IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptydo 24 mei 2012 - 12:31

E'VESDAR
RISE, AND RISE AGAIN
UNTIL LAMBS BECOME LIONS
Opnieuw een waterig lachje siert zijn lippen en uiteindelijk grijnst hij. 'Wel probeer me in te halen dan' Hij strekt zijn benen en spurt er vandoor in een rengalop, denderend de zanderige vlaktes op.

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptydo 24 mei 2012 - 12:40

Ze glimlachte toen hij weer wegspurte en ging hem meteen achterna. Toen Shylar bij zijn flank zat grinnikte ze. 'Toevallig ben ik hier al.' zei ze met brede glimlach. Ze was vrij, eindelijk vrij van alle angsten die ze voorheen had gehad, vrij van alle problemen, vrij van haar verleden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptyma 28 mei 2012 - 22:41

E'VESDAR
RISE, AND RISE AGAIN
UNTIL LAMBS BECOME LIONS
Hij grijnst als hij de woorden van Shylar hoort en schud zijn lange manen wild los. Hij sluit zijn ogen even genietend en laat zijn lichaam voort denderen over de vlaktes, hij kende het gebied uit zijn hoofd en kon het zelfs zonder zicht nog af tekenen. Wanneer hij zijn ogen opent kijkt hij haar lachend aan. 'Ik moet je nageven dat je behoorlijk kan sprinten'

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptydi 29 mei 2012 - 20:53

Hij keek haar lachend aan. 'Ik moet je nageven dat je behoorlijk kan sprinten.' Shylar lachtte. 'Hoor ik wel vaker.' zei ze op een dankbare toon. Shylar hield ervan om te sprinten, het liefst zo hard mogelijk. Bij een boom stopte Shylar en schudde haar natte manen van zich af. Hoe ze er nu uitzag, was vast als een natte kat.

*noinspiration xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptydi 29 mei 2012 - 21:25

E'VESDAR
RISE, AND RISE AGAIN
UNTIL LAMBS BECOME LIONS
E'vesdar lacht om haar woorden, snel en ze wist het. Hij grijnst wanneer ze stopt en richting een boom draaft, haar lange manen plakken als spagetti draadjes tegen haar hals aan en haar nek glimt van het zweet. Ze was een mooie merrie, zelfs in deze situatie. 'Je ziet er uit als een verzopen puppy, wel schattig hoor' hij grijnst plagend.

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptydi 29 mei 2012 - 22:46

'Je ziet er uit als een verzopen puppy, wel schattig hoor.' hij grijnsde plagend. Shylar kwam bijna niet bij van het lachen. Toen ze eenmaal gestopt was duwde ze haar neus tegen dezijne. 'Nou bedankt, If you excuse me a moment. Ik ga leren blaffen en leren zitten.' zei ze speels. Er kwam een geluidje uit haar keel dat op een chiwawa blaf leek en keek E'vesdar aan. 'Probeer me dat maar eens na te doen.' zei ze met een lichte ego-achtige klank in haar stem. Nogsteeds vrolijk kijkend hief ze haar hoofd op naar de zon en sloot haar ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptydo 31 mei 2012 - 18:50

E'VESDAR
RISE, AND RISE AGAIN
UNTIL LAMBS BECOME LIONS
Hij schiet volledig in de lach als een vrij apart geluid over de lippen van Shylar komt, het zou hem angst hebben aangejaagd als hij alleen in het woud was. Hij zou niet hebben geweten wat voor dier in de buurt zou zijn, het had nog eerder geklonken als een combinatie tussen een llama en een ezel. Een brede grijns siert zijn lippen als hij is uitgelachen en draaft vrolijk achter haar aan. Vooral die quasi arrogante klank in haar stem maakte het volmaakt en grijnzend geeft hij haar een duw. 'Je bent gestoord' plaagt hij haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptyvr 1 jun 2012 - 19:30

Grijnzend gaf hij haar een duw toen hij uitgelachen was. 'Je bent gestoord.' Shylar glimlachte. 'Weet ik toch.' Ze hapte zacht naar haar buik toen ze iets voelde bewegen. Waarom flip je, het is je bloed eigen veulen die in je buik loopt te trappelen alsof het 1 grote voetbal is. Ze richtte haar ogen op de ondergaande zon, oranje, roze en geel waren de enigste kleuren die ze nog van elkaar kon scheiden. Gelukkig slaakte ze een zachte zucht.

*flutpostje c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptyvr 1 jun 2012 - 22:07

Waarom hij het niet eerder had opgemerkt wist hij niet, maar de buik van Shylar was een heel stuk ronder dan de laatste keer. Ze had zich waarschijnlijk iets te veel uitgeleefd in deze lente periode. Hij grinnikt. 'Wat is er Shylar?' Hij glimlacht vriendelijk naar haar.

*Ik heb echt nog vrij weinig inspiratie hier xD
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Emptyza 2 jun 2012 - 7:34

Shylar glimlachte toen hij naar haar buik keek. Hij grinnikte. 'Wat is er Shylar?' E'vesdar lachtte vriendelijk. 'Ik denk dat je dat zelf wel kan raden.' glimlachte ze gelukkig. Ze was dan wel weer terug naar rang één gestuurd, ze zou het weer proberen om hogerop te raken als haar veulen volwassen was.

*samehere xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: I swear i'm like a bounceball on crack. ~ E'vesdar. - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Anderfels-
» CHATBOX