IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 12:22

Hey, zal ook nog maar even men zegje doen, of het jullie nu aan staat of niet,
uiteindelijk sluit ik me helemaal aan bij wat Ali te zeggen had en ook Pomme
heeft het helemaal goed.

Maar ... weet je. Vorig weekend schreef Nicky een prachtig verhaal, Ali en ik
hebben dan de schimmen in een heel nieuw jasje gestoken, ik was euforisch,
ik vond het fantastisch! Schrijf ik dat helemaal voor jullie uit post ik dat en ...
Niemand reageert ... ofja 'Ik wil geen lelijke schim' maar niemand echt NIEMAND
heeft gezegd, wauw Jenn, Ali en Nicky, die ideeën zijn echt leuk. Toffe nieuwe
regels ... niemand heb ik dat horen zeggen of zien schrijven. Komt het in onzin topic
en reageert een NIET schim "Wauw zo'n leuke ideeën, goed werk" ... een niet schim,
Voor haar liggen al die nieuwe dingen in haar nadeel en tog reageerde ze zo positief,
de reactie die ik van de schimmen verwachtte. Speelt nu al even door mij.

Veel RPG'ers heb ik eerlijk horen zeggen "nouja als mijn paard dood gaat is dat dan maar
zo, ik maak wel nieuw" ... hoe belangrijk hun char misschien ook is. Daar draait het allemaal
om, wil je veiligheid, ga naar Rang 4 en anders, ja pech e mensjes! Ik ben niet van plan
me in te houden vanaf nu. Ik wil de leden bang maken, ge zou eens moeten weten
hoe bang ik was toen ik men eerste char Alvaro om BMH (toen nog msngroups) plantte
en hij Tyrano tegen het lijf liep. Toen ging alles spontaan, geen plots niets. Ik en Pomme
( wat hou ik van die tijd) hadden spontane topics tussen Alvaro en Rixan, en ze werden
beste vrienden, Axis en Iris, heel spontaan, werden verliefd. Hier is het soms te plottig
en zoals Pomme zegt, we houden er ons aan vast. Nouja, ik doe er niet meer zo aan mee
(thanks to Pomme XD). Het mag gerust, het is leuk ... maar hecht er niet aan.

Al wie bezwaar heeft kan het nu meteen aftrappen als schim.
Ik zou echt graag zoals Lorry zegt een team willen, samen de kudde aanvallen,
tis nu blauwe maan en niemand heeft wss nog een topic binnen gevallen! Juist of niet?
Als ik de opdracht geef dan is dat maar zo, werk dat niet op iemand uit want meestal
zit ik erachter. Kan gerust kritiek verdragen, kwil gerust kijken of er geen andere char
dood kan (kan je niets garanderen) kwil achter juiste oplossing zoeken maar als ik het
zo zeg dan is het zo, (in het schimmending dan).

Hopelijk dringt het wat door, zijn we niet kwijt en gaan we lekker verder,
ik ben niet langer bang (omdat er te weinig schimmen te vinden zijn) om ene buiten
te kegelen want ik heb liever vier super actieve schimmen waar de kudde schijttebang
van is dan 8 onactieve schimmen die maar wat staan te kijken;

Ziezo gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 12:32

Ik heb het misschien niet uitgesproken en dat is dan mijn fout, maar ik vind de meeste ideeën van die schimmen erg leuk. Ik wist niet dat je bevestiging nodig had om daar zeker van te zijn. Het enige waar ik over twijfelde was toen al opgelost door dat PM ding dat ik had gestuurd, waaruit bleek dat ik het gewoon verkeerd begrepen had.
Ook met dat gedoe van gister, ja ik snap vanuit welk punt ze komen, ik was alleen zeer teleurgesteld, maar op mensen lopen fitten of schelden heb ik ook nie gedaan. Niet dat je me ervan beschuldigd, maar da wilde ik nog even duidelijk maken voor de mensen die t miss gemist hebben enzo.

De reden waarom ik nog geen topic heb binnengevallen is omdat ik nu nog school heb en het ontiegelijk druk is. Volgende week ben ik vrij en heb ik alle tijd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 12:36

Goed, dit is allemaal ontstaan van mijn geschrokken reactie die uitgroeide tot dit, en daarom sorry. Toch kan k de woorden niet terugdraaien en zou k t volledig begrijpen als je Achilles liever niet meer wilt als schim. Gezien dit al de zoveelste 'ruzie' is die door mij en mn grote mond veroorzaakt of gevoed word.

Ik vroeg het gisteravond al maar toen was je al weg. Dus nou ja eigenlijk nogmaals. En ik respecteer je antwoord volledig al hoop ik natuurlijk dat ik mijn hoofd nu weer op hol brengt en je hem maar wat graag als je schim wilt houden,

Nogmaals echt sorry, Hanne, ik had je nooit willen beledigen, t spijt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 12:41

Ik sluit me bij je aan jen, word het ook een beetje zat dat we continu kritiek krijgen als we juist bezig zijn met bmh te verbeteren. Word het echt spuugzat dat niemand in ziet hoe veel moeite en tijd er in word gestoken en alleen maar egoistisch aan zichzelf denkt.

Ik zal vanavond of morgen even een uitgebreid bericht typen waarin staat dat de schimmen VRIJ spel hebben en dat je simpelweg niet veilig bent. Reageer je niet meer in het topic dat word binnen gevallen door de schimmen dan is je oc op slag dood. Ben het zat dat iedereen zo zeikt. Ga je dan haasten naar de vierde rang. Dit betekent echter niet dat iedereen nu op slag mag gaan moorden, richt je ten eerste op degene die meer dan 4 oc's hebben, want boven de 4 is al veel. Ga je daarna richten op degene die de regels overtreden of een makkelijk slachtoffer zijn (veulens/drachtige merrie's/overspelende merrie's of hengsten/loners[deze hebben niet eens bescherming van de leiders en nog geen één is vermoord wonderbaarlijk]) en als je dan nog niemand hebt gevonden dan ga je je maar richten op de belangrijkere oc's. Maar laat bijv. iemands hoofd oc met rust voor zover dat kan, zoals bij Moosje is dat Luna, bij NK is dat Flight, bij mij is dat E'vesdar. Anyway.. dus ik ga die regel invoeren dat er geantwoord MOET worden, en dat schimmen echt mogen moorden en niemand mag tegenstribbelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 14:11

Gelukkig is het zo opgelost en een beetje uitgepraat. En dan om het ook nog maar even te uitten: Ik vind de ideeen top, en heb er zin in om ze uit te werken Very Happy

En ben het eens met de regels van Ali. :']

Even goede vrienden dus iedereen? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 14:19

Ik ben nooit 'geen vrienden' meer geweest met jullie. T is niet dat ik jullie persoonlijk wilde aanvallen of wat dan ook, ik wilde enkel laten blijken dat het mijn karakter heel erg in de weg lag.
Dus voor mij is het gwn goed zo. Ik hoop voor de rest ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 14:22

Nee, zo bedoelde ik het ook niet haha. :']

Maar voor iedereen dus goed ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 14:24

Mag ik nog even een side opmerking maken? Hoe zit het met characters die wel gejoind maar niet meer actief zijn? Ik bedoel, ik heb Mirë en Raaf nog gejoind staan, net als Phantoma, Myou en Vladimir, en die wil ik like, niet dood. Ik speel ze ook niet, maar heb ze er bij laten staan, voor het geval ik ze ooit terug wil spelen, dat ik ze niet opnieuw hoef te joinen ... Als deze karakters ook in aanmerking komen voor de dood, eh, dan laat ik ze liever verwijderen. Is het een idee dat dit soort karakters naar een speciaal archief voor inactieve paarden geplaatst kunnen worden? Voorwaarde is dat je dan ook echt niet meer met ze RPGt, maar dat ze dan dus ook geen slachtoffer van schimmen kunnen worden.

Verder vind ik niet persé dat hoofdkarakters met rust gelaat moeten worden, wel dat het vermeden moet worden om ze meteen te vermoorden. Juist met mijn hoofdkarakters zou ik een schimmentopic beter kunnen handelen, omdat zoiets ze juist nog meer diepte geeft. Wil ze alleen niet meteen dood hebben. Maar er zit tussen 'dood' en 'met rust laten' echt nog zoveel andere scenario's en die worden momenteel helemaal niet benut. De schimmen actiever maken betekent, mijn inziens, niet per definitie dat er meer doden moeten vallen. Schimmen mogen immers ook fysiek of mentaal martelen, ontvoeren en verkrachten. Er zijn zoveel opties die nog gebruikt kunnen worden, dat het feit dat er maar weinig paarden vermoord worden, helemaal geen problemen hoeft op te leveren. Als we met iedereen aan tafel gaan zitten, kunnen we ongetwijfeld lijstjes maken met martel-ideeën voor de schimmen, waarbij er niet direct acht doden vallen, maar waarbij de sfeer wel een stuk grimmiger wordt.

Het spelen van een schim, net als van een leider, betekent dat je een speciale positie op BMH hebt, een positie die meedenken en creativiteit vereist. Voor de schimmen geldt dat mogelijk meer dan voor welk ander karakter dan ook. Dus laten we er dan ook met z'n alle aan werken om voor iedereen een goede middenweg te zoeken, waarbij de schimmen niks afdoen aan hun angstaanjagendheid. Ik geloof namelijk dat dat heel goed mogelijk is Smile

Excuse me voor het interfereren in dit topic, maar aangezien ik een verhalenmaker schijn te zijn (Wink), neem ik aan dat mijn creatieve ideeën welkom zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 14:27

Voor mij absoluut wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 14:37

@ NK, oc's die op inactief staan (dus niet voorbij komen in de rpg recentelijk) die lopen niet het risico dood te gaan omdat zij niet in bmh zijn atm.
Met de rest ben ik het eens, ik geef ook de voorkeur aan dat de schimmen meer doen, en dat hoeft niet persee moorden te zijn. Als ze simpelweg 1 of 2 moorden plegen per blauwe maan en voor de rest gewoon martelen en intimideren dan is er al weer veel meer angst richting de mutanten. En voor de rest ben ik nu gewoon helemaal leeg en klaar met nieuwe dingen verzinnen voor bmh..
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 14:47

Martelen etc. klinkt idd erg goed. Ik ben het helemaal met je eens Nicky. Er zijn zo veel dingen die we kunnen doen, die eigenlijk nog niet gedaan zijn. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 17:04

O mijn god. Ik heb hier dus de ganse discussie gelezen en snap echt niet wat er allemaal gaande is. Jen, Ali en alle andere mensjes die acties aan BMH werken; ik apprecieer helemaal wat jullie voor BMH doen, hoe jullie het onderste uit de kan halen om iedereen een fijne RPG-ervaring te bieden. En ergens vind ik dat andere mensen dat ook eens mogen beginnen inzien, want sommigen beginnen meteen met zeiken en snappen niet hoe jullie zich daar bij voelen, als beheerders van de site. Nouja, over de discussie zelf los ik liever geen woord, kwestie van onpartijdig te blijven en niet persoonlijk aangevallen te worden, maar ik vind het nogal onrespectvol tegenover het beheer.

En Jenni, speciaal antwoord op jouw klachtpost: het spijt me verschrikkelijk dat ik als schim erg onactief ben geweest. Heb je telkens een uitleg gegeven voor de reden van mijn inactiviteit, maar zoals je al weet ben ik er deze blauwe maan volledig bij.

Veel liefs, en laat het hier alsjeblieft mee ophouden,
Amber
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 17:07

Ik heb even op de fiets nagedacht, hier wat opties:

Mentaal martelen
Omdat schimmen het vermogen hebben een schaduw te worden, zullen ze ongetwijfeld veel geheimen opvangen. Zeker als ze daar naast nog het vermogen hebben om tijdelijk het lichaam van andere paarden over te nemen (ik weet niet precies hoe dit zit en of het toegestaan is). Ieder paard heeft zo z'n zwakheden, en ieder paard valt te manipuleren en te kleineren, zolang de juiste woorden maar gekozen worden. Kies als schim een makkelijk slachtoffer uit (risicofactoren zijn een jonge leeftijd, verdrietige of juist boze paarden) en bewerk ze met woorden. Wordt hun 'vriend' en vertrouweling en haal ze vervolgens neer. Of lok ze een keer het woud in en breek ze woord voor woord af. Alles waar ze over twijfelen, alles waar ze bang voor zijn, laat het voorbij komen. Dit kan in potentie heel interessante topics opleveren, mits de tegenspeler ook meespeelt en niet alleen maar onverschillig neer zet dat het zijn / haar paard koud laat.

Ontvoering
Dit biedt echt eindeloos veel mogelijkheden. Ontvoer bijvoorbeeld twee paarden, geliefden of bijv. moeder en veulen en martel er een tot de (bijna) dood. Een andere mogelijkheid is om een gezond veulen te stelen en die op te voeden door de schimmen en dan weer los te laten in de kudde, als spion. Dit kan natuurlijk ook met een (onzeker) volwassen paard: bewerk deze mentaal tot hij kant van de schimmen staat. Laat hem (of haar) informatie vergaren. Om hem af te danken wanneer hij niet meer nodig is.

Een andere mogelijkheid met ontvoering is om een paard op te sluiten in een grot oid op alleen een beetje water, of zet ze zolang in een donkere grot tot ze doodsbang en waanzinnig worden van de duisternis.

En wie zegt dat gewone paarden niet prima als schimmenslaafjes kunnen dienen? Door ze murw te slaan, of door te dreigen anders hun geliefden / veulens / vrienden te vermoorden. Speel op ze in, bewerk ze, maak ze zo gek dat ze in staat zijn om andere kuddepaarden te vermoorden. Gebruik ze, en vervolgens dump je ze. Dat kan dood of levend zijn.

Fysiek martelen
Naast het in elkaar trappen / bijten van andere paarden, en het verkrachten van merries, zouden er ook creatievere 'straffen' bedacht kunnen worden. Uithongering heb ik al genoemd, maar wat dacht je van alle schimmen namen in de huid van het slachtoffer kerven? Ze onder water houden tot ze bijna verdrinken, keer op keer, tot ze volledig uitgeput zijn? Een merrie scheiden van haar veulen? Dwingen om een andere hengst een merrie te laten dekken en vervolgens het veulen komen stellen - schimmen veulens zijn namelijk altijd verminkt, en dus min of meer waardeloos. Gezonde veulens kunnen daarentegen opgevoed worden tot betrouwbare handlangers: als hun geest maar met genoeg duisternis gevoed wordt, zijn ze bijzonder waardevol, ze zijn immers niet geremd door het zonlicht. En mochten ze toch de kudde uitgekickt worden, dan kunnen ze altijd nog getransformeerd worden tot schim.


Like you see: zoveel schimmen, zoveel mogelijkheden. Werk samen, zaai verdeeldheid. Zoek de zwaktes van de paarden, stook ze tegen elkaar op en speel ze tegen elkaar uit. Wees subtiel en doel gericht, bijt je vast en laat niet los tot je gewonnen hebt. Je hebt de kans om tijdens de blauwe maan een paard te spelen dat volledig bezeten is door demonen. Maak gebruik van die machten, en laat met de blauwe maan iedere vorm van subtiliteit varen: zaai dood en verderf, raak zoveel mogelijk paarden als je maar raken kunt. En wanneer de schimmen na blauwe maan weer tot zinnen komen, gaan ze nog geraffineerder dan daarvoor opzoek naar nieuwe slachtoffers. Tenminste. Dat is hoe ik een schim in zou vullen: opzoek naar het perfecte evenwicht tussen een gewetenloos, moordzuchtig monster en het manipulatieve en sadistische meesterbrein.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 17:14

Prachtig hoe je dat neerschrijft, Nicky. Vind het persoonlijk echt een geweldig alternatief!
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 18:24

I like your way of thinking!
Ik heb er ook wel vaker over nagedacht, nooit in uitvoering gebracht, maar de ideetjes die je daar neerzet zijn zeker dingen die ik graag in praktijk wil brengen >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 18:42

Tsja, wat Phan zei over de shop (als je iets niet wilt, geef dan die mogelijkheid ook gewoon niet), geldt hier ook: je wilt iets niet (waardevolle karakters doden), dus zoek je andere opties, het is uiteindelijk zo moeilijk als we het zelf maken toch c:
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyvr 28 sep 2012 - 21:17

Wauw Nicky, ik vind het echt heel erg leuk =3
Brengt me ook meteen op nieuwe ideeën ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyza 29 sep 2012 - 22:46

Btw, iemand die een Engelse post wil binnen vallen ...
Ik ga morgen een poging wagen maar men engels sucks maar kwil die
ook wa bang maken. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyza 29 sep 2012 - 22:47

Hmm, tot hoe lang duurt blauwe maan nog?
Want wil het wel proberen maar ben er tot en met maandag niet.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyza 29 sep 2012 - 22:48

Volgende zaterdag. =)
6 Oktober dus nog een weekje ongeveer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyza 29 sep 2012 - 22:49

Oh! Dan wil ik het ook nog wel proberen eventueel ^^,
Even kijken welk topic dan geschikt is ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyza 29 sep 2012 - 23:06

._.
//Stare naar net geopend topic tussen Del en Ves

O no you wont! x'D

Ik zal ook nog wel even kijken (:
Moet er nu nog.. 2 binnenkomen haha
maar dat komt wel goed (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyzo 30 sep 2012 - 9:03

Dus ik heb nog tijd met Mitch Smile

Btw sorry voor mijn onactiviteit, zit niet bepaald lekker in m'n vel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyzo 30 sep 2012 - 11:21

Mim, ik was van plan binnen te vallen bij Del en Vestian, zo gewoon keek goededag komen zeggen op zijn Avanti's en dan weer verdwijnen. XD


Mensjes, maar liefst 16 topics al binnengevallen!
En hopelijk richten we in alle 16 iets aan. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Emptyzo 30 sep 2012 - 11:25

Haha ok xD
het was ook meer grapje gezien ze daarin net terug is van Avanti's ritje x'D
Arme Del x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 17 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Tijden van de blauwe maan.
» Blauwe Maan topics.
» Aan/Afwezigheid tijdens Blauwe Maan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 17 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX