|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters do 21 jun 2012 - 19:53 | |
| Vladimir/NK word benoemt tot Captain en zal enkele taken gaan over nemen. NK heeft aangegeven niet direct actief te kunnen worden ivm school, dus na volgende week zaterdag zullen de trainingen voor de vechters gaan beginnen. De volgende taken zullen nu door Vladimir/NK worden gedaan;
• Aanwerving van de vechters • Vechters elke maand indelen per gebied • Bepaald wie er een rang hoger mag
Ook zullen er trainingen gaan plaats vinden, deze kunnen gegeven worden door de Captain/Vladimir, Lerav of E'vesdar. Maar het meest waarschijnlijke is dat die van Vladimir de hoofdtraining is, en je bij Lerav of E'vesdar terecht kunt voor eventueel meer training mocht dit nodig zijn.
Liefs! |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters do 21 jun 2012 - 19:54 | |
| Vanille en Spartan, jullie staan beide even op de wachtlijst, NK gaat het na 1 uli ong. over nemen en zal dan knopen gaan door hakken. Ook is er nog maar één plek open op dit moment. |
|
| |
Spartan
Profile Number of posts : 651 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters do 21 jun 2012 - 20:54 | |
| |
|
| |
Zsa~
Profile Number of posts : 128 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters zo 24 jun 2012 - 22:32 | |
| Heey,
Sorry dat ik inactief, examens etc. Maar ik merkte dat de topics verwijdert waren, nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, dus als iemand het me zou kunnen uitleggen? Nieuw topic maken, of niet? (:
|
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters zo 24 jun 2012 - 22:33 | |
| Wel Vladimir is nu Captain, en NK gaat het na volgend weekend op pakken, dus je kan het beste even daar op wachten (: |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters za 30 jun 2012 - 15:07 | |
| Ik wil bij deze graag mededelen dat ik de plek aan Vanille wil geven, omdat ik graag een merrie in de groep zou willen hebben - voorwaarde is uiteraard wel dat er sprake moet zijn van activiteit.
Ik ga zo een topic aanmaken op het vechters bord, met Vladimir, zodat er een praatje gemaakt kan worden als groep en dat de vechters voorbereid kunnen worden op de komende blauwe maan.
Daarnaast, Ali, zou ik willen vragen of het mogelijk is om een overleg-topic te krijgen voor de spelers van de vechters? Zodat er in overleg wat ideeën voor de groep uitgewerkt kunnen worden (: |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters zo 1 jul 2012 - 14:07 | |
| Aanmelding tot vechter Naam paard: Libertad Geslacht: Hengst Rang: Twee Testbericht: Komt zo |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters ma 9 jul 2012 - 15:17 | |
| kan je je nog steeds aanmelden ?? :') |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters ma 9 jul 2012 - 15:30 | |
| |
|
| |
Rezziegekko
Profile Number of posts : 333 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters do 19 jul 2012 - 20:04 | |
| Moet je paard al een langere tijd in BMH zijn om vechter te worden? |
|
| |
mischatjeh
Profile Number of posts : 2338 Status : Absent
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters do 26 jul 2012 - 9:38 | |
| Aanmelding tot vechter Naam paard: Zehlia Geslacht:Merrie Rang: 2 Testbericht:
Daar was ze dan, de merrie die altijd als goede vriendin en lopende dagboek bekend was. Ze was het oor voor iedereen, Enkel was dat niet genoeg voor haar. Ze wilde laten zien dat niet alleen een sterke hengst goed genoeg was., maar zij ook. De merrie die genoeg had meegemaakt. Van vriendschappen tot liefdes te verliezen. En Mitch was daar een van. Een van de jongste Schimmen die zich had toegevoegd aan de groep van Avanti, De evenoude hengst had haar beloofd haar nooit wat aan te doen, maar de woorden van de schim had ze niet vertrouwd. Het waren fatale leugens, de blauwe maan zou mitch veranderen in de bloeddorstige dier wat ze niet kon tegenhouden als een simpel merrietje. Nee ze moest er wat aan doen en zich niet langer achter de leider verschuilen. Des te sterker we alle in de hoeven zouden staan zouden ze die bloedzuigers kunnen inkrimpen. De merrie snoof wat luidruchtig.
Dat ze over de vechters had gehoord was iets wat haar oren deed spitsen. toch wist ze niet of ze er echt voor wilde gaan. Maar nu wel. Ze zat sterk in haar schoenen en ze kon haar gevoelens goed vast zetten zodat deze niet gebruikt konden worden door schimmen. Nee ze liet niet meer met haar sollen. Het was genoeg geweest. Haar lichaam kwam wat lomp in beweging door de sneeuw die de bodem had bedekt. Haar zeeblauwe ogen die het gebied af zochten opzoek naar Een van de hengsten die ze hier op aan mocht spreken. Ze passen waren gestrekt en werden steeds groter, Ze leek wel een poolhaas die over de vlakte heen raasde, maar dan zag ze de hengst haar lichaam kwam gauw tot stilstand en langzaam kwam zo tot haar bestemming. Ze boorde haar blauwe ogen in die van de hengst. Al was de hengst de dood had ze hem nog steeds strak aangekeken, ze was er niet bang voor. " Ik wil me aanmelden als vechter" haar stem die geen twijfel kende toch zacht zoals haar stem meestal was. Ze wilde laten zien wie ze was en dat zou ze nu kunnen doen en hopelijk werd de ranke merrie toegelaten. Zo niet was het even goed voor haar want ze had het dan geprobeerd...
|
|
| |
xGinny
Profile Number of posts : 248 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters di 31 jul 2012 - 23:54 | |
| zijn de vechters nu al actief? |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 1 aug 2012 - 0:13 | |
| Het is geen vereiste dat je paard al langere tijd in BMH is om vechter te mogen worden (hij / zij moet immers een toelatingsgesprek doen met Vladimir), maar bedenk wel dat er van je verwacht wordt dat je actief blijft met je paard. Het is niet de bedoeling dat je hem / haar aanmeldt en een week of twee later besluit dat je het paard toch niet zo leuk vindt.
De vechters zijn al actief, maar ik twijfel of ik er op dit moment paarden bij wil hebben, omdat de schimmen momenteel al niet veel speelruimte hebben. Er zijn al een fix aantal leiders, en aangevuld met de huidige vechters, is er dus denk ik wel genoeg verdediging. Aanmelden mag wel, zijn er meer vechters nodig, dan zal Vladimir uit de aanmeldingen iemand selecteren om op gesprek te komen. |
|
| |
xGinny
Profile Number of posts : 248 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 1 aug 2012 - 0:19 | |
| oh nee ik wil geen vechter zijn, maar ik had nog nergens een vechter binnen zien vallen, als iemand zin heeft mag dat gerust bij orlais waar mijn naam bij staat hihi. |
|
| |
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 8 aug 2012 - 0:04 | |
| mag ik me nog inschrijven? |
Aanmelding tot vechter
Naam paard: Triumph Geslacht: Hengst Rang: [b] Een [b]Testbericht: Zijn trots is er altijd geweest, alleen toen hij haar geliefde zag wegvluchten vervaagde het alleen. Met haar vertrek, vertrok ook zijn ziel. Sinds dien was hij kil, gevoelloos geworden. Zoals hij in zijn verleden erop is gehamerd, als hij ook maar iets anders deed, werd hij mishandelt, geslagen. Totdat hij het ging doen bij de merrie's, toen ging het goed, hij heeft het altijd vreselijk gevonden, het was ook een vreselijke kudde. Zij was speciaal, en zij vluchte, voor mij. Dat is het ergste, Triumph vond het verschrikkelijk, kon er niet mee leven. En na enkele weken stond zijn besluit vast, hij kon gewoon niet meer met zichzelf leven. Dus hij ging haar, die ene merrie achterna. Hij heeft jaren gereisd, werd graatmager door zijn ongelukkigheid, dacht teveel. Tot hij het minanter gebied introk. Hij vond er een nieuw thuis, kreeg zelfs weer een beetje gevoelens. Hij werd weer trots, nooit zo zoals hij voorheen was geweest, maar het was wat.
Thriumph leefde eenvoudig, ging om met wat merrie's die hem steun boden, na lange tijd nam hij zo ook aan, wat een grote overwinning was voor die merrie's. Hij hoorde op een dag wat van een van de sterkere hengsten. Het deed mijn oren weer scherp stellen, het blies nieuw leven in mijn gedachten. Zijn ogen keken op slag weer helderder en scherper. Het ging over dat hij misschien een vechter kon worden, alhoewel hij wel erg laat was. Vanaf dan was hij vastberaden, vastberaden om te vechten voor zijn kudde. Hij had ooit eens oog in oog gestaan met een schim, de paarse ogen waren weerzinwekkend. Hij had de merrie's van zijn vorige kudde altijd beschermt, ook al zal dat zijn dood worden. Daar had je geen systeem met vechters, daar werd het ieder voor zich, ze lieten de zwakkere stikken, en die werden opgegeten. Waarschijnlijk heb ik daarom ook mijn moeder nooit meer gezien. Thriumph maakt vast beraden en roept de klanken die woorden worden en zo een zin vormden uit, vastberaden, luid 'Ik wil een vechter worden'
|
|
|
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 8 aug 2012 - 10:39 | |
| Oja, en in de plaats van Lerav is het nu toch gewoon Faerith hé? (: |
|
| |
Phantastico
Profile Number of posts : 663 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters zo 26 aug 2012 - 23:08 | |
| Are we English writers allowed to apply to be in the Fighters? I'd like to enter Vestain up for consideration if possible. |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters di 28 aug 2012 - 10:47 | |
| I am not sure yet, if Nicky (captain of the fighters) is okay with it I wouldn't know why not c: |
|
| |
Phantastico
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters di 28 aug 2012 - 16:52 | |
| Mmkay, I sent her a pm to see if she would be okay with it. :] |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 29 aug 2012 - 18:26 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 29 aug 2012 - 22:13 | |
| Even rustig wachten, Nicky is afwezig en antwoord zodra ze terug is. In de vakantie periode duurt het gewoon even wat langer als mensen op vakantie zijn. |
|
| |
Phantastico
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 29 aug 2012 - 22:57 | |
| Nicky replied to me, she said she doesn't mind if I apply Vestain for the Fighters. How exactly do I do that, by the way? I can't tell if I am supposed to make a post here where Vestain is theoretically talking to E'ves or Lerav or what...x'D |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters wo 29 aug 2012 - 23:08 | |
| Yeah well I didn't include that yet in the english explanation because we weren't expecting to offer these positions yet. But what you do is post here a text explaining why your character is good for the part and how he/she tries to explain this to the captain; Vladimir. E'vesdar and Lerav are no part of the fighters anymore. Lerav left bmh, and E'vesdar only keeps an eye and will take over when Vladimir (or Nicky) has no time c; |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters do 30 aug 2012 - 7:27 | |
| - perfectperfection schreef:
- Even rustig wachten, Nicky is afwezig en antwoord zodra ze terug is. In de vakantie periode duurt het gewoon even wat langer als mensen op vakantie zijn.
oo sorry, ik kreeg een -fout- vermoeden dat ik werd over geslagen, excuses |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters do 30 aug 2012 - 10:53 | |
| Hi all, sorry for my absence, I hope I will be more present from now on. For the onces who want to attend the Fighters, please just write a short message explaining why your horse should be a Fighter. I will decided which horses can come to Vladimir for a 'application'-round. After having a topic with them, Dimi will decided which horses can attend the Fighter-group (:
Voor Bo, ik zou graag zien dat je eerst nog wat meer RPG ervaring op zou doen, je karakter nog wat verder ontwikkelt en aan BMH went, en dan mag je nog een poging wagen (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Aanwerving Vechters | |
| |
|
| |
|