|
|
| What do you want from me? | |
| Auteur | Bericht |
---|
Soepsas
Profile Number of posts : 429 Status : Active
Contact | | | | ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: What do you want from me? do 7 jun 2012 - 22:37 | |
| Tergend traag stapte Shylar naar Anderfels, iemand van haar kudde zou op Siberia, haar veulen passen. Siberia was het enigste overblijfsel van Gazardiel, wie vermoord werd door schimmen. Ze had net zoals haar vader een lichtbruine vacht en groene ogen, maar de blonde manen en de bouw waren net zoals haar.
Even zuchtte ze bij de gedachte dat haar veulen zonder vader moest opgroeien, zo was zij ook opgegroeit en ze wist welke leegte dat bracht. Moest ze nou echt zeggen dat haar vader vermoord was? Ooit zou ze Avanti en Ayana ervoor terugpakken, maar eerst moest Siberia volwassen en zelfstandig worden.
Diep in gedachten verzonken stapte ze naar een klein riviertje, als de hengst niet gepraat zou hebben, was ze er zo ingedonderd. Shylar schrok op van haar dagdroom en keek hem aan. 'Wie ben je? Wat wil je van me?' Duidelijk had hij een angst over hem heen, want zijn woorden waren beverig. De hengst was nieuw, zag ze en had vast zijn eerste blauwe maan meegemaakt.
Toen hij zich omdraaide keek ze hem onschuldig aan. 'Rustig maar, ik doe niks.' zei ze met haar fluweelzachte stem. Shylar was het type merrie die voor iedereen zorgde en alle nieuwelingen een warm welkom gaf. Met haar goudkleurige ogen wachtte ze zijn reactie af. Van haar moest je alleen bang zijn als je iets had gedaan wat volgens haar niet door de beugel kon..
|
|
| | | Soepsas
Profile Number of posts : 429 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: What do you want from me? di 12 jun 2012 - 17:53 | |
| Sultan
Een knappe Merrie stond, eerst achter hem en nu, voor hem. Ze was bruin met blonde manen en aan haar houding een stuk zekerder als hij was. 'Rustig maar, ik doe niks.' zei ze met onschuldige ogen en een fluweelzachte stem. Ze leek te wachten op een reactie terwijl ze hem aankeek met goudkleurige ogen. Hij wist niet veel te zeggen. Hij stotterde wat uit, iets wat hij zelf niet eens begreep. Toen zei hij maar even niets meer. Eindelijk wist hij wat uit te brengen dat zinnig was, nou ja... zinniger dan alles wat hij ervoor uitbracht. "Sorry," Hij keek haar even aan voordat hij verder ging ".. voor die reactie, bedoel ik.. I...Ik weet soms gewoon niet meer wie ik kan vertrouwen en wie niet..."
Hij wist dat hij stom bezig was: Maar ja, dat was hij toch altijd?! Hij was immers diegene die ervoor had gezorgd dat zijn moeder nu dood is. Zijn vader had al voor zijn geboorte geweten dat hij een sukkel zou zijn. Hij heeft hem nooit gekend, hij weet niet eens hoe hij eruit ziet of wat voor karakter hij had, of heeft... Helemaal niets. En zijn moeder heeft haar oude geliefde nooit verraden.. Zij kon tenminste iets. Hij helemaal niets, vroeger niet, nu niet, nooit niet.
Opeens besefte hij dat de merrie er nog steeds was. Waarom was ze er nog? Wie wou er nou bij hem blijven? Hij bekeek haar nog eens aandachtig, was ze wel zo betrouwbaar als hij gedacht had?!
Laat en flut :3 so sorry :$
|
|
|
| | | ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: What do you want from me? ma 18 jun 2012 - 19:13 | |
| |
I got out alive, but with scars i can't forget.
Toen de hengst begon te stotteren lachtte ze. Ah wat was dat lief, hengstjes die begonnen te stotteren zodra ze hen in de ogen keek. 'Sorry.' zei hij terwijl hij haar aankeek. '...voor die reactie, bedoel ik.. I..ik weet soms gewoon niet meer wie ik kan vertrouwen en wie niet..' Shylar glimlachte. 'Dat is te begrijpen, de blauwe maan is nog niet zo heel lang voorbij.' zei ze zacht.
Deze blauwe maan was een echte hel voor haar geweest. Niet alleen had ze twee keer Ayana achter haar kont aangekregen, haar grootste liefde, Gazardiel was vermoord door de schimmen. Ondertussen liep Siberia al vrolijk rond in Minanter, niet wetend waar haar vader was. In die opzichten leek Siberia helemaal op Shylar, maar ze hoopte dat haar veulen niet hetzelfde verleden als zij zou krijgen..
De hengst bekeek haar aandachtig, waardoor ze een lichte blik van flirterigheid in haar ogen toonde. Ze was geen slecht paard, het enigste wat ze zou durven doen is iemands hart op hol laten slaan om het daarna te vermorzelen. Wat bij haar vroeger werd gedaan. Opgewekt keek Shylar hem weer aan. 'Hoe heet je?' zei ze geïntresseerd.
|
|
|
| | | Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: What do you want from me? | |
| |
| | | | What do you want from me? | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |