|
|
Auteur | Bericht |
---|
Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:44 | |
| Achjoh, is niet erg meid :3 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:46 | |
| @ Wat super vet Melissa!
@ Am, is niet erg joh (: Ik teer wel op de weet dat onze plotjes awesome zijn |
|
| |
ambrellaa
Profile Number of posts : 1776 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:47 | |
| Ja, maar toch :[ Nuja, ik zal mijn best doen, maar meestal moet ik dan van 6u ofzo beginnen werken, meestal tot 16 à 17u, dus dat zijn lange dagen, ik weet niet of ik dan nog zin zal hebben te antwoorden |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:47 | |
| - perfectperfection schreef:
- NK schreef:
- Yay, mijn conditie is geeen epic fail, heb driekwartier hard gelopen (op en slakkentempo, maar wel gerend) en ik leef nog
Haha, wou dat ik hetzelfde kon zeggen x"D Maar mijn conditie is waarschijnlijk vreselijk al ga ik twee keer per week naar de sportschool xD Dat geloof ik niet xD Ik doe helemaal geen sport, dus mijn conditie is praktisch nul, dus als ik t kan, kan jij t zeker xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:48 | |
| Ik zit elke dag van half 9 tot half 6 en dan ben ik half 8 thuis, so I know the feeling, komt wel goed joh, en waarschijnlijk zijn de meesten ook op vakantie (: |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:49 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:50 | |
| - NK schreef:
- perfectperfection schreef:
- NK schreef:
- Yay, mijn conditie is geeen epic fail, heb driekwartier hard gelopen (op en slakkentempo, maar wel gerend) en ik leef nog
Haha, wou dat ik hetzelfde kon zeggen x"D Maar mijn conditie is waarschijnlijk vreselijk al ga ik twee keer per week naar de sportschool xD Dat geloof ik niet xD Ik doe helemaal geen sport, dus mijn conditie is praktisch nul, dus als ik t kan, kan jij t zeker xD Haha zal het eens gaan uit proberen xD Ik ga echt alleen naar de sportschool om er voor te zorgen dat ik niet al te last krijg van mijn rug, met zo een computer opleiding moet je daarnaast eigenlijk wel een beetje sporten wil je niet helemaal fout groeien D: |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:50 | |
| |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:51 | |
| OMG DAT ZIET ER ECHT HEERLIJK UIT D: |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:51 | |
| Ja, en in midden augustus ga ik naar Dordogne in Frankrijk.. Whoeshh, drukke vakantie :'] |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:52 | |
| Ik ga naar Corsica met vriendinnen kamperen en twee weekjes met familie naar Tanzania ^^ |
|
| |
Melissaamlo
Profile Number of posts : 743
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:53 | |
| Ja, terug naar 'huis' Indien mogelijk zal ik van daaruit antwoorden @Am, ziet dr niet verkeerd uit!! |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:54 | |
| Wauw <3 Omg, ik moet maar eens antwoorden D: Ik ga post Aleera afwerken en dan nog kiezen voor één antwoord ergens op mijn discs, ik zie nog wel welke. Want morgen moet ik om 8.30 beginnen met een opleiding voor het werk tot 17.00 (opleiding om aan de kassa te mogen staan in de Colruyt, Belgjes zullen dat kennen ) en dat is in Deinze, ruim 40 minuten rijden met de auto --' Pff |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:54 | |
| Ik naar Oost/Zuid-Duitsland, Tsjechië, Frankrijk(Cote d'azur/Monaco) en misschien nog naar Engeland, al denk ik dat dat door geschoven moet worden naar volgend jaar, heb geen geld meer x"D |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:55 | |
| Hihi, ik post morgen weer op BMH denk, even JAF posten en daarna paar Overgangtopics normale posts doe ik morgen x3 |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:56 | |
| Engeland is awesome :3 Ben met school naar London geweest en dat vond ik écht fantastisch! Die parken daar, met die eekhoorntjes ^^ En die paardenbewakers Ö Echt kei leuk om cultuur op te snuiven daar |
|
| |
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:57 | |
| Ik lieft Engeland toooooo <333 |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 21:59 | |
| Ik wil heel graag dan met de ferry naar schotland en ierland (: lekker cultuur snuiven idd |
|
| |
HappyBoy_SilverJet
Profile Number of posts : 3079 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 22:04 | |
| Amber, heb nog steeds een topic'je voor je open staan xD |
|
| |
SoulmadeMorrow
Profile Number of posts : 829
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 22:05 | |
| Mijn ouders gaan ook naar Monaco, maar wij mogen niet mee. *sadface* Maar ik ga met een paar vriendinnen lekker een NS dagkaart kopen en dan gaan we doelloos met de trein rijden JIPIE. ~8D voor de rest heb ik eigenlijk zeer weinig plannen - behalve veel zwemmen. õ - õ Engeland lijkt me ook mooi zeg ö
*leest het begin van E'vesdar's post* Oh, dus ze hebben allebei last van nachtmerries LOL
|
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 22:06 | |
| Uuugh moet zo slapen T_T Wou nog overgangstopics doen Dx |
|
| |
ambrellaa
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 22:07 | |
| Ja dat weet ik Laurence, alleen heb ik de laatste tijd niet veel fut en tijd.. Heb hem bij mijn disclijst gezet, dus ik antwoord van zodra ik kan! Echt sorry! En @ Ali en Pip: De post met Aleera'tje is af :3 Ik haat m'n gehele post, alleen de laatste zin vind ik geniaal xD Time to meet your Granny, Astracan! Okay, nu nog 1'tje kiezen uit al mijn awesome discs.. |
|
| |
Guest Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 22:09 | |
| Ierland is wel leuk! Regenachtig, maar groen en nice =D Ik wil cowboy-cursus doen in Australië ... nog even sparen dus xD |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 22:11 | |
| - SoulmadeMorrow schreef:
- Mijn ouders gaan ook naar Monaco, maar wij mogen niet mee. *sadface* Maar ik ga met een paar vriendinnen lekker een NS dagkaart kopen en dan gaan we doelloos met de trein rijden JIPIE. ~8D
voor de rest heb ik eigenlijk zeer weinig plannen - behalve veel zwemmen. õ - õ Engeland lijkt me ook mooi zeg ö
*leest het begin van E'vesdar's post* Oh, dus ze hebben allebei last van nachtmerries LOL
al mijn characters hebben zo wat last van nachtmerrie's geloof ik x"D oke, dat is niet waar, alleen Avareth en E'ves |
|
| |
Gast Gast
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic ma 2 jul 2012 - 22:11 | |
| - NK schreef:
- Ierland is wel leuk! Regenachtig, maar groen en nice =D
Ik wil cowboy-cursus doen in Australië ... nog even sparen dus xD oh vet wat houdt het allemaal precies in? :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic | |
| |
|
| |
|