| Blauwe Maan gebeurtenissen. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 21:40 | |
| Dat is niet de bedoeling Hanne, je moet niet zeggen dat het moet, als er staat pesten.. |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 21:41 | |
| Ik heb een prive bericht gehad van Jenn waarin ik de opdracht krijg en dat ik niet mag weigeren. |
|
| |
WazBeer Moderator
Profile Number of posts : 1413 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 21:42 | |
| Je kan er toch ook eentje doen die iemand weg wil hebben? Ik denk dat Jenn dat verhaal dan niet gezien heeft, want ik heb niet het idee dat ze zomaar iets gaat verbreken wat belangrijk is voor een aantal karakter ontwikkelingen.. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 21:42 | |
| Maar het is al goed, ik zal WEER mijn mond gaan houden en julllie krijgen WEER je zin. Jenn of ali, doe kratos er maar uit Moet zelfs niet bij de loners komen. |
|
| |
Appel
Profile Number of posts : 1243 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:05 | |
| Wat een gedoe weer. Als we niet ' slecht' zijn is het niet goed en als we het wel zijn ook niet. Ik snap niet meer wat jullie nu wel willen en niet willen.
|
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:09 | |
| Ze had van mij zo Aeron mogen vermoorden een week terug, toen dat verhaaltje nog niet zo neer was gezet. Ik doe dit niet enkel voor mezelf. Maar ook voor Waz en Ali, voor hun chars -.- anders maak ik echt geen problemen hoor. Ik dacht dat jullie dat wel zouden snappen toch? |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:11 | |
| Nee ik snap het niet. Dit is blue moon horses, een spel dat al JAREN bekend staat om het vermoorden van paarden ongeacht de hele bullshit die je zelf met je char verzint.
Nu is het een rpg geworden waar iedereen maar op z'n tellen moet letten en de echte betekenis is allemaal de klote op omdat jullie met jullie waarden en normen zitten. Nou, daarom ben ik niet terug gekomen naar BMH. Ik ben terug gekomen voor de onvoorspelbaarheid, de onverwachte en oncontroleerbare ommekeren in verhalen. In plaats daarvan krijg ik een RPG zoals ieder ander.
Gefeliciteerd, bmh is officieel een rpg zoals ieder ander geworden. |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:17 | |
| Hm ben het in zekere zin wel eens met Hanne. Daarom haat ik plots zo erg. Is het niet veel leuker om iets te verzinnen wat helemaal niet al van te voren is vastgelegd en uitgebreid over gepraat is? Voorheen kon alles gebeuren wanneer dan ook en wat dan ook.. Schimmen staan daar los van niet waar? Wat iemand verzint staat los van de schimmen denk ik, als je ongeluk hebt komen die er gewoon tussen. Om het te verpesten, want daar zijn ze voor gemaakt.
|
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:28 | |
| Wow! Wat is da hier nu weer? Ik ben er een uur niet en tis ier al meteen weer discussie ... Om wat? Een moord? Kzal zegge op wat het staat (srr keb rotdag gehad) ik heb Hanne verplicht om Aeron te vermoorden omdat mims chars teveel heeft, wees blij dat ik niet delaney ofzo liet vermoorden, kneem een onactief char. Is er frustatie omtrent moorden of schimmen dan zeg je dat tegen mij maar werk het niet uit tegen Hanne want voor zover ik zie is ze one hell of a shade! Nouja, nog klachten? Tis de moment.
Lieverds toch, aiaiai! |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:31 | |
| Van mij part mag ze zo Apollonia afmaken van mij part ook Calliope of weet ik veel wie Aeron had ook gemogen mits zijn dood niet al voorgeschreven was. Mits ik niet al dat verhaaltje had. Echt hij kan me niets boeien. T gaat me om de andere chars die dan niet meer goed ontwikkeld wordne zoals ze wouden. En voor mij heb ik echt niet teveel chars (; Zodra ik ze niet actief kan houden meld ik dat wel zoals met Apollo en die is ook vrij afgemaakt te worden.. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:36 | |
| Ja dan heb je weer het 'ja maar ik heb al een plot'. IEDEREEN hier heeft bijna een plot. Er is geen plezier aan paarden afmaken die toch maar wat rond dolen en nergens wat mee te maken hebben. Er is al eeuwen geen fatsoenlijke moord gepleegd, wat wil je nou? Het gaat ons ook vervelen hoor!
Zoals ik tegen Jenn zei: ik ben een schim, geen liefdadigheidsinstelling. |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:40 | |
| Staan er niet heel veel paarden op de 'mag dood' lijst? Is het niet handig als die eerst worden aangepakt voor er paarden worden aangevallen die nog wel iets hebben lopen? Want tegen de tijd dat die lijst is afgewerkt, zijn sommige plotten ook weer afgerond. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:41 | |
| Echt heel fijn hoor om zo 'ons' te spreken Ik weet een beter idee waarom blijf jij niet je lekkere Kratos en rot ik wel op met mn te lieve Theron en Achilles! |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:42 | |
| Ja en dan zijn er nieuwe plotten en waar is de lol in paarden afmaken die afgemaakt mogen worden? Ik was in het begin bang om diablo kwijt te raken en nu lopen jullie de schimmen uit te dagen en te flirten en wanneer het te vurig wordt trappen jullie het af want 'ik heb een plot lopen en ik wi lniet dat mijn char dood gaat'.
Gooi dan de schimmen lekker weg en laat jullie 'vrijwillige stervelingen' gewoon van een klif springen. Bespaard mij een hoop minder werk & dan moet ik niet nutteloos gaan rp'en voor iets waar ik de afloop toch al van weet. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:44 | |
| Goed mimi, het gaat MIJ vervelen, IK erger me aan JOUW gezeik, IK ben dit klote gedoe op bmh beu, IK ben degene die problemen maakt.
Blij? Feestmuts hebben? |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:45 | |
| En nu vraag ik me af wie hier het oudst is.. |
|
| |
Triptune
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:46 | |
| Laten we zeggen da tmijn grens bereikt is en dat mijn leeftijd me geen barst uitmaakt
Daarnaast, op leeftijd vitten is persoonlijk en met persoonlijke opmerkingen hou ik me niet bezig. |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:48 | |
| Ga jullie gang doe maar! Kga ier geen ruzie beginnen maken ookal ben ik er ontzettend voor in de stemming. Ik kreeg de opdracht om personen met teveel chars uit te dunnen, dat doe ik. Doet Kratos het niet dan ben ik het. Zoals hanne zei wij zijn verdorie SCHIMMEN! Tis al drie blauwe manen geen moord meer gepleegd, zielig hoor. Hoe moeten ze ons vrezen als er niets te vrezen valt? Die dodenlijst ... Staat erbij dat we ook actieve chars nog aanvallen! Nouja ik moet slapen, al een geluk want Avanti is enorm pissig en hongerig!
Ruzie en klachten, men inbox kan ermee gevuld worden, van Hanne blijf je af. Kwil geen zo'n goede schim verliezen door zoiets dom!
Adios. X |
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:48 | |
| Denk je niet dat die rol van Aeron ook door een ander paard vervult kan worden? Ik vind die lijst ook al zo dubbel. Dan krijg je rottopics omdat ze toch dood mogen. Geen spanning niets, gewoon verspilde moeite. Het is veel leuker en spannender om onaangekondigd iemand te vermoorden. Maar dit is mijn mening.
Ik vind nog altijd dat de schimmen voor de plotts gaan. Als we dan ook monsters moeten zijn dan ook echt goed. |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:52 | |
| Dan kan ik Allen net zo goed ook maar meteen in de prullenbak smijten.. Heb ik een keer iets van een plot voor een paard van mij en dan gebeurd er dit. Ik heb al in geen tijden echt zin gehad om te RPGen met iemand anders als Ayana en dat word het me ook al weer ontnomen, omdat Aeron's geval dan de druppel zou zijn. Ja ik snap het hele, schimmen moeten kunnen moorden gedoe, maar ik dacht dat we nog een beetje konden nadenken over wat voor een inpakt het heeft. Ik ga ook nie erop los moorden met Ayana en iedereens leuke charries met awesome plotjes vermoorden.. Is dat wel de bedoeling dan? |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:55 | |
| Thanks pommie, je hebt volledig gelijk! Oef, iemand die het snapt. Wil je je paard niet kwijt? Rang 4, zo simpel ist, daar gaat het om.
Mims, ik ruik nie alles ... Ik heb geen ogen op men rug die ieder plot volgt. Ik kan da NIET weten! Keb andere dingen aan men hoofd ook. Btw ik dacht dat je wel blij zou zijn dat ik niet 1 van je belangrijkere Chars laat vermoorden ... Alleja komaan zeg. Pfff
Kzal weer aan mij liggen, keb et weer verpruts e. |
|
| |
WazBeer Moderator
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 22:57 | |
| Zoals ik al eerder heb gezegd, en Mim zei da ook tegen mij, natuurlijk kun jij nie overal kijken. Daar neemt niemand jou kwalijk voor. T is enkel wel netjes als er dan even geluisterd word is er zoiets aan de hand, dat je er met die kennis naar kan kijken. T ligt niet aan jou. Het escaleerde alleen te snel in een ruzie. |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 23:00 | |
| Tligt wel aan mij. Nouja, slaapwel, kbreng morgen wel de rest van mijn woorden.
|
|
| |
Appel
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 23:00 | |
| Waarom..? Is er echt geen ander paard op BMH dat die rol zou kunnen vervullen? Is Aeron serieus zo essentieel, terwijl hij een paar momenten later ook dood zou gaan?
Ik denk dat iedereens charries afmoorden niet de bedoeling is.. maar het is waar dat Mim veel OC's heeft, of ze die nu kan bijhouden of niet. En, het is bijna onvermijdelijk om wat plots te doorbreken, wie je ook vermoord, iedereen heeft wel een idee of plan en dat hoeft niet eens geschreven te zijn. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. do 27 sep 2012 - 23:01 | |
| Ik neem je ook niets kwalijk Jennifer! ik snap prima dat je denkt Aeron dood dat vind ze niet zo erg ofzo. Je had t plot ook 99% niet kunnen lezen dat wist ik wel, vraag maar aan Waz ik zei letterlijk: 'Met haar computer stuk kijkt ze enkel naar de dingen van haar belang zoals de schimmen. Dan gaat ze niet minuten verspillen aan het lezen van plots waar ze niets mee hoeft, dat begrijp ik'
Ik ben ook helemaal niet aanvallend tot misschien een paar posts terug van waar ik letterlijk op mn ziel getrapt word.
Maar goed, ik neem aan dat ik nu enkel weer als een zeur word gezien, dus vertel jij mij maar Jennifer, Wil je Achilles als schim houden.. Al twijfel je er maar over weet ik waar ik aan toe ben en dan kan ik een andere rp zoeken. Want zo hoog zit dit hele gedoe nu bij mij.
En dat is voor niemand een aanval, voel je niet aangesproken want dat is gewoon mij en mij alleen! Ok, dit was mn enigste veilige haven en op dit moment word die afgebrand en vernielt. Ik kan t niet meer volgen met mn botte kop en daar zijn meer redenen voor dan julie zouden kunnen bedenken, en nee die wil ik ook niet vertellen, maar dat is mijn prive en dat houd ik graag zo, ik ga er niet over lopen opscheppen of whatever, dat is dat en dit is dit, dit is mijn hart en het ligt hier open voor jullie om een mes in te steken of je in mij te verplaatsen. Want sure ik wil met Achilles zo moorden en alles. Maar dan wel chars die niet bij een heel leuk plot horen of iemands favo char zijn.
Want zoals ik al zei, Apollonia, Calliope, hack zelfs Amosis mag je van me afmaken en ik doe dit echt nie voor mezelf nogmaals, ik doe dit voor Waz en Ali gezien hun chars er leuker van worden. Ja zo zit ik in elkaar. Hate it or like it |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. | |
| |
|
| |
| Blauwe Maan gebeurtenissen. | |
|