IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyvr 1 feb 2013 - 12:09

als iemand nog paardje naar RII wil gooien sta ik vrij open x3
Ik ga vanmiddag btw hopelijk ff Nirvana of Delaney naar rang 4 proberen te gooien
x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyvr 1 feb 2013 - 14:08

Oeh Serano krijgt werk! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptywo 6 feb 2013 - 20:42

zou een van de leiders van rang 3 hier even willen antwoorden nog?

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t1833-upgrade-live-like-there-s-no-tomorrow
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptywo 6 feb 2013 - 23:05

Moet dan niet het hele gesprek weer zo'n beetje opnieuw beginnen? Gezien het een andere leider is. Want dan kan ik morgen wel reageren met Light, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptydo 7 feb 2013 - 7:35

Ik denk dat het een goed idee is dat de leider die ermee begonnen is het ook af moet maken of et nou verplaatst is of niet? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptydo 7 feb 2013 - 7:41

Ik denk dat het idd ook beter is als de leider die dan in het topic zit het ook afmaakt. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptydo 7 feb 2013 - 10:04

Oke ^^ Prima
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyzo 10 feb 2013 - 19:09

oew ik mag nog in de leiders editie spieken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyzo 10 feb 2013 - 19:14

Lol x'D

Mogen wij als leiders mee helpen denken? (á)
In dat geval ben ik van mening dat we geen ex-leiders moeten nemen. Zehlia kan nog wel omdat mischa toen een rede had... Maar Hanne is bijv. Net een dag terug, dat dat betreft gun ik het dus lies ofzo meer (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyzo 10 feb 2013 - 19:17

woepsss
ik verweider je hierbij uit leidertopic sorry Mischa ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 7:53

Ik volg Pip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 9:08

Mischa vertrouw ik op zich wel maar iemand zoals Lies dunno..
Bovendien, Tiny had het ook over Beta voor rang 1 dan zouden we beter iemand als Lies kunnen doen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 9:21

Ik vind dat we eerst de mensen kans moeten geven die nog niet leider zijn geweest ... Alleen tis rang 3 en das al behoorlik hoog. :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 9:30

Ja daarom als we dan Lies als beta rang 1 doen
en Mischa beta 3

dan hoeven we ook niet weer te schuiven in de leaders
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 9:35

Hebben we echt een beta 1 nodig .... Een vraag die ik Tiny beter stel.
Maar Misha met echt wel actief blijven hoor want altijd in die leiders lopen schuiven en veranderen...
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 11:01

Het kan wel wachten voor een beta, alleen als het te druk word voor me zou het wel handig zijn. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 11:02

Okey! Dus enkel betha voor drie ... Moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 11:04

Als Evelien zich evt aanmeld kan zij betha 3 misschien worden? Ze heeft wel al ervaring hier en ze kan actief blijven. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 11:06

Aan haar zat ik ook te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 11:10

Niks tegen Lies natuurlijk, maar rang 3 is idd al hoog..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyma 11 feb 2013 - 15:42

Ik hoop idd echt op een aanmelding van Kelly of Eve xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptydo 7 maa 2013 - 12:59

En nu ben ik hier zo goed als klaar mee. Waar zijn jullie en vooral, wat doen jullie?!

Van de velen is deze rang jullie gegunt en ik zie er niets van. Ja ok best sommige hebben problemen maar andere zijn gewoon lui. Ik ga nergens namen noemen zodat ik niemand kan beledigen, je neemt maar aan van wat je zelf denkt dat over jou gaat.

Ik ben een weekje weg vanwege dat mn computer is afgepakt en het lijkt wel of de site stilstaat!

Mag ik ff zeggen dat toen mn opa stierf ik toch hier bleef, misschien niet postte maar wel nog dingen aan t regelen was en dingen met mn fam aan t regelen was alles te gelijk en ik deed t gwn dat is inzet.

Wat ik van jullie zie is "Oh leuk ik ben een leider kijk jongens ik ben gekozen. Wat moet ik nu doen? Ach maakt niet uit ik doe wel niets." Misschien heel hard maar daar lijkt het wel op. Ik heb geregeld via Bo dat er een berichtje stond dat ik niet op intermet kon vanwege computer en dat mijn overgangstopics overgenomen werden en wat zie ik een week later.

NIEMAND heeft het initiatief genomen om alleen al te kijken naar de topics! Dit stelt me diep teleur want ik had echt wel wat meer van jullie verwacht.

Ik ga niet lief meer zijn, ik ga streng worden en het team staat achter me dat weet ik zeker. Een laatste kans, als jullie nog weigeren jullie rang serieus te nemen dan ben ik er ook mooi klaar mee, BMH blijft actief als de leiders actief zijn. Ik duld geen excuses meer, als je niet kan posten regel je dat met ons onderling zodat je topics overgenomen kunnen worden.

En ik eis! Dat elk van jullie minimaal een overgang topic maken in deze twee weken nog, dit is jullie activiteitstest, het boeit me niet of t een paard is dat nooit hoger kan komen, gewoon een paard en jullie gaan dat gewoon goed doen anders is het dag dag en hebben we zo een nieuwe leider in jouw plaats.

Ik doe dit niet om iemand te pesten dit is enkel om BMH actief te houden en dat willen we toch allemaal!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Emptyvr 8 maa 2013 - 20:13

Mims, als er iets is wat ik nog extra zou kunnen doen aangezien ik tot nu toe
nog niet kan beginnen dan stuur je me maar een pm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 19 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 19 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX