IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 31 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 17:32

K'heb de laatste keer een stokstaartjes documentaire gezien ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 17:32

Ja hé, die zijn zo overoverovercute! :3 Mijn ouders zijn naar Namibie geweest, allemaal supermooie foto's van wilde beesten, waaronder stokstaartjes :3 En eigenlijk, everzwijnbiggetjes ook :3
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 17:37

Mijn ma moet werken tot 19 uur vandaag, en ik heb honger... :c
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 17:37

Haal lekker genieperig wat snoepigs uit de kast x)
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact

Ik ben by the way bezig met plotje rond Yrdaice :3 Dus binnenkort zijn er personen gezocht die mee willen spelen :3
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 17:38

ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 17:50

Muahha, lijkt een geschikt topic om op te reageren met Aleera, mijn schimmetje. Maarja, het is nog geen Blauwe maan :[
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:02

Oee Aleera x3
Die zou nog eerder bang worden van gestoorde Aeron -He is crazy, even I am afraid of him x'D
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:22

't is niet omdattie eng is, dattie daarom meer kan dan een schim hoor :') Aleera would secude him, and bring him to Sir Avanti :3
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:23

Voorsmaakje op het komende plotje van Yrdaice <3

Toen ik geboren werd, was ik het nieuwe leven. Voor dat nieuwe leven, heeft een andere het leven gelaten. Zo gaat dat, het leven is één vicieuze cirkel. Als er iemand sterft, wordt er op dat moment, ergens op de aardbol, een nieuw iemand in jouw plaats geboren. En zo is dat gebeurd met mij en mijn moeder. Iets tijdens de geboorte is fout gegaan, waardoor ze te veel bloed verloor, en uiteindelijk het leven liet. Ikzelf ben me nooit van iets bewust geweest, al heb ik nooit echte moedermelk, of moederliefde gekend. Zelfs van mijn vader heb ik nooit echt liefde gekregen, hij aanzag me als de kwaaddoener, de moordenaar van zijn enige, dierbaarste merrie. Toch zag ik de schuld duidelijk zichtbaar in zijn ogen, wat duidelijk maakte dat hij het daadwerkelijk probeerde. Maar het was allemaal te geforceerd. Je kan nu eenmaal niet van iemand houden, omdat het moet, of omdat het je dochter is. Als iets niet spontaan gebeurt, heeft het ook geen zin tegen je tegenstrijdige gevoelens in te gaan.
Na verloop van tijd leek mijn vader het voorval wat te kunnen vergeten, hij pikte te draad weer op, en leerde bovendien een nieuwe merrie kennen. Ik mocht haar meteen, zag haar eigenlijk een beetje als een moeder die ik nooit zelf had gehad. Op een dag vernam ik dat ze drachtig was. Ergens voelde ik me schuldig in mijn vaders plaats, tegenover mijn moeder. Anderzijds probeerde ik de feiten te aanvaarden zoals ze waren. Tijden veranderen nu eenmaal, en het heeft geen zin je er tegen te verzetten. Wat gebeurt, gebeurt. Daarom heb ik me er ook nooit tegen verzet. Wanneer uiteindelijk Nachtschade geboren werd, nam ik me kwalijk dat ik al die tijd in twijfel had geleefd. Ze was een schat van een veulen, en er was niemand waarmee ik meer lol beleefde, dan met haar. Maar ook zij kreeg het recht niet om van ongelukken gespaard te blijven; ook haar moeder overleed bij haar geboorte, en bovendien verloor zij het zicht op eenjarige leeftijd. Dat wil dus ook zeggen dat ik op slag mijn tweede moeder verloor. Volgens mij werd het mij gewoon niet gegund, en is de dood iets wat je gewoon moet aanvaarden. Het lacht je toe, en alles wat jij kan doen is teruglachen
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:25

ambrellaa schreef:
't is niet omdattie eng is, dattie daarom meer kan dan een schim hoor :') Aleera would secude him, and bring him to Sir Avanti :3

Haha I know hoor x3
bedoelde het niet verkeerd x'D
Sir Avanti would look weird if he saw crazeh Aeron x'33
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:26

Muhaaha :3 Hij is inderdaad wel een beetje gestoord ja xD
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:31

Klein beetje maar x'D
-kijktamericanpiecuzIcan'tpostrightnow-
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:40

Mhaha.. Omg, ik merk nu pas hoeveel leed Yrdaice al meegemaakt heeft in haar leven xD
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:42

Aaaw poor Yrdaice x'3
Same with Serah
door hoe veel zij wel niet gegaan is en alsnog blijft lachen x'D
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:43

haaai pieples! :3333
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:43

Kayleigh heeft btw ook ontzettend veel leed in haar leven gehad (:
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:44

Lye'etje oook! Een clubje voor degene die veel hebben meegemaakt hihi
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:45

Eig heeft Kayleigh in haar leven niets positiefs mee gemaakt :') Of nouja alleen Astracan (:
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:47

Dat heb ik al :3

Toen ik geboren werd, was ik het nieuwe leven. Voor dat nieuwe leven, heeft een andere het leven gelaten. Zo gaat dat, het leven is één vicieuze cirkel. Als er iemand sterft, wordt er op dat moment, ergens op de aardbol, een nieuw iemand in jouw plaats geboren. En zo is dat gebeurd met mij en mijn moeder. Iets tijdens de geboorte is fout gegaan, waardoor ze te veel bloed verloor, en uiteindelijk het leven liet. Ikzelf ben me nooit van iets bewust geweest, al heb ik nooit echte moedermelk, of moederliefde gekend. Zelfs van mijn vader heb ik nooit echt liefde gekregen, hij aanzag me als de kwaaddoener, de moordenaar van zijn enige, dierbaarste merrie. Toch zag ik de schuld duidelijk zichtbaar in zijn ogen, wat duidelijk maakte dat hij het daadwerkelijk probeerde. Maar het was allemaal te geforceerd. Je kan nu eenmaal niet van iemand houden, omdat het moet, of omdat het je dochter is. Als iets niet spontaan gebeurt, heeft het ook geen zin tegen je tegenstrijdige gevoelens in te gaan.

Na verloop van tijd leek mijn vader het voorval wat te kunnen vergeten, hij pikte te draad weer op, en leerde bovendien een nieuwe merrie kennen. Ik mocht haar meteen, zag haar eigenlijk een beetje als een moeder die ik nooit zelf had gehad. Op een dag vernam ik dat ze drachtig was. Ergens voelde ik me schuldig in mijn vaders plaats, tegenover mijn moeder. Anderzijds probeerde ik de feiten te aanvaarden zoals ze waren. Tijden veranderen nu eenmaal, en het heeft geen zin je er tegen te verzetten. Wat gebeurt, gebeurt. Daarom heb ik me er ook nooit tegen verzet. Wanneer uiteindelijk Nachtschade geboren werd, nam ik me kwalijk dat ik al die tijd in twijfel had geleefd. Ze was een schat van een veulen, en er was niemand waarmee ik meer lol beleefde, dan met haar. Maar ook zij kreeg het recht niet om van ongelukken gespaard te blijven; ook haar moeder overleed bij haar geboorte, en bovendien verloor zij het zicht op eenjarige leeftijd. Dat wil dus ook zeggen dat ik op slag mijn tweede moeder verloor. Volgens mij werd het mij gewoon niet gegund, en is de dood iets wat je gewoon moet aanvaarden. Het lacht je toe, en alles wat jij kan doen is teruglachen.

Dat haar moeder ook stief, probeerde ik ook optimistisch te bekijken. De band die we vanaf de eerste seconden dat ze geboren was al hadden, werd alleen maar versterkt omdat we een ietwat gelijklopend verhaal hadden. Allebei kenden we noch moeder- noch vaderliefde. Toch was dat niet vaak het onderwerp van onze gesprekken, over onze schuldgevoelens werd zelden of nooit gesproken. Ook ons vader slaagde er ondanks alles hij in ons op een goede manier groot te brengen, en ervoor te zorgen dat ons niets overkwam. Hij was een moedig iemand, en dat is iets dat ik pas later echt toe durfde geven, nadat we hem verloren in een hevige storm. Niemand van ons had het aan zien komen, en zonder we het zelf goed en wel beseften, bleven we alleen achter. We hebben hem dagen daarna nog gezocht, schreeuwden zijn naam tot vervelens toe, maar kregen nooit een antwoord. Pas dan beseften we allebei welke leegte hij bij ons achterliet, een leegte die geen enkel ander wezen ooit weer op zou kunnen vullen. Ik herinner me nog hoe Nachtschade veranderde. Het verlies van ons vader leek voor haar veel harder aan te komen dan bij mij. Ze klapte dicht, leek op de een of andere manier geen vertrouwen meer in me te hebben, en sprak haast geen woord meer. Ik verwerkte mijn verdriet op een andere manier, wat niet wilde zeggen dat ik me daarom niet ongelukkig voelde.

De tegenstellingen tussen ons hoopten zich op. Aan Nachtschade had ik niet veel meer, omdat ze gewoon geen woord meer met me wilde wisselen. Als ik haar iets vroeg, was haar antwoord zo kort mogelijk. En uit eigen initiatief sprak ze niet. Alles kwam dus zowat uit mijn richting, waardoor haar aanwezigheid eigenlijk geen nut meer had. Ze was er, maar aan de andere kant ook weer niet.
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:49

ALs ik Kayleigh haar verleden volledig uittyp ben ik echt lang bezig :}
ambrellaa

ambrellaa

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:50

Ik denk dat dit ook nog wel een eindje doorgaat, het verhaal omtrent de ontmoeting met E'vesdar, en de geboorte van E'rayhon, moet nog komen :3 Het béste in haar leven; Ronnieponnie :3
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:51

Hehe, Ik ga denk ook is haar verleden helemaal uittypen :') Kijken hoeveel het is :}
Eve

Eve

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 18:52

Toevallig niemand in de buurt die een wasbeerpaardje wil maken voor mij?
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Emptywo 27 jun 2012 - 19:04

Wasbeerpaardje? Epicness x'3

-zoektnogiemanddiesheetjevoormewilmaken-
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 31 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 31 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX