IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Charmed kader

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Meg

Meg

Profile
Number of posts : 115
Charmed kader Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Charmed kader Charmed kader Emptydi 6 maa 2012 - 20:43



Name Charmed
Why? Mijn ouders dachten dat ik behekst was
Because?Ik was niet echt de liefste in de kudde. Ik zaaide haat en bederf, iets dat in een goede kudde niet wordt getolereerd.
So you're bad? Zo kan je het noemen. Maar ik ben meer dan alleen slecht. Ik ben ook wel een chagerijnig, maar kan ook aardig zijn tegen de gene die ik echt mag. Het is alleen moeilijk om er voor te zorgen dat ik je mag, dat zijn er dan ook maar een paar. Ik vind het leuk om te vechten, en om ruzie te zoeken, en daarna om te doden.
Do you have a reason? Nee, niet echt. Mijn ouders hadden altijd aardig gedaan. Ik werd goed opgevoed, in een goede kudde, een goede familie. Er was alleen een keer dat ik de weg kwijt ben geraakt, en ik een ander paard ben tegengekomen. Sindsdien was ik nooit meer dezelfde. Ik was altijd al anders dan de rest, maar toen was het echt erg. Dat paard heeft me leren doden, leren vechten. Daarna ging ik het uitproberen op de kudde. Dus eigenlijk is er wel een reden.
A horse? Ja, een van mijn aller beste vrienden. Ik heb haar alleen die ene keer gezien, en dan voor een aantal maanden, maar zij is wel mijn aller beste vriendin. Ik weet haar naam niet, ik moest haar altijd 'leider' noemen, maar ik weet zeker dat als ik haar weer zie, ik haar gelijk herken.
Falling in love? Nee, dat is niet voor mij besteed. Zij is een vriend, meer niet.
Are you sure? Are you kidding me? Stop met vragen!
How about your family? Zoals ik al zei, aardige paarden. Ze hadden altijd het beste met me voor. Ik had een oudere broer, en later een jongere zus.
Length? Groot, heel groot. Ik ben groter dan de meeste paarden, sterker dan de meeste paarden. Geen flauw idee waar ik dat vandaan heb.
Something else? Ik ben een hengst




Terug naar boven Ga naar beneden

Charmed kader

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Charmed
» Kader?
» Kader?
» Kader?
» Kader

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Charmed kader A2tpGgU :: » Archive-
» CHATBOX