|
|
Auteur | Bericht |
---|
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:59 | |
| |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:01 | |
| Ik doe mijn best |
|
| |
CeeCee
Profile Number of posts : 21 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:02 | |
| Oh ik vind hem ook gaaf gedaan hoor ! @Alimarije, hoe lang doe jij dan gemiddeld over zo'n bewerking als bijvoorbeeld die palomino? Die trouwens echt awesome is! |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:04 | |
| Over de palomino, denk 3 uur ong, als alles goed gaat kan hij binnen 1-2 uur af zijn, als ik alles heel uitgebreid en gedetailleerd doe dan zeker 8-12 uur verdeeld over enkele dagen, zodat ik constant een frisse blik heb (: |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:06 | |
| Woooow, dat is lang! Ik doe alleen al 1-2u over zulke manen (die overigens niet eens lukken en na de 3e poging van vandaag heb ik het opgegeven haha) |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:07 | |
| manen zijn ook echt een ramp af en toe, heb wel eens de manen 26 keer overnieuw moeten doen xD |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:07 | |
| Die palomino heb ik gedeeltelijk gemaakt zien worden :3 Mwahah ;D |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:08 | |
| Paniek! Schim in mn topic! |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:10 | |
| Niet om jou af te kraken ofzo hoor Ali Ö Ik weet dat jij inmens veel tijd steekt in je werk, maar bij jou is dat er niet aan af te zien, juist omdat het er zo perfct uitziet xD Klinkt tegenstrijdig, maar zo is het wel.
Ik denk dat goed bewerken gewoon een optelsom is van heel veel oefenen en heel geduldig zijn. Ik kan best aardig overweg met Photoshop, maar eerlijk is eerlijk, ik heb het geduld niet om meer dan een uurtje of wat aan een bewerking te zitten en t moet en zal in een dag af. Ik zou waarschijnlijk een stuk beter presteren als ik er meer tijd voor zou nemen x) maarja. Misschien binnenkort toch maar weer wat oefenen ^^ |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:11 | |
| In t gebied van rank 3? kan je altijd komen redden met Flight ... okay daarvoor moet je niet teveel op Flight vertrouwen xD |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:13 | |
| Oneee, met Lye'et toch niet? Mwuaha, dan moet Quicer haar misschien redden.. :') |
|
| |
CeeCee
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:13 | |
| - perfectperfection schreef:
- Over de palomino, denk 3 uur ong, als alles goed gaat kan hij binnen 1-2 uur af zijn, als ik alles heel uitgebreid en gedetailleerd doe dan zeker 8-12 uur verdeeld over enkele dagen, zodat ik constant een frisse blik heb (:
Jeetje wat een tijd zit daar in :O , ik heb daar echt het geduld niet voor xD . |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:14 | |
| Whaha, dit wekt vertrouwen in hem zeg haha! Ben benieuwd hoe het loopt, iig moet Maybritt ook een kans krijgen d'r zegje te doen haha |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:14 | |
| ach als ik met een logo bezig ben zit ik daar elke dag 5 uur aan, zelfde verhaal met een brochure, dus het valt nog mee xD |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:16 | |
| Ik heb een vraagje aan één van jullie. Vorige keer dat ik terug begon te bewerken, een jaar geleden ofzo, maakte ik mijn versie van een bewerking en toen stuurde ik die door naar Sanne. Sanne deed er wat kleine aanpassingen aan en toen was het geheel al heel wat mooier. Misschien wil één van jullie doen wat Sanne toen deed, en dan wordt het een soort van Collab? x) I dun't knuw, ik wil wat de grote bewerker uithangen denkik xD |
|
| |
CeeCee
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:17 | |
| - perfectperfection schreef:
- ach als ik met een logo bezig ben zit ik daar elke dag 5 uur aan, zelfde verhaal met een brochure, dus het valt nog mee xD
Maar tis jouw opleiding of werk toch? Dan is het wel anders denk ik! Het is echt wennen om posts vanuit de ik-persoon of tegenwoordige tijd te lezen xD Op alle fora waar ik zit/heb gezeten is het 3de persoon verleden tijd . |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:19 | |
| Whahahaha Mims maakt paniek >3 Ik zal je gerust stellen Tenzij jullie Achilles heel ver drijven Ik was niet van plan te moorden met mn eerste blauwe maan Ik wil eerst zien hoe de oudere schimmen dat doen |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:19 | |
| Zo'n collab klink wel cool, weet alleen niet of ik dáar goed genoeg voor ben xD en ik ga slapen, ben morgenochtend nog ff online, maar dan pas vrijdagmiddag weer, want ben naar concert van Anouk en slaap in Arnhem! ^_^ yaaaay |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:20 | |
| Ik stel gewoon iets voor, jullie zijn vrij om het aanbod al dan niet aan te nemen ;') |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:22 | |
| ik moet nog 5 dingen doen ofzo.. dus ik weet het nog niet, ben erg druk op het moment ik had een hele lap tekst bij flight valt mn internet uit, weg tekst xD |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:25 | |
| OMG NEE o.O Heb je niet opgeslagen ofzo? Ik wil Flight post :O *ik ging slapen* xD
@Am: ik neem je aanbod aan (: but don't be mad when I screw it up, lol |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:25 | |
| Je laat maar iets weten, zou het erg leuk vinden ^^ Dan kan ik zien wat het uiteindelijke resultaat toch nog kan worden als ik beter zou worden |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:26 | |
| Veel plezier bij het concert !! |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:26 | |
| Haha, geen probleem Nicky, ik ben al héél blij dat iemand aan mijn werkje wil gaan knoeien x) Don't panic, ik knoei ook nogal met die lagen, en ik heb gewoon te veel lagen over elkaar xD Maar dat is ook nog iets waar ik op oefenen moet (a) |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 22:27 | |
| Ik ga nog even wat overnieuw typen hoor, stom internet, je mag gaan slapen hoor ^^ Ik ga ook zo naar bed
@ Amber, ik kan eventueel de manen en staart en wat licht en zo doen als je een manip hebt gemaakt, moet je de psd naar mn mail sturen, maar ik hem af (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|