|
|
Auteur | Bericht |
---|
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:13 | |
| @Nicky: valk & buckskin zijn niet hetzelfde haha, al is de valkvariant het mooiste, denk buckskin, omdat dat meer gebruikt word in de western, hihi.! Ik rij een blue roan hengst, hele gave! mr nu tijdelijk niet ivm rhino. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:14 | |
| ik heb ook 3 jaar een blue roan gereden, ik rijd ook western, was zo een gaaf paardje, wel vrij zwaar voor een western paardje maar reed heerlijk |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:15 | |
| Ik dacht dat de nederlandse vertaling voor buckskin valk was :O Silver dapple idd! zit nu te denken wat de Nederlandse naam is *geeft op* xD |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:19 | |
| Ooh leuk! Waar rij je western ? Yeaah, al mn topics weer beantwooord. Waren dr nog maar 3 die open stonden hihi |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:28 | |
| oh op dit moment rijd ik niet helaas, maar hoop wel weer snel te beginnen, zit alleen geen western manege in de buurt, woon in Assendelft, middle of nowhere xD |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:29 | |
| Ow balen. Ik heb een geniaal idee: Laten we een ticket naar Texas boeken en daar gaan rijden! hihi |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:31 | |
| omg ja graaaaaag xD ik mis het zo verschrikkelijk erg, maar niks aan te doen op korte termijn.. |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:32 | |
| Haha, goed idee he? En in de avonduurtjes kunnen we samen in het land met de laptop zitten BMH-en. Hee, soms ben ik echt geniaal al zeg ik het zelf! Meer die mee willen? Haha! Jaa, snap ik! Waarom kan je nu niet rijden dan? |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:35 | |
| Geen geld is het eerste, en tweede is dat ik gewoon amper tijd heb, en dan zit er ook nog eens niks in de buurt helaas (: |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:37 | |
| AAAAH, Ali! Ik heb zoveel gehad aan je hulp vanmiddag! Het is suuuupermooi gelukt vind ik zelf, het bebloede lichaam van die leidershengst. Zal ik hem uploaden ? *Tromgeroffel* |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:38 | |
| Balen, hoop dat er snel wat komt dat je kan rijden!! Ooh, ik ben nieuwschierig. Is Lye'et dr pappie wel een beetje in ere gehouden? :p |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:38 | |
| IK WIL OOK MEE Ö
Ali, jij woonde ook in omgeving A'dam toch? Ik wil ook echt weer paardrijden, maar heb precies dezelfde problemen, bovendien liggen mn spullen nog op de stal waar ik gestopt ben en eigenlijk niks meer heb laten horen (oops. niet netjes, maar oke). |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:40 | |
| Weetjewat, komen jullie allemaal naar Kortrijk in België, dan kunnen jullie mijn paardje rijden [à] |
|
| |
Gast Gast
Profile
| Ja ong. 20 minuten van a'dam, ergens in boerenland xD Alleen nergens een manege te vinden.. En ik heb hetzelfde probleem, al mijn spullen liggen nog bij de manege waar ik gestopt ben xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
| Oh en Amber, JAAA ZIIIIEEEN |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:41 | |
| De afwerking is niet TOP TOP TOP, maar ik ben nog een beginner en heb een volledige ruiter van dat lichaam afgewerkt, en ook het witte paard had een halster om. GENIAAAAL xD Ok, ik zet 'm eff op deviant x3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:44 | |
| Amber wat is jouw account op da? |
|
| |
Melissaamlo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:48 | |
| Haha, tuurlijk mag je mee!! Aahjoh, kom dan als de rhino voorbij is rijden in Woudenberg/Amersfoort, dat is het midden van Nederland, lekker centraal hihi! |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:49 | |
| |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:49 | |
| |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:52 | |
| Wow, heavy picture, vind t echt gewaagd voor een beginner. Vind vooral de manen van het witte paard goed gedaan. Afwerking is niet super en kan wel wat puntjes van kritiek aanwijzen, maar dat is ook waar je feeling voor moet krijgen. Vind 't echt knap gedaan, al met al, integenstelling tot Ali's bewerkingen (6) kan je hier de tijd tenminste in afzien die er ingezeten heeft. (Sorry Ali, haha, jij laat t altijd lijken alsof t een eitje is xD) |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:53 | |
| Ik heb er ook een héél eind aan gewerkt ! ö Ik denk als ik alles optel toch een 5 à 6 uren.. Maar het was inderdaad een grote uitdaging voor een beginner, maar ben blij met het eindresultaat! =D |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:55 | |
| pffff, ik steek er ook veel moeite in hoor, snif snif haha, nee snap het hoor, na 4 jaar word het ook gewoon veel makkelijker, gaat alles vrijwel vanzelf ^^ |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:56 | |
| Ik hoop dat ik over vier jaar ook zo'n werkjes als jou kan leveren ;O (a)
PS: hier iemand even de tijd om er een kadertje mee te maken voor mij? (a) |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 7 maa 2012 - 21:58 | |
| Morgen wil ik best een kader maken, maar nu even niet (: Amber als je mijn eerste werkjes ziet dan denk ik dat je binnen 2 jaar wel op dat niveau zit, ik was echt vreselijk brak xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|