IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
CeeCee

CeeCee

Profile
Number of posts : 21
Status : Active
Onzin topic - Pagina 7 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 12:44

Melissaamlo schreef:
Haha, ik kwam nooit over die drempel van ik zeg het fout heen, maar na 3 maanden in Amerika ga je vanzelf goed engels praten!

Yeeh, al mn topics geantwoord!

Wauw, waarom heb je drie maanden in Amerika gezeten? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 12:50

In Texas (ik rij nml western) en daar 3 maanden gewerkt in de paardjes Very Happy
CeeCee

CeeCee

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 12:51

Aah dat lijkt me echt geweldig om te doen, gaaf zeg! Ik ben alleen in New York geweest, maar zo'n staat als Texas bezoeken wil ik altijd nog een keertje doen.
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 12:59

@Melissa: ik vind mijn lessen wel leuk hoor. Maar heb dan ook een prettige instructeur. Zeker vier van mijn nichten hebben ook bij hem gereden en allemaal zeer tevreden. Alleen moet ik haast maken met mijn theorie.. Heb net m'n 21e les gehad, zeg maar gerust dat ik amper wat aan de theorie heb gedaan..

Topicjes tussen Lye'et en Falyn zie ik zeker wel zitten, ga denk ik alleen zo eerst braaf theorie doorlezen xD

Engels gaat me steeds beter af. Heb bewust ook op sites als Beqanna en Adapt gespeeld, volledig in het Engels en haast niemand merkte het op xD.
Lezen, schrijven en luisteren gaat.. Voor t spreken moet ik inkomen.. Maar mijn woordenschat is lang niet zo goed ..
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 13:01

@ Sapph: Ik wil een topic met Rhys!

En ik wil posten, ipv leren over de juridische kant van het uitgeven van aandelen *gaap*

@ Mell: Hoe heb je dat aangepakt? Ik wil dat ook :O
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 13:09

@NK: haha. Eeecht welk! Kunnen we stuntelen met onze halfbloedjes..
Vindt t heerlijk dat hij nu ook een verhaal heeft, maakt hem stukken interessanter. Ten minste iets om op te bouwen.

Zit alleen nu op de iPad en eigenlijk wil ik mijn laptop niet aanzetten, dan komt die theorie er echt niet van..
CeeCee

CeeCee

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 13:11

Heeft iemand misschien zin in een topic? Smile
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 13:24

@Camee: Texas is heel gaaf, mr heel anders dan New York haha! & wil wel topic kan alleen vanavond antwoorden, heb over 5min rijles.

@Maaike: Mijn instructeur is ook wel leuk, mr of het nou auto, paard of schoolles is, ik voel me verplicht en dat haat ik haha. Mr doe het wel, leren is goed! En wat betreft topic, ik kan vanavond ook pas, over 5min rijles

@Nicky: Dit werd me in de schoot geworpen! Ze woonden eerst in Nederland en ik wist niet wat ik moest doen na havo en toen nodigde ze me uit Very Happy Mr ik heb wel links met allemaal informatie en plekken waar je heen kan als je geïntresseerd bent?

Tot vanavondd <33
CeeCee

CeeCee

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:01

Melissaamlo schreef:
@Camee: Texas is heel gaaf, mr heel anders dan New York haha! & wil wel topic kan alleen vanavond antwoorden, heb over 5min rijles.

@Maaike: Mijn instructeur is ook wel leuk, mr of het nou auto, paard of schoolles is, ik voel me verplicht en dat haat ik haha. Mr doe het wel, leren is goed! En wat betreft topic, ik kan vanavond ook pas, over 5min rijles

@Nicky: Dit werd me in de schoot geworpen! Ze woonden eerst in Nederland en ik wist niet wat ik moest doen na havo en toen nodigde ze me uit Very Happy Mr ik heb wel links met allemaal informatie en plekken waar je heen kan als je geïntresseerd bent?

Tot vanavondd <33

Haha ja heel anders zal het sowieso zijn! Oké is goed, ik stuur je er even een bericht over. Succes met je rijles!
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:02

Waah dat lijkt me echt supergaaf, ik wil ook naar amerika!

Zit er ook over na te denken om in het engels te rpg-en :]
Meg

Meg

Profile
Number of posts : 115

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:06

Ik heb zin in de blauwe maan >D
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:11

Thuis...
Met lege handen Dx
Ik post later wel Dx
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:14

Ja! Stuur maar (via pb ofzo), weet niet of ik er wat mee doe, maar het hebben kan geen kwaad (:

@Saph: rustig aan, moet zelf ook nog aan school dus mag toch niet posten van mezelf xD
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:18

I'm off. Even naar school voor info over buitenland stage ^^
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:44

Zoo, dat was rijles (praktijkexam inplannen, theorie al binnen *yeeeeh*), over kwartier word ik opgehaald voor de stad ^^

Amerika is echt supergaaf, ookal heb ik vooral Texas en een beetje Oklahoma gezien hihi, maar voor de westernfanaat is dat het land! (overigens is de dressage ook enorm momenteel in Texas!!) De info staat op andere laptop, zal van de week naar je pb-en Smile
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 14:54

Okay, cool! Rustig aan (: heb voorlopig toch geen tijd om er even vier maanden tussenuit te gaan xD
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 17:40

@Melissa: Hoeveel moeite heb jij gedaan voor je theorie? Zoals gezegd moet ik nog beginnen en m'n instructeur wil m'n praktijkafrijden eigenlijk zo zo snel mogelijk aanvragen.. Dus moet haast achter m'n theorie zetten.. :C

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik waarschijnlijk m'n eerste stage van volgend jaar in Belgie doen. Maar dat is allemaal nog even uitzoeken geblazen XD
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 18:19

@Maaike: Ik heb het online gedaan, elke les 1x bekeken (te vergelijken met elk hoofdstuk 1x gelezen) en 10 proefexamens gemaakt. Maar ik had een voorsprong omdat ik heel veel al wist van het brommerexamen!
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 18:27

pff lekker thuis, eindelijk ^^
Normaal moet ik nog een uur langer, maar mocht eerder weg, zo even eten en dan antwoorden (:
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 18:34

Ooh lekker! Ik probeer op deze laptop ergens photoshop te downloaden, mr lukt niet Sad Iemand advies?
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 18:52

Kan toch gewoon op de site van Adobe? (:
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 18:52

Jaa, mr wil hem onbetaald en geen proefversie, hihi.
Op mn andere laptop is het wel gelukt, nu hier nog!
Sapphire

Sapphire

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 18:54

Melissaamlo schreef:
Jaa, mr wil hem onbetaald en geen proefversie, hihi.
Op mn andere laptop is het wel gelukt, nu hier nog!

Als je linkje vind, stuur die dan meteen eventjes door (A)
Ik heb mijn zoektoch opgegeven en het bij gimp en PF gehouden voor de kleine dingetjes xD
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 18:57

Haha, ik weet dat ik die op mijn andere laptop heb gedownload als torrent via piratebay! Mr heb op deze laptop geen vuze of bittorrent, omdat mijn broertje deze ook gebruikt en ik nu al weet dat hij onveilig en zonde te chekken alles download en ik dan weer honderden virussen heb.
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Emptydi 6 maa 2012 - 19:00

thepiratebay.org :3
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 7 Empty

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 7 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX