IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:02

@Pomme, Nee die is er niet gezien Aeron Allens vader is..

Tenzij nu wonderbaarlijk Achilles dat zou zijn maar dan zou Ali niets toe te voegen hebben sinds ik absoluut Achilles niet dood wil als mij hier de kans word gegeven dat beter te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:03

Appel schreef:
Waarom..? Is er echt geen ander paard op BMH dat die rol zou kunnen vervullen? Is Aeron serieus zo essentieel, terwijl hij een paar momenten later ook dood zou gaan?

Ik denk dat iedereens charries afmoorden niet de bedoeling is.. maar het is waar dat Mim veel OC's heeft, of ze die nu kan bijhouden of niet. En, het is bijna onvermijdelijk om wat plots te doorbreken, wie je ook vermoord, iedereen heeft wel een idee of plan en dat hoeft niet eens geschreven te zijn.

Het is zijn vader, dus hij zal daar sws al een sterkere 'band' mee hebben dan enig ander. Daarbij heeft Aeron het perfecte karakter ervoor en haat hij E'vesdar. Laatste puntje is dat E'ves Aeron zou vermoorden, wat Allen in conflict achterlaat omdat hij niet zo goed weet wat hij moet denken van de emperor. Ik denk niet dat een ander karakter geschikt zou zijn.. terwijl ik hier al een hele tijd naar uit heb zitten kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:07

'een hele tijd', ik heb net gekeken, 24 september?
Really? Een hele tijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:08

Dat met E'ves is er slechts net bijgekomen
Dat Allen 'getraind' word door Aeron is al van voor dat hij geboren werd besloten..
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:09

Misschien is dat van E'ves nieuw, maar dat van Allen en Aeron, en dat Aeron zijn haat jegens de leiders etc. ging voeden staat al heel lang gepland. Miss nie opgeschreven, maar we hebben het er heel veel over gehad en dat was al afgesproken voor Allen gemaakt werd, dus minimaal meer dan een maand geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:09

Ik wil alles behalve onbeschoft zijn...
Maar kan dit ophouden ?
Dit gaat alle schimmen uteen trekken en dan kunnen ze niet meer samen werken.
Meer ga ik er niet over zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:11

Erover ophouden? En dan? Veranderd er geen hol aan de hele situatie.
Beter nu effe alles deruit lullen en een oplossing vinden lijkt me dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:14

Voor mij is de oplossing heel simpel eigenlijk maar goed.
Aeron zwaar toetakelen voor half dood achterlaten en dan mag jij van mijn part Calliope en Apollonia afmaken. Dan heb ik ook geen account teveel meer pats boem klaar.

Dan word over een paar dagen/weken Aeron ook afgemoord en dan is iedereen weer happy.

Al weet ik zeker dat het dus niet zo zal zijn..

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:15

Het spijt me dt ik alleen een beetje wou helpen.
Ruzie maken brengt ook niks op
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:15

'Al weet ik zeker dat het dus niet zo zal zijn..'

Wel, fuck you dan.
Echt. Fijn.

Ik bol em. Fijna avond nog.
Dankje voor je GEWEEEEEELLLLDDDIIIIGGGEEE vooroordeel.

toedels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:17

Ik had t nieteens over jou!
ik weet toch niet of Jenn dat wilt of whatever
ik probeer hier op te lossen ja zoals ik al zei ag god
ik probeer hier iets ok!
ik kan ook zeggen doei en opzouten maar ik kweek hier een migrene aanval van jewelste omdat ik dit op dit moment haat en ik me nu alweer schuldig voel terwijl ik vecht voor Waz iig!

Come on Hanne ik bedoel ook niet alles kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:20

Daarom is plotten zo klote. Omdat je dan vast gaat bijten op iets. Een blanco pagina om vol te schrijven is toch veel leuker als een pagina die al half vol geschreven is? Aerin zou eerst ook een veulen van Avanti krijgen en dat gaat niet door vanwege de nieuwe schimmen, maar het maakt me niets uit, want ik weet dat er vast wel weer wat anders komt..

Ik denk dat er of een algemene regel moet worden gemaakt: Je moet eerst overleggen voordat je iemand moord,

Of een algemene regel: Schimmen letten niet op plots, dus ze vallen overal binnen of je dat nu leuk vind of niet.

Ik neig persoonlijk meer naar die tweede, maar denk dat we de meningen moet vragen hierover.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:24

Zonder plotten zou ik ook nergens gekomen zijn, want je wil een bepaald karakter creëren voor je char en dat kan niet altijd zonder dat je dingen af gaat spreken. Stel Aeron zou dood gaan en ik zou een nieuwe vinden voor in de plaats(heel onwaarschijnlijk), dan moet ik alsnog weer plotten en kan net zo goed die ook doodgemaakt worden, want het maakt toch niets uit voor de schimmen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:38

Ik snap echt niet wat daarvan het belang zo is. Karakters creeren via de normale rpg vind ik persoonlijk veel uitdagender en meestal komen daar ook leukere topics uit, of beter dan we eerder zelf hadden kunnen bedenken. Anders zijn de schimmen overbodig en kunnnen we ze beter als clubje slechte paarden afschrijven. Want meer zijn ze niet momenteel. Ze moorden niet zonder toestemming, verkrachten niet zonder toestemming, peinigen soms zelfs niet zonder toestemming.. niets.

Maar, is BMH dat niet altijd al geweest? Daarom moest je ook in rangen klimmen om veilig te zijn, verder worden er echt niet elke blauwe maan 20 paarden vermoord, hoogstens 1 a 2, en dat nog niet eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:42

Pomme heeft wel gelijk..
Je mag eindelijk wel niks meer zonder toestemming..
Ven pijnigen trek ik me niks aan, of het mag of niet...

Nu lijken de rangen idd maar voor de fun, dat is niet de bedoeling.
Laten we d schimmen samen bundelen en de spelers van BMH echt nog eens laten zien waarvoor de rangen en de schimmen er zijn. Ze echt nog eens bang make. !!
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:47

En daarmee ook Aeron vermoorden dus..
Dat jij (Pomme) nou zo goed bent met dingen voor elkaar krijgen in de RPG alleen betekend niet dat ik daar ook meteen goed in ben.. Neem een voorbeeld dat ik sws bijna nooit iets afspreek over partners and such, mijn chars hebben dan ook nooit een partner. Die dingen gebeuren gwn niet bij iedereen zo vanzelf.. Ik wilde Allen nog meer diepte gaan geven na dit, maar ik vond dat het een heel belangrijke ontwikkeling was en daarom wel zo handig om even wat te plannen.

Pijnigen enzo zou ik sws al zonder toestemming doen met Ayana. Verkrachten kan natuurlijk nie, das aan de hengstjes, maar niemand doet dat ook. Is toch altijd nog minder erg dan vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptydo 27 sep 2012 - 23:57

Ik dingen goed voor elkaar weet te krijgen? Sorry maar ik vrees dat ik hier verduidelijking over wil voordat ik dingen ga denken of zeggen die niet kloppen.

Als Aeron vermoord word zijn er toch nog wel andere dingen die je kan verzinnen? Ik denk dat dat juist ook dingen zijn waarover je kunt schrijven en wat een karakter maakt. Hij zal de schimmen haten er voor, of juist niet (als hij zijn vader haat, (weetniethelemaalwatdesituatieis)). Dat kun je dan verder gaan uitdiepen door met andere paarden in discussies te raken etc.

In een wereld met (moordende)schimmen is echt plotten eigenlijk onmogelijk, omdat je niet weet wat er gaat gebeuren, er kan misschien een twist in het verhaal komen. Een twist die je leuk of minder leuk vind, maar in mijn ogen is dat BMH.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 0:02

Dus mag ik mijn hele char maar omgooien omdat we nu opeens weer strenger zijn.. Als dit allemaal net iets eerder was gebeurd dan was het niet eens zo gelopen.. Sorry, maar ik heb helemaal niet veel plotten hier, en dan verheug ik me een keertje ergens op en dan wordt het me nog ontnomen.

En over dat jij dingen voor elkaar krijgt, ik bedoel dat ik best wel leuke plotjes etc van jou heb gezien in de RPG enzo. Dingetjes met je chars enzo. Dus ja, dat zeg ik meer als een compliment, want jij kan dat dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 0:15

Die opmerking maakte ik gisteren ook in mijn hoofd. Ik speelde Torak namelijk eerst met gevoel, en nu kan dat niet meer, omdat hij anders vermoord word of een ex-schim en aangezien Torak 50+ is betekent dat ook zijn dood. Dus ik heb hem nu ook moeten aanpassen, maar ach dat komt ook wel weer goed, hoe of wat dat zie ik wel, eerst kijken wat voor paarden er op Torak's pad komen. En de aanpassingen zijn streng hoe je het ook wend of keert, en gisteren dacht ik ook heel even shit. Fijn, nu kan ik alles weer aanpassen en hoe moet dat nu etc.. Omdat ik in zekere zin ook gebonden zit aan plotjes enz.

Ik denk dat dat meer met geluk te maken heeft als met wat anders. Eerlijk gezegd verzin ik zelf nooit de plotjes en is het meer Alimarije die daar achter zit. Ik heb gewoon ontzettend veel geluk dat ik daar soms in mee genomen word. Ik kan me dan ook niet voorstellen hoe de 'nieuwe' spelers zich moeten voelen.. Waarschijnlijk compleet genegeerd etc omdat wij allemaal connecties hebben met elkaars z'n paarden.

Ergens begrijp ik je frustratie wel hoor, omdat ik er gisteren ook wel mee te kampen had. Overigens weet ik 100% zeker dat je iets anders kan verzinnen mocht Aeron toch vermoord worden. Denk dat we moeten wachten op het oordeel van Jenn of Ali om dat te weten overigens.

Plotten is leuk, zolang er maar ergens beseft word dat er ook een stokje voor gestoken kan worden, door de verpesters.. De schimmen dus.

PS mocht je nog een keer een plotje willen ofzo. dan sta ik open voor evt ideeën, ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 8:44

Wat je zegt is wel waar. Verder is het alleen Mimi die mijn nog mee trekt in plotjes, verder heb ik helemaal niets met mijn chars, behalve Ayana dan misschien om haar rang. Maar echt verhalen daar sta ik meestal buiten. Daarom is de frustratie en teleurstelling des te groter als er dan net iets is waar ik wel in zit, om het dan in rook op te zien gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 9:01

Ik ga me er niet in moeien, maar spreek dit ergens anders uit, prive or something. Laat dit geruzie tussen jullie allemaal maar zakken. --'
En ik hoef geen gezeik meer te horen van deze doet dit, die doet dat, gedaan.

Amen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 9:26

Pff ben er één avond niet en dit escaleert volledig.

Oke, ik heb bijna alles in grote lijnen doorgelezen dus verbeter me als ik fout zit. En ik snap volledig waar jullie staan, de schimmen moeten meer doen zodat de kudde paarden tenminste rangen hoger gaan, want iedereen is nu bezig met hun eigen verhalen en het verhaal van bmh ligt wat op de achtergrond.

Ik kan dit voor stellen; Iedereen mag één oc kiezen en immuun maken tegen dood voor de schimmen (dus marteling/verkrachtig etc. is niet meegenomen daarin), de rest van hun oc's mag je dan aan pakken. En doe dat dan ook, ik wil geen gezeik hebben van mensen die bang zijn dat hun paardjes dan dood gaan want dan moet je niet naar bmh komen. Maar als deze regel ingevoerd word dan wil ik ook dat jullie echt wat gaan doen, want tot nu toe heeft niemand van jullie de ballen gehad om ook maar een paard te vermoorden.

@ Mimi, ik heb van meer dan 4 leden een bericht gehad dat ze het vervelend vinden dat je te veel oc's hebt en je berichten matiger worden doordat je teveel topics moet bij houden (en het duurt te lang). Dit is niet mijn mening, maar ik vertel het je even zodat je weet waar je aan toe bent.

En nu is het klaar met de ruzie, met frustratie's en evt. aanpassingen van de schimmen stuur je mij of Jen maar een pb. En iedereen die ik nog zie schelden in dit topic die krijgt een ban van twee dagen. Laat dat duidelijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 9:52

En waarom sturen ze zoiets dan niet naar mij? Ik post gewoon waar ik kan wannEer ik kan,ik heb t gewoon kapot druk gehad met mijn prive leven en daar heeft een char teveel niets aan veranderd of whatever. Natuurlijk niet rot naar jou bedoelt maar goed, als je nog zo iemand krijgt kan je ze dan plz doorsturen naar mij?

Thanks alvast.

En ik denk dat ik dan maar met Waz zal overleggen wat r met Allen moet als Aeron sterft. Sorry dan dat ons plot dus niet doorgaat Ali.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 10:04

Maakt niet uit, het zij zo. Ik vind echt wel weer wat nieuws voor E'vesdar, persoonlijk maakt het me echt niks uit.

En het was niet persoonlijk op jou gericht Mimi, ik meld het gewoon even, betekent niet dat ik de mening deel though. En ik zal ze naar jou doorsturen wanneer dat kan, ik ga geen vertrouwen schenden door hun namen vrij te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Emptyvr 28 sep 2012 - 10:18

Ok snap ik, in iedergeval bedankt voor het melden.

Dus Hanne, ik zal zo posten en je mag van mij Aeron helemaal uit elkaar rukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 16 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Tijden van de blauwe maan.
» Blauwe Maan topics.
» Aan/Afwezigheid tijdens Blauwe Maan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 16 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX