|
|
Auteur | Bericht |
---|
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 10:52 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:02 | |
| Ik ga proberen te posten op paar topics vanmiddag. Zonder kader met mn mobiel, Wish me luck |
|
| |
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:03 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:03 | |
| |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:06 | |
| Gheheh~ bij mij komt er wss ook niet veel van om te gaan antwoorden.
Eerst school en dan paardrijden en hem eens flink poetsen, want die ziet me er uit. O.o Naja; ik ben wel te vinden op de chat ghehe ~ |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:08 | |
| ^^ ik ook, gezellig, school is toch saai |
|
| |
Sapphire
Profile Number of posts : 594 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:10 | |
| Ali.. Heb je nu tijd om Rhys zijn join ding aan te passen? Mits je t natuurlijk goed keurt xD Rank 1 Rhys Venann hybrid | Stallion | Bronze eyes | Bronze wing marking on shoulder | Rank 1 | Sapphire
Character: Kind, loving, peaceful, protective and realistic. Over het algemeen is Rhys een hengst die met haast iedereen wel overweg kan. Of het nu normale paarden betreft, iemand van het volk van zijn moeder of iemand die net zoals hij een halfbloed is. Echter ervaart hij daardoor wel enig onbegrip met bepaalde emoties die door zijn lijf kunnen gieren, die hem bezig houden terwijl hij er tegelijkertijd helemaal niets van snapt. Sommige emoties en gevoelens heeft hij uit kunnen vinden, snapt hij van onder tot boven, maar dit zijn ze nog lang niet allemaal. Nieuwe ontmoetingen treed hij ondanks zijn aparte verschijning –hoog op zijn benen, korte maar compacte rug, grote ogen en smalle hals– altijd met een vriendelijke glimlach tegemoet. Hij gaat dan ook uit van de goede wil van een ander, vanuit zijn optiek de enige manier om een eerste ontmoeting goed te laten verlopen. Daarnaast speelt zijn jeugd hier ook een grote rol bij. Als geen ander heeft hij geleerd hoe moeder natuur en al haar leven lief te hebben, waaronder dus ook de partijen waar zijn ouders tot behoren. Hiermee komt ook dat hij anderen belangrijker vind dan zichzelf. Ben je eenmaal belangrijk voor hem, of het nu op een vriendschappelijke manier, liefde of een familieband betreft, dan is hij bereid alles voor je te doen. Voor Rhys is zijn leven helemaal niets waar zonder diegene om je heen die het speciaal maken. Toch blijft hij ook met een realistische kijk op het leven rondlopen, in zeven sloten tegelijkertijd zal hij ook niet zomaar lopen. Maar haast alles kijkt hij met optimisme tegemoet, natuurlijk uitzonderingen daar gelaten.
Past: In zijn jeugd zijn niet echt noemenswaardige gebeurtenissen geweest. Natuurlijk heeft hij zoals haast ieder wel gezocht naar wie hij is en wat het allemaal betekend, maar slecht heeft hij het nooit gehad. Ook is zijn jeugd anders geweest dan die van vele anderen. Geboren en getogen bij de Venann heeft hij hun kijk van de wereld overgenomen, beter weet hij ook niet. Echter is er maar een iemand geweest met wie hij goed overweg gekund had, iemand net zoals hij, een halfbloed. Lang van haar gezelschap heeft Rhys niet kunnen genieten, het lot had haar van hem weg getrokken en hem alleen achter gelaten. De drang om diegene te zoeken die hem als geen ander begrijpt heeft ervoor gezorgd dat hij naar vele kalme en vredige jaren op zoek is gegaan naar deze merrie. Hoe ze er tegenwoordig precies uit zag wist hij niet, alleen dat ze net zoals hij lange benen had, een smalle hals, grote ogen en een korte maar compacte rug. Are you ready or not? |
| - Code:
-
[font=Verdana][table align="center" bgcolor="000000"][tr][td][center][img]http://i42.tinypic.com/zl4200.png[/img][/center]<table align="center" width="500"><tr><td align="center"> [size=9][color=NavajoWhite][right][color=#CD7F32]Rank 1[/color][/right] [center][size=18][color=#CD7F32]Rhys[/size][/color] Venann hybrid | Stallion | Bronze eyes | Bronze wing marking on shoulder | Rank 1 | Sapphire[/center]
[justify][b]Character:[/b] [i]Kind, loving, peaceful, protective and realistic.[/i] Over het algemeen is Rhys een hengst die met haast iedereen wel overweg kan. Of het nu normale paarden betreft, iemand van het volk van zijn moeder of iemand die net zoals hij een halfbloed is. Echter ervaart hij daardoor wel enig onbegrip met bepaalde emoties die door zijn lijf kunnen gieren, die hem bezig houden terwijl hij er tegelijkertijd helemaal niets van snapt. Sommige emoties en gevoelens heeft hij uit kunnen vinden, snapt hij van onder tot boven, maar dit zijn ze nog lang niet allemaal. Nieuwe ontmoetingen treed hij ondanks zijn aparte verschijning –hoog op zijn benen, korte maar compacte rug, grote ogen en smalle hals– altijd met een vriendelijke glimlach tegemoet. Hij gaat dan ook uit van de goede wil van een ander, vanuit zijn optiek de enige manier om een eerste ontmoeting goed te laten verlopen. Daarnaast speelt zijn jeugd hier ook een grote rol bij. Als geen ander heeft hij geleerd hoe moeder natuur en al haar leven lief te hebben, waaronder dus ook de partijen waar zijn ouders tot behoren. Hiermee komt ook dat hij anderen belangrijker vind dan zichzelf. Ben je eenmaal belangrijk voor hem, of het nu op een vriendschappelijke manier, liefde of een familieband betreft, dan is hij bereid alles voor je te doen. Voor Rhys is zijn leven helemaal niets waar zonder diegene om je heen die het speciaal maken. Toch blijft hij ook met een realistische kijk op het leven rondlopen, in zeven sloten tegelijkertijd zal hij ook niet zomaar lopen. Maar haast alles kijkt hij met optimisme tegemoet, natuurlijk uitzonderingen daar gelaten.
[b]Past:[/b] In zijn jeugd zijn niet echt noemenswaardige gebeurtenissen geweest. Natuurlijk heeft hij zoals haast ieder wel gezocht naar wie hij is en wat het allemaal betekend, maar slecht heeft hij het nooit gehad. Ook is zijn jeugd anders geweest dan die van vele anderen. Geboren en getogen bij de Venann heeft hij hun kijk van de wereld overgenomen, beter weet hij ook niet. Echter is er maar een iemand geweest met wie hij goed overweg gekund had, iemand net zoals hij, een halfbloed. Lang van haar gezelschap heeft Rhys niet kunnen genieten, het lot had haar van hem weg getrokken en hem alleen achter gelaten. De drang om diegene te zoeken die hem als geen ander begrijpt heeft ervoor gezorgd dat hij naar vele kalme en vredige jaren op zoek is gegaan naar deze merrie. Hoe ze er tegenwoordig precies uit zag wist hij niet, alleen dat ze net zoals hij lange benen had, een smalle hals, grote ogen en een korte maar compacte rug. [/justify]
[i][color=#CD7F32]Are you ready or not?[/color][/i] [/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table][/font] |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:13 | |
| haha ja idd gezellig. En school is idd behoorlijk saai! Het figuur waar ik nu tegenaan kijk heeft echt totaal geen invloed op mijn klas. Iedereen praat en rotzooit lekker door ~ |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:13 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:16 | |
| wahah, ja wij hebben dtp, moet dus een kookboek maken, maar heb er 7 weken voor, zo even een moodboard en voorbeeld van typografie die ik ga gebruiken maken, en dan klaar (: |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:18 | |
| klinkt ingewikkeld in mijn oren, maar dat zal voor jou wel anders zijn.. Nee ik heb eenvoudige maatschappijleer, waar ik de pc eigenlijk niet voor nodig heb maar goed. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:18 | |
| haha, ik ben zo blij dat ik bijna alleen maar laptop lessen heb, lekker achter mijn eigen flaptop ^^ |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:24 | |
| Ik heb m'n laptop alleen op donderdag mee. T resulteerde afgelopen week dat ik de hele dag afleveringen van Sanctuary heb zitten kijken xD Hoezo slecht..? XD
Wat de rest betreft, ook gewoon m'n boek bij me. Laatste deel van de Ergoed reeks ^^ |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:25 | |
| Pfoee, zo blij dat ik niet meer naar school hoef! Heb vandaag vrij dagje, zo rijles, stad en dan paardjes Morgen wel weer arbeiten.. |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:25 | |
| Grr, dat heb ik anders. Wij mogen onze eigen flap niet meenemen, dus moeten we het doen met die ouwe, stoffige, slome pc's. Best vervelend, maar beter als geen pc.
