|
|
Auteur | Bericht |
---|
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:27 | |
| Pip.. Ben zo verliefd op jouw Manips !! |
|
| |
ForeverUnknown
Profile Number of posts : 3918 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:27 | |
| Tword dus Iliho, Ili-jo dus ^-^ |
|
| |
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:28 | |
| |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:28 | |
| Dankje Evelien, ik ben al van u 2u deze ochtend uit de veren om te studeren. Morgen nog een examen Frans proberen af te leggen, en vrijdag nog KUT NATUURWETENSCHAPPEN! Argh, wordt er gek van --' Ik ben doodop en moet blijven doorstuderen. Dat wordt lots of coffee en energy drinks. Pff |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:29 | |
| Haha en daar kom ik aan met mijn grafische studies en niemand leert mij zo'n dingen :') Ze leren me alleen reclamemanips maken, en logo's enzo. En door al die opdrachten heb ik geen tijd om échte manips te leren maken.
I'm doomeeeed |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:30 | |
| Rest In Peace, Poseidon, ... LOVE IT.. Vooral Poseidon, lijkt wat op Vanth >.< |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:33 | |
| Omg... IK moest een keer een manip maken van Poseidon!! |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:35 | |
| 36 woorden heb ik nog maar bij Cupidos.. Kan een flutpost zijn he Pip.. Zal mijn best doen |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:39 | |
| - Triptune schreef:
- Mimi schreef:
- Twee uur uit, dan energy halen en mezelf dwingen te posten.
inspiratie moet en zal komen.
Dus wil graag topic Amosis - Avanti Ga overgangstopic maken met Serah Aeron crazy maken Posten Theron Beter Sheet maken voor Theron
En gewoon happy denken
pak een random boek en lees random pagina's kan ook wel eens helpen om inspiratie te krijgen Oe thanks voor de tip ga het proberen :3 |
|
| |
Dimphyl
Profile Number of posts : 1965 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:41 | |
| gaap. xD ik kan echt geen darlica foto´s vinden.. wat ik nu heb; klikmaar die is heel licht, en ik vind dat darlica donkere kleuren heeft, anders lijkt ze zo zachtaardig en zo, en dat is ze niet.. klik deze vind ik erg leuk, maar het is n slechte foto. -_- voorderest nog niks goeds gevonden voor mijn lievelings char.. |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:46 | |
| Zal is ff kijken Kei mooie gevonden, alleen heeft ze een halster op --' |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:52 | |
| |
|
| |
Dimphyl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:54 | |
| |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 11:59 | |
| Ik heb wel nog een manip liggen van een bont paard! En ik wil altijd wel zo'n kadertje maken als Dos heeft, vind ik nl leuk om te doen ^^ |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:00 | |
| |
|
| |
Dimphyl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:06 | |
| ohhja, die is echt cool pip! Als ik die mag gebruiken, dan ben ik je voor ever en eeuwig dankbaar hihi |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:16 | |
| Tuurlijk mag je hem gebruiken! |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:28 | |
| Ik heb zelf nog wel een mooi kadetje liggen van een bond paard, omdat ik er zelf aan heb gedacht er een aan te schaffen |
|
| |
Triptune
Profile Number of posts : 1162
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:37 | |
| niemand van jullie weet toevallig iemand van Da met een paar manips die je vrij mag gebruiken? : ) Ik zou naast katar en diablo een derde, volledig nieuw karakter willen aanmaken |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:44 | |
| Wil ook een mooie manip =( |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:44 | |
| geen idee Dimpyl Je kan ook dit kadertje gebruiken als je wil | Zijn ogen gleden over de kudde. Geen moment was hij ontspannen. Het ware lange en zware dagen. Maar hij zou het zichzelf nooit vergeten als hij een paard niet zou kunnen redden. Hij had het gevoel dat hij wat paarden mistte in de kudde. Zijn ogen schoten naar Lerav die de kudde net als hem strak in de gaten hield. Opeens schoot hij weg. Het bos in, de plek waar de schimmen vandaan komen. Ze konden hem niets maken... maar de andere paarden wel.
Zijn ogen gleden door de bomen. Opeens hoorde hij geluid. Hij spitste zijn oren en keek in de richting van de zwarte lijven. De zwarte lijven, hij zag niet wie wie was. Het was of ze allemaal één met de nacht waren. Maar snel zag hij het paarse oog voorbij schieten. Het oog dat in een klap een einde aan het leven maakte van elk paard. Snel bewoog hij zich naar voren om het schouwspel te bekijken.
Hij zag één vreemd paard, een grote hengst. Hij wist dat het geen schim was. Toen vlogen zijn ogen naar de merrie. Doe door Avanti op de grond gedrukt werd. Het was Omniel de zwarte schoonheid van de kudde. Nu pas zag hij hoeveel ze lijkte op de andere hengst. Echter had hij geen tijd om er over na te denken. Hij wilde net zijn benenen in beweging zetten toen Avanti weer omhoog kwam. Dit keer naar de hengst toe. Die hij op dezelfde brute manier naar de grond duwde.
Nog voordat hij het door had kwamen zijn hoeven los van de grond. Hij stormde tussen de paarden in. Zijn ogen schoten vlug naar Omniel maar snel weer naar de schim. Zijn helderblauwe ogen keken strak in zijn paarse ogen. Hij maakte zijn hoeven los van de grond een maaide er wild mee in de lucht. Vlak voor zijn neus gingen ze met een kracht omlaag. Zijn ogen doorboorde die van de schim. Het viel hem op dat ze ongeveer dezelfde grote hadden, en beide de pikzwarte kleur van hun vacht. Echter was er één verschil. Avanti was de schimmenleider, Amor was een leider van de normale paarden. "Als het aan mij licht zal het hier voor beide niet eindigen" Sprak hij bot, ijskoud maar zeer krachtig uit. Hij verloor de schim geen moment uit het oog.
|
|
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:45 | |
| I like kadertjes maken ^^ |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:46 | |
| |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:49 | |
| Het paard is wat klein... >.< |
|
| |
Dimphyl
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic wo 20 jun 2012 - 12:55 | |
| Noouu, dit is niet eerlijk haha, Nou zijn er 2 mooie plaatjes die ik mag gebruiken xD En ik kan niet kiezen Dx |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin topic | |
| |
|
| |
|