IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Black and Lazy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Black and Lazy Black and Lazy Emptydo 23 feb 2012 - 20:07

Black and Lazy NightRiverwebspic


Youkai

de zon scheen practig over her veld. echt het weer waarbij je in het gras gaat liggen, je ogen dichtdoet en gewoon geniet van het zonnetje. en dat deed ik ook. Uitgestrekt lag ik tussen het lange gras en de bloemen. vlinders vlogen rond mijn bhoofd en rusten uit op mijn zwarte vacht.

mijn starrt ging af en toe eens op en neer om zo'n beue vlieg duidelijk te maken dat hij moest oprotten. maar ik hief mijn hoofd niet eens op of opende mijn ogen. Ik hoorde wat ruisen door het gras, een paard dat langkwam. niet mijn zorg.

klets, weer een vlieg weg en ik zuchte even. maar met idere minuut leken die vliegen vlugger en vlugger op je af te komen. opeens schoot ik recht, mijn oren in mijn nek en riep uit: "wie stuurt die verdomde vliegen mijn kant uit!!"



Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyvr 24 feb 2012 - 19:49

'jack had een hekel aan dagen zoals deze de verdomde vliegen ook rot beesten waren het en ze moesten altijd hem hebben, na geirriteerd een stukje gewandelt te hebben komt er een bekend paard in zijn gezichtsveld. Zijn eigen broer nogwel al hadden jack en Youkai nooit echt een goeie band gehad, zeg maar gerust gewoon geen band. '' wél verdomd leeft hij ook nog '' mompelt hij even zacht om er vervolgens op af te stappen.

Zijn schaduw viel over de liggende hengst heen en Jack observeerde hem even, ze leken niet zo heel erg veel op elkaar al waren ze wel allebij groot en gespierd en de kleur dan. maar meer overeenkomsten zag hij even niet. Als de zwarte liggende hengst dan opeens op springt om de vliegen te vervloeken, kan hij een glimlach niet verbergen, góh haddden ze toch nog iets gemaan, ze HATEN die verdomde vliegen.' ''há hallo broertje'' zegt hij sarcastische tegen Youkai, zou die hem uberhaudt nog wel herkennen? Misschien was dit wel het begin van een goeie vriendschap.. Of niet.
.

[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyvr 24 feb 2012 - 20:10

Black and Lazy NightRiverwebspic


Youkai

Mijn blauwe ogen schoten naar het paard dat naast mij stond. groot, zwart, Friesachtig lichaam. ik snoof kort en zocht zijn ogen op. "god, leeft gij ook nog." kwam er wat minachtend uit mijn mond.

ja, Jack herkende ik nog wel, ook al was het al jaren geleden dat we elkaar ooit nog gezien hadden. maar die ontmoeting was anders in mijn hoofd blijven zitten. we waren beidde jong, als ik me niet vergist, scheelden we zelfs niet zoveel in leeftijd.
en in onze jongen jaren waren we beidde ... wel ...dom ... om het kort te zeggen. Hij woude perse Avareth zijn aandacht hebben en de beste zoon voor hem zijn. En die woorden waren niet zo goed in mijn aarde gschoten. Ik had rustig het contact tussen mijn vader en mij opgebouds tot een sterke band ... ik was benieuws hoe ver Jack was gekomen met die toen nogal arrogante smoel.

maar paarden kunnen veranderen, zo was ik ook veel verranderd. pijn en verdriet hadden mijn geteken. en de littekens in mijn nek en over mijn rechteroog waren er het duidelijkste bewijs van. ik had moeten verranderen om te overlevel. net zoals vele van mijn kennissen dat ook hadden moeten doen. Dus wie weet was Jack nu een liefe hengst geworden, met een gezinnetje .. een veulentje .... eumm ....

PS: dit kon ik echt niet laten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyvr 24 feb 2012 - 20:44

'jack is even verbaast over wat de hengst zegt, het leken zijn woorden wel alleen had jack ze niet hardop uitgesproken een grijns komt dan ook te voorschijn, Misschien leken ze toch wel op elkaar? '' ik dacht net precies hetzelfde, fijn he om elkaar weer te zien'' roept hij dan vrolijk uit.

Jack was zeker veranderd, hij had zijn vader totaal links laten liggen. Het boeide hem echt geen ruk meer, dat hij zo jaloers is geweest bah hij walgde gewoon even van zichzelf, ondanks dat de hengst volwassener was geworden en zijn puberale trekjes waren verdwenen had hij nogsteeds diezelfde norse kanten, je kon zo over jack zeggen dat hij 2 persoonlijkheden had. Zo kon je met hem leven en zo gewoon echt niet.

''én hoe is het jou vergaan in het leven? leuke merrie, heb ik toevallig een leuk neefje of nichtje?'' vraagt hij hem dan even nieuwschierig, Jack wist niet waarom maar opeens kwam er een vreselijke intresse naar deze hengst opzetten.. Misschien was het toch wel fijn om een goeie band met Youkai te krijgen. Aangezien Jack niet meer echt met zijn familie omging hij sprak zijn moeder haast ook nooit meer, Ondanks hij wist dat die verdomde merrie hem altijd wel in de gaten zou blijven houden.


hihi loveit, hoe oud zijn jack en youkai eigenlijk..?
.

[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyza 25 feb 2012 - 13:44

Black and Lazy NightRiverwebspic


Youkai

Ik zuchte kort en rolde kort met mijn ogen. "heel plezant, ja." ik duwde mijn neus kort in het gras om wat uit de grond te trekken en erop te kauwen. mijn blik ging evben over op de andere paarden die rond aan het grazen waren, op hun gemakje. alles leek zo vredig ... maar we wisten allemaal dat dit maar schijn was.

Ik draaide mijn hoofd terug naar Jack wanneer hij verder blijft kletsen. "mooi merrie, half. een neefje, ja." zeg ik met een grijns.
enkele jaren geleden had ik een korte relatie gehad met mayalinde ... een merrie van plezier als je het zo mah noemen. maar die ene nacht had echter wel het resulttaat dat Daimin op de wereld was gekomen.

alleen had ik hem mooi mogen opvoeden. Maya had hem achter gelaten en ik had ermee gezeten. niet dat ik er verveeld me zat mijn eigen zoon op te voeden, maar om als hengst een veulen op de voeden ... dat is niet de gemakkelijkste taak.

"en jij?" komt er uit ik was toch benieuwd om Jack zelf al iemand had. of was het een traditie in onze familie dat de hengst gedoemd waren om van merrie naar merrie te fladderen.

PS: eum, effe denken. heb het hier ergens op geschreven. als ik me niet vergist, is You ergen rond de 18 jaar. niet dat ik hem altijd zo out speel, maar uitgekerend volgens een logische wijse is hij daar niet ver van XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyza 25 feb 2012 - 15:06

'jack luisterde aandachtig naar hem, zozo hij had dus toch nog ergens familie lopen, een neefje nogwel. Stiekem vond jack het leuk om dit te horen, Oh god hij was soms echt een softy het was ongeloferlijk.

Als jack dezelfde vraag krijgt word hij even stil, Had hij eigenlijk wel een vaste merrie gehad? of iets? vader was hij sowieso niet, gelukkig maar stel je voor kleine jacks dan zou je toch knetter gek worden? even dacht de hengst aan de kleine witte merrie Arwen, zij had echt zijn hart gestolen maar of ze nou echt iets hadden gehad dat wist hij niet, Arwen was nogal ehm, gecompliceerd en ze was nu ook weer verdwenen dus nee dat telde niet echt. '' neenee geen merrie geen veulens, gelukkig maar moet er niet aan denken '' besluit de hengst dan maar te antwoorden op zijn vraag.

Jack brengt zijn neus even omlaag om vervolgens een pluk gras uit de aarde te trekken, ''weetje, ik ben benieuwd hoeveel half broers en zussen wij hebben..'' floept er dan eens uit zijn mond, even draait hij zijn hoofd weg om om zich heen te kijken, soms had hij het welleens gehad dat hij serieus een paard zag wat familie had kunnen zijn, aangezien avareth wel meer merries heeft gehad dan Icecube en zijn moeder..

beeeeetje inspiloos sorry, pff ik wil niet dat ze 18 zijn, zullen we er 10 jaar aftrekken hahah!
.

Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyza 25 feb 2012 - 15:24

Black and Lazy NightRiverwebspic


Youkai

Ik keek kort even rond terwijl ik het gras doorslikte. de wind speelde even met het lange gras, mijn manen en mijn staart en liet mijn rode maantop ferm oplichten tegen de blauwe hemel. mijn ogen was nog steed ijsblauw en leken soms op ijskristallen.

"even kijken ... daar 1, hier 1 ... daar nog eens 2 ... eum ... ik heb 4 volle broers en zussen ..." kort stopte ik om even op te tellen waar ik zat. "wel, reken maar een stuk of 15 ..." zei ik voor ik terug mijn neus in het gras stak. Ik snoof kort en een bij vloog weg. gelukkig maar. ik had geen zin in een bijensteek. het juikte, het deed pijn en het zag er onozel uit.

"maar soms denk ik ook, als ik iemand zie: is dat een broer van mij? ik heb er tusen de jaren wel hiert en daar een tegen gekomen.. maar ik wil ze niet allemaal kennen. ik wil niet weten bij wie mijn vader allemala heeft gezeten ..."

PS: heb mealtijd al afgevraagd, hoe Glow of You zou reageren XD en wat Jack zou doen moesten die opeens een veulen krijgen XD


Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyza 25 feb 2012 - 16:18

'jack greens even kort, het was toch eigenlijk gewoon smerig hoe zijn vader was? van hot naar her had de hengst gelopen hij had zeker meer dan 20 nakomelingen dat moest wel.. hij had ontzag voor de hengst die zijn vader voorstelde maar hij schaamde zich ook voor hem.

Jack dacht ook eens diep na, had hij echt volle broers en zussen? nee die had die niet.. en van al die halfzussen en broers hield hij alleen van zijn halfzusje sunshine, hij zag haar dan ook gewoon als zijn zusje ondanks dat ze een dochter was van rixan.. '' ik heb geen volle broers of zussen, zat half broers en zussen maar geen volle, en van al die veulens lijken wij uitgerekend het meest op elkaar.'' zegt hij met een grijns op zn gezicht, eigenlijk had hij helemaal niet zo'n hekel aan youkai hij vond hem zelfs wel aardig.

''haha ja dat heb ik nu ookal meerdere keren gehad, soms best beschamelijk vind je niet? we zijn één van de zovele veulens van avareth. '' zegt hij dan hoofdschuddend. een rilling loopt over zijn rug als hij al die merries voor zich ziet, hij had zeker al veel harten gebroken. ''arme merries'' zegt hij dan grinnikend, aangezien ze zulf ook zo konden zijn als ze het zouden willen, jack was toch trots op zichzelf dat hij niet precies op av leek ondanks dat hij dat wel altijd had gewilt.

'' Zullen we iets gaan doen? ik voel me bekeken hier'' jack had altijd al een hekel gehad om telang op een plek te blijven staan hij werd er zenuwachtig van..

hoebedoel je precies? als youkai en glow een veulen krijgen? haha oh god dat zou drama zijn. maar glow is te oud voor veulens, jack heb ook nog een leuke halfzus sunshine haha.
.

Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyza 25 feb 2012 - 16:41

Black and Lazy NightRiverwebspic


Youkai

Ik slikte kort bij aijn woorden. Hoe meer ik het bekeek en hoe langer ik erover nadacht was ik niet zo verschillend van mijn vader. Ik was een even grote rokkenjgaer als hij. maar dan wel eentje die voor zijn veulens zou opkomen. Ik kon het niet om erzommaar eentje achter te laten. het was mijn bloed, mijn toekomst dat daar rondliep.
Maar als er een schone merrie passeerde dan had ik het wel gezien. ik grinnikte kort bij die gedachte en schudde mijn manen even door elkaar.

"1 broer en 2 zusters." zei ik kort tijdesn het schudden, duidend op mijn volle broers en zussen dan. "en ik denk dat mijn moeder een van de weinige is die onder zijn bescherming staat ..." voegde ik eraan toe. Avareth had altijd al veel ontzag gehad voor mijn moeder. waarschijnlijk waren zij en Myou misschien 1 van de enige die echt tot Avareth waren doorgedrongen ...

"goh, tot zover ik gehoord heb, kon mijn er anders wel wat van." zeg ik wanneer ik mijn benen even strekte. "dus de meeste zullen wel een nacht van hun even hebben gehad." mijn staart vloog door de lucht en ik briest zacht. "die andere natuurlijk ...." maar ik bedacht er wel bij dat Avareth niet altijd de 'brave' was geweest. in tegendeel ... Hij had zelfs een hengst vermoord die mijn zuster had verkracht....

na alles eens goed los geschud te hebben verzette ik enkele stappen. "misschien best, dan blijven die vliegen even weg." en ik stapte rustyig een richting uit, het kon me niet schelen naar waar, zolang die vliegen maar wegbleven.


Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyza 25 feb 2012 - 21:54

'jack glimlacht wrang, ''ik weet niet of dat ook voor mijn moeder geld ze hebben een aparte.. relatie? haat liefde ofzo vreselijk irritant'' jack dacht eens na over de woorden van youkai, nee hij zei ook nooit zijn veulens in de steek laten hij wist hoe het was om opgevoed te worden door alleen je moeder het kon heel vermoeiend zijn zowel voor t veulen als voor de moeder.

Bij de volgende woorden van Youkai begint de hengst te lachen, '' maar dat kunnen wij ook geven, daar doelde ik alleen niet op ik had het over al die merries met gebroken harten die zo verliefd worden op hem'' verteld jack hem dan maar met een vrolijke grijns op zn smoel ja d ehengst was uitmuntend vrolijk vandaag het werd gewoon eng. Rustig stapt jack achter youkai aan zo nu en dan een vlieg dood meppend. ''pfff wat is het nut van die verdomde beesten ja ons leven zuur maken'' mompelt hij dan doelend op die vervelende vliegen en horzels.
.

Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptyzo 26 feb 2012 - 14:25

Black and Lazy NightRiverwebspic


Youkai

Ik keek kort opzij naar de iets te vrolijke hengst en ik zuchte. hoe kon iemand nu zo vrolijk zijn ... Ik zwiepte met mijn staart e wandelde verder. "iedereen heeft dat wel ... en niet alleen de merries die hij heeft achtergelaten. "zei ik wat serieuzer. het leven ging niet over rozen en zonneschijn. in tegendeel ... het was meer de andere kant en je kon enkel hopen op en beetje geluk.

wanneer ik me tussen de bomen beweeg word het iets kouder en de vliegen zijn opeens weg. ik grijns kort en wandelde verder, mijn manen over mijn ogen, vooruit sloffend.


Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Emptydi 28 feb 2012 - 0:45

'jack bleef rustig naast de andere zwarte hengst stappen en zuchte eens diep, ja Youkai had wel gelijk, het leven kon echt een hell zijn, en geluk bestond niet je moest je zelf gelukkig zien te maken want anders zou je het niet redden in deze wereld het was soms best zwaar als je er alleen voor stond. Hij had toch wel respect voor zijn moeder als hij er zo over na dacht.

’’ja je hebt wel gelijk.. Algoed waar gaan we eigenlijk heen?’’ besluit hij hem dan maar te vragen, ze konden wel rondlopen zonder doel naar gewoon iets, maar ze konden ook bedenken waar ze dan in godsnaam heen konden gaan

inspiloos menn!
.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Black and Lazy Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black and Lazy Black and Lazy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Black and Lazy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Lazy Basterd
» A lazy, sunny day [& Freya]
» Men in black...
» Black Rain
» Black Rain.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Black and Lazy A2tpGgU :: » Archive-
» CHATBOX