken anyway xD |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 4 jan 2016 - 20:00 | |
| Yay c: Dan post ik zodra ik m'n postje voor Ves af heb :3 |
|
| |
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! ma 4 jan 2016 - 21:23 | |
| Zoh ik heb weer gesport vandaag, en 2 posten eruit gegooid nu lekker op de bank zakken een aanrommelen |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 5 jan 2016 - 12:34 | |
| |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 5 jan 2016 - 12:48 | |
| Uhhhm een beetje prutsen, of iig zo bedoel ik het xD was aan t werk met een kader |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 5 jan 2016 - 13:39 | |
| whooo up to date met postjes xd |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 5 jan 2016 - 14:35 | |
| Dit kan ik er ook nog wel bij hebben, m'n ouders gaan scheiden.. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 5 jan 2016 - 14:54 | |
| |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 5 jan 2016 - 17:13 | |
| Het zat er al weken aan te komen, maar toch blijft het een shock ;-; |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! di 5 jan 2016 - 18:57 | |
| Heey Peeps,
ga vanavond proberen posten. Als het lukt, mijn gedachten zitten bij volgende week. x'D |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 6 jan 2016 - 11:10 | |
| Hugg Lies Komt wel goed Jenn I haz faith in you!!
Meh als eerste op school zijn sucks xd Verveel me zo dat k een krant aan t lezen ben en wordt nu heel raar aangekeken :') |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 6 jan 2016 - 11:13 | |
| Ik hoop voor je mee Jenn, komt goed Awwwh Mims xD |
|
| |
Banaan
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 6 jan 2016 - 14:17 | |
| Elleuw peepz =D
Zo even naar de paardjes om de weilanden schoon te maken en daarna posten c: |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 6 jan 2016 - 17:45 | |
| Phoe, eerste examen en het ging niet goed! |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! wo 6 jan 2016 - 18:26 | |
| Dat is balen Eve!! Ik kruip vooruit met m'n manip, straks weer verder met manen |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 7 jan 2016 - 10:03 | |
| ik sterf even van blijheid mooie delly |
|
| |
Exca
Profile Number of posts : 73 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 7 jan 2016 - 12:12 | |
| Nog 4dagen en dan begin ik met mijn examens ;_;
Hoe gaat het hier met iedereen? c: |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 7 jan 2016 - 14:20 | |
| hihi ik hou van random topics binnen vallen c: |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 7 jan 2016 - 19:38 | |
| ghehehe damn you, Thri was zooooo ver |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! do 7 jan 2016 - 19:43 | |
| |
|
| |
Eve
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! vr 8 jan 2016 - 16:28 | |
| Vanavond Versialles op tv!!!!! WHIEEEE!!! Nog mensen die gaan kijken?
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! | |
| |
|
| |
| Het Back on Track Onzin Topic! | |
|