Erfgoed? Als in inheritance? Van christopher Paolini..? Als dat zo is heb ik ze allemaal al uitgelezen in het engels. Geweldige boeken ^^ |
|
| |
Sapphire
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:29 | |
| Christopher Paolini jaa ^^ In het nederlands.. In het Engels krijg ik de helft niet mee.. En dan wil ik alsnog Nederlandse lezen omdat ik er anders niet uitkom. Maaaar hij komt naar de EEF dit jaar @Melissa: Same here. Kan elk moment door m'n instructeur gebeld worden met; ik kom eraan. Hij is nu een bezig met iemand die afrijd. En kan pas laat naar Jaronnetje.. |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:30 | |
| EEF? Geen idee wat dat precies is :$
waar ben je nu met lezen? ^^ |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:34 | |
| @Maaike: vind jij het leuk het autolessen? Ik vind het rijden wel leuk, mr heb een hekel aan lessen, wat voor les dan ook haha! Ik zat trouwens te denken, miss intressant topic tussen Falyn & Lye'et? |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:39 | |
| Urgh ik vind die Eragon serie echt onmogelijk om door te komen in het Engels, moet zelfs in het Nederlands inkomen, en dat terwijl ik toch echt veel/goed/vaak lees en ik boeken niet laat liggen omdat ze Engels zijn x) Maar oké ik was sowieso niet weg van Eragon, wel leuk om een keer te lezen, maar voor de rest, mwa. |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 11:45 | |
| Hmm deel 1 vond ik ook niet zo goed. Vanaf deel 2 begint het leuker te worden, hoewel deel 3 mijn favoriete deel is :]
Verder lees ik al mijn boeken in het engels. Vind ik mooier omschreven en kan ik me beter inleven. Heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad ~ x'd |
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 12:09 | |
| Eragon is gewoon ZALIG!!! Zeker deel 3. <3
Ik lees wel in het nederlands aangezien ik Engels niet zo sterk ben. XD |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 12:16 | |
| haha~
Ik sprak op mijn 7de al redelijk goed engels ofzeuw. X'D |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 12:33 | |
| Ik was t/m de zesde van het VWO een drama in Engels, dus ik vind het eigenlijk nog een wonder dat ik inmiddels vrijwel geen problemen heb met Engels lezen/luisteren en t nog best redelijkkan schrijven ook (grammaticaal is t t niet helemaal, maar toch). Spreken zullen we maar niet over beginnen xD |
|
| |
CeeCee
Profile Number of posts : 21 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 12:40 | |
| - NK schreef:
- Die van mij soort van wel, ik zoek nog wel karakters voor mn verhaallijn, en ik wil misschien nog wel een nieuw karakter nodig, maar dan heb ik weer het probleem dat het net moet klikken .. mmmh, maar als je wat goeds hebt, hoor ik t graag (en stiekem heah, pikt Ali ook alle karakters in voor haar verhalen, hihi)
Haha okée, dan zal ik wel eens een topic openen bij Plotting, ben alleen totaal geen held in mooie verhaallijnen verzinnen xD . Eragon boeken staan hier ook alle vier in de kast, heerlijke boeken vind ik! |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic di 6 maa 2012 - 12:40 | |
| Haha, ik kwam nooit over die drempel van ik zeg het fout heen, maar na 3 maanden in Amerika ga je vanzelf goed engels praten!
Yeeh, al mn topics geantwoord! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